Quote:
Originally Posted by Pascal
... En "last but not least" : een paddocker aan de start !!! Hij zal het zelf wel komen uitleggen, denk ik...
|
De Paddocker aan de start was ik dus. Nadat ik al lange tijd aan het zeggen was dat ik wilde deelnemen kreeg ik de Circuit Experience cursus van de Kerstman cadeau. Nog even een auto regelen bij Paddocker Dirtdevil en ik kon gaan rijden.
Ik had op voorhand niets openbaar gemaakt omdat ik geen ramptoeristen wilde lokken

De ramp was echter uitgebleven. De (terechte) angst die ik had voor het weer in januari werd gecompenseerd door het vertrouwen dat ik in de wagen kreeg gedurende de dag. De Corsa bleek een gemakkelijk te besturen auto te zijn die duidelijk de limiet aangaf.
In de voormiddag was het op sommige plaatsen zeer glad. Ik heb dan ook rustig gereden en was zeer gelukkig dat er straatbanden onder de Corsa lagen.
Tegen de middag kwam de zon tevoorschijn en werd het circuit beter berijdbaar. Namiddag ben ik dan nog even de baan op geweest. De zon had de gladde plaatsen laten verdwijnen en ik ben (letterlijk) een versnelling hoger gaan rijden. Wat gaat de tijd snel voorbij als je je amuseert... Tot mijn verassing zijn uitstapjes in de grindbakken uitgebleven. Het missen van het rempunt in de Jacky Ickx lostte ik op door de pitlane in te rijden. Een slippertje in de eerste chicane had ik vrij snel weer onder controle zodat ik op de baan kon blijven en direct kon doorrijden.
Bij deze wil ik graag de mensen bedanken die dit mogelijk gemaakt hebben. Dank u wel Kerstman voor het duwtje in de rug. Dank jullie wel ook aan alle medewerkers van ERAN en de baanposten die de koude hebben getrotseerd. Ook nog een bedankje aan de andere Eranners die de trage Corsa niet van de baan hebben geduwd
Quote:
Originally Posted by A.J.
...de beste van de nieuwelingen in de circuit experience was Peter Vrancken met zijn Corsa. ...
|
Nu MOET ik nog eens komen rijden... Het zal met alle plezier zijn dat ik nog eens ga komen. Nogmaals bedankt!