Quote:
Originally Posted by flugel
Bon, vorig jaar, één van die pipo's rijdt iemand omver, en filmt heel het geval en rijdt "rustig" verder...
En zo'n reactie voor iemand die aan autosport doet  die is GEEN autosport, zelfs geen rally, op een openbare weg organiseer je geen snelheidsrace, de organisatoren ontkennen dit wel, maar dan moet je mij eens uitleggen waarom een bv geen simpele citroën of seat meedoet...
en trouwens de Belgische autosportwereld heeft gisteren na de reportage in telefacts op VTM duidelijk gezegd volledig afstand te nemen van dit soort van dingen, dit heeft niks met autosport te maken...
|
vorig jaar deden er een gewone Mini Cooper en 2pk aan mee maar die worden uiteraard niet veel in beeld gebracht omdat daar niet echt veel aan is hé! Dat zie je iedere dag op de baan.
kijk ik heb ook gezegd dat het niet met autosport mag geassocieerd worden, en dat wordt door de media echter wel gedaan. Je hebt altijd zotten op de baan maar dat is een minderheid. Het gaat em niet alleen over het snel rijden waar iedereen zich op focust, maar ook om de ambiance, het unieke concept, de glamour en glitter die er rond hangt etc. ... Ik heb gehoord dat er bij het vertrek in Londen 250 000 mensen waren, in België 15 000 ('s nachts) en in Praag was er eveneens geen doorkomen aan. Tuurlijk zal er al wel eens een accident zijn gebeurd in het verleden, er gebeuren overal accidenten, dat betekent niet dat je alles moet verbieden. In België zijn ze toch braaf geweest, of niet dan? Het is gewoon een circus en moet je er daarom tegen zijn. De media heeft het in het verleden verkeerd belicht door met Kim Schmitz mee te rijden die echt over de limiet ging, tja ... het zij zo! Het negatieve imago is gecreëerd, en het is moeilijk om er van af te stappen. Ik zal niet ontkennen dat er hard wordt gereden, maar ja, ik pretendeer ook niet dat ik heiliger ben dan de paus! Ik vind het machtig om zoveel prachtige wagens bij mekaar te zien, punt uit!