Quote:
Originally Posted by Coach Ep
@Mark: wanneer ga je solliciteren voor wedstrijdleider? 
|
Don't push me
Ik heb met deze thread geprobeerd een bepaalde tendens te signaleren. Vroeger was er nooit gemekker omtrent de SC. En nu? Fout op fout, flater op flater en ongeluk op ongeluk.
Moet de SC verboden worden? Nee, iedereen moet back to basic! Coureurs moet vlagsignalen opnieuw leren respecteren, marshals moeten weer leren correct vlaggen. Koersdirecties moeten weer bestaan uit mensen die in staat zijn om hun eigen functie faudlooz te schrijven, veiligheidsmensen op de toren moeten weer echte mannen worden.
M.a.w., de algehele kwaliteit moet vooruit van iedereen die betrokken is bij autosport. Oftewel, met dergelijke opmerkingen zal ik nooit in aanmerking komen voor welke functie dan ook binnen de autosport
Enkele punten die verbeterd kunnen worden:
-Marshals correct vlaggen! Er zit teveel willekeur en onduidelijkheid tussen. CZ kent weer een gestrekt geel, bij de FIA kennen ze dat weer niet. Als ik coureur was zou ik gewoon vol doorknallen, het zal wel loslopen

-Coureurs moeten de vlaggen respecteren als deze correct worden gegeven. Indien niet, keiharde sancties
- SC-chauffeurs moeten erkende piloten zijn.
- Waarom heeft een SC geen rolkooi? Deze is toch ook in wedstrijd op de baan?
- Koersdirectie moet vaker rood gebruiken i.p.v. SC
- Koersdirectie moet bestaan uit mensen die kunnen aantonen dat ze bepaald nivo vertonen. Ik persoonlijk ken enkele mensen die vertoeven in deze organen die normaal gesproken niet eens in aanmerking zouden komen voor de functie van nietsnut.
- Idem dito voor bepaald volk bij de veiligheid op de toren. Ik ken er zelfs eentje die minderjarige aan een perskaart helpt i.p.v. op te komen voor zijn vrijwilligers als deze weer eens onheus bejegend worden door een medewerker van CZ (management-nivo)!
Het amateurisme tiert welig binnen onze sport, ik wacht op de eerste dode als gevolg van het gajes wat actief is binnen onze sport.