View Single Post
Old 13-09-2007, 22:39
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Guido View Post
McLaren op de rand van de afgrond duwen en er zo zeker van zijn dat hun huisteampje voor eens en altijd kampioen kan worden?
.
Ach die 100 miljoen USD$ valt best mee, dat is loose change voor mannen als Dennis en Ojjeh En anders zal Stuttgart (MB) de tekorten wel aanzuiveren

Als iemand, indien bewezen, in de fout is gegaan dan is een straf niet meer dan logisch. Echter, ik begrijp nog steeds niet waarom je met geld je straf kunt afkopen. Het lijkt wel op geloofsbrieven uit de Middeleeuwen.

Indien McLaren echt schuldig is, en de FIA echt ballen heeft dan gooien ze McLaren daadwerkelijk buiten tot het jaar stillekes. Deze uitspraak met een geldstraf is weer zo'n halfslachtige-oplossing. Ja, u was fout......maar als u betaald dan mag u blijven meedoen.

Trouwens bedrijfsspionage? Als ik wil spioneren bij Ferrari? Dan koop ik die kerel toch weg! Ultieme voorbeeld? Adrian Newey! Eerst Williams naar WK-nivo gepusht, toen gelokt door de centen naar McLaren .........en gelokt door nog meer centen richting RBR!
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote