![]() |
ALMS Round 3 Mid-Ohio
Uitslag van de 2uur durende testsessie:
http://www.imsaracing.net/2006/event.../ALMS_Test.pdf Porsche RS Spider is snelste algemeen tot nu toe, nipt sneller dan de Audi R8. GT1: 1 Corvette 2 Aston Martin 3 Aston Martin 4 Corvette |
Uitslag practice session 1
http://www.imsaracing.net/2006/event...io/ALMS_P1.pdf |
In de kwalificatie ging het er zo aan toe:
http://www.americanlemans.com/Galler...6101125312.JPG Jep AM dus net iets sneller als de Corvette infoscourse.org |
De 2 Porsches op de eerste startrij, nipt gevolg door de verzwaarde Audi. Benieuwd of de betrouwbaarheidsproblemen met de versnellingsbak opgelost zijn.
Qualifying |
Quote:
Porsche heeft vooral betrouwbaarheidsproblemen op hobbelige circuits (bv. Sebring), maar Mid-Ohio heeft onlangs een nieuwe asfalt laag gekregen dus is de kans wel wat kleiner dan het mis loopt tijdens de race. |
Kwalificatie: http://www.imsaracing.net/2006/event.../ALMS_Qual.pdf
De warm up werdt zo te zien in de regen gereden, snelste wagen was namelijk de GT2 Ferrari F430. Deze was zo bijna een seconde sneller als de RS Porsche SPider LMP2 Warm up: http://www.imsaracing.net/2006/event...LMS_WarmUp.pdf |
Quote:
Uitslag staat momenteel enkel op live timing: http://www.imsaracing.net/2003/lt/ltc.html |
ook weer een dubbel voor corvette in gt1 met een ronde voorsprong op de eerste A-M :worship:
|
Quote:
Quote:
|
nuja.. ze hebben toch weer een dubbel gehaalt bij corvette.. en hebben zo voor de 3de keer dit jaar a-m verslaan in het alms.
|
Enkel Le Mans telt natuurlijk. Ik vrees dat Aston Martin een vergissing gedaan heeft om Pirelli te kiezen, misschien kan de Cirtek Aston Martin (op Michelin rubber en super lineup) het Corvette fabrieksteam toch kloppen.
|
Denk toch dat Aston het weer niet gaat redden op LeMans. De stap die de Corvettes hebben genomen ten opzichte van vorig jaar is toch groter dan de stap die de Astons hebben genomen lijkt het.
|
Inderdaad, en de Corvettes rijden in ALMS met extra restricties. Gelden die beperkingen ook in Le Mans?
Aston Martin mag trouwens in Le Mans niet meer met de low drag voorspoiler rijden. Dus het topsnelheid voordeel zijn ze ook kwijt. Er wordt wel gesuggesteerd dat de fabrieks DBR9s toch op Michelin rubber zullen rijden. Ook benieuwd of de hitte in de cockpit onder controle is dit jaar. |
Quote:
|
Quote:
Quote:
|
D'r zijn foto's opgedoken van de schuiver van Lamy. Potdikke, dat was een beste (de foto's zijn onbewerkt), en dan te bedenken dat ze klaar waren met wat nieuwe ophangingonderdeeltjes, een diffuser en wat bodywork.
http://www.autoblog.com/media/2006/05/Picture313.jpg http://www.autoblog.com/media/2006/05/Picture314.jpg http://www.autoblog.com/media/2006/05/Picture315.jpg http://www.autoblog.com/media/2006/05/Picture316.jpg http://www.autoblog.com/media/2006/05/Picture317.jpg Bron: http://www.autoblog.com/2006/05/23/a...n-wright-bros/ |
Quote:
|
pff, zo heb ik er al veel meegemaakt :+ (maar dat was dan wel in de sim-wereld)
man, een geluk dat die op zijn 4 pootjes terecht komt |
Die tweede en derde foto zijn precies toch nep ze.
Ik zou denken dat ze de wagen op de achtergrond hebben geplakt want hij lijkt mij een beetje hoog te gaan. |
Quote:
|
waarom zouden ze die foto's vervalsen, en dan op autosport-sites posten?
|
|
Ok ik trek mijn woorden in. Maar als die zo'n jumpen kunnen weerstaan zouden ze die dan niet in het WRC kunnen inzetten ? Ze doen het mss beter dan de Subaru's.
|
Prodrive is je al voorgeweest, ze hebben het geprobeerd in Frankrijk. ;)
|
Quote:
|
Quote:
http://66.249.93.104/translate_c?hl=...language_tools |
Quote:
Lijk mij een standaard auto. Het is een V8 Vantage en geen DB 9. Voor de kenners. |
Het is een standaard wagen van prodrive. En ik vermoed dat de DB9 (nog) minder geschikt is om rally mee te rijden.
|
het is Stéphane Sarrazin, en die rijdt voor Prodrive, denk ik
|
Samen met Prévot geloof ik
|
All times are GMT +2. The time now is 03:22. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.