![]() |
|
|
||||
|
||||
Vroemdag
En gaat er hier volk volgende dinsdag (17/10) naar Vroemdag? Na een jaartje stalling komt de MX5 nog eens buiten
![]()
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Vrij eenvoudig eigenlijk. Je schrijft je in voor 5/10 (dus nu te laat), je gaat naar daar en neemt om de 3-4 ronden een ander kindje mee voor een circuitdoop. Er wordt redelijk beschaafd gereden, gezien je soms wel heel jonge kinderen mee neemt.
Er zijn geen kosten aan verbonden, enkel je benzine en slijtage kosten. Toegang tot het circuit en lunchpakket krijg je gratis. Nadien is het een uurtje vrij rijden, waar helm verplicht wordt. De 95dB regel is ook van toepassing.
|
|||
|
|||
vroemdag
Leon,
had even wat gezegd, had je mijn nr en transponder kunnen hebben afgelopen vrijdag. Bij mij was er om 2 uur een bougie uit de kop gevlogen van de goggo ![]() Had je in ieder geval nog wat olie kunnen opstoken uit je nieuwe motortje ![]() tot binnenkort, als we eens naast elkaar naar de bocht kunnen vliegen!!!! groetjes arno www.nsutt-scirocco.nl |
|
|||
|
|||
Quote:
het was rond 17u45 toen ik de laatste overtreding beging, het was toch bijna gedaan. Moeten idd eens ergens samen gaan gummen ![]() Ga jij naar die Vroemdag ? |
|
|||
|
|||
vroemdag
hoi Leon
haal ik niet, moet eerst de kop even maken, en wil daarna eerst de keuring bij de RDW doorvoeren, daarna gaat de motor eruit om het koelprobleem op te lossen, misschien dat ik het allemaal haal om de eran middag van 3 november te kunnen benutten Kom gerust eens langsrijden in nieuwstadt bij bij of bij speedservice als ik er aan het sleutelen ben groetjes arno |
|
||||
|
||||
Plaats vrij
Als er paddockers moesten zijn die graag gaan vroemdaggen (Vandaele here i come) laat maar iets weten.
Ik heb ons team namelijk ingeschreven met 2 wagens en kreeg gisteravond doodleuk te horen dat ik geen vrijaf kan krijgen die dag ![]() Grtz |
|
||||
|
||||
Mocht je nog niemand gevonden hebben om je plaatsje over te nemen, ben ik wel geïnteresseerd.
|
|
||||
|
||||
@Stars, heb u reeds geantwoord via PM.
|
|
||||
|
||||
Ben ook geinteresseerd om nog een plaatsje als je er nog één hebt?
Thanks, Mischa |
|
||||
|
||||
Ben er morgen ook bij!
Blijkbaar is iedereen die vorig jaar deelgenomen heeft automatisch ingeschreven! Heb in ieder geval zo een mailtje ontvangen wat mij mijn deelname meldt en waarin een briefing in bijlage zit! ![]() Leuk voor de kinders, en na 2 jaar inactiviteit met de corsa de ideale gelegenheid om me op te warmen voor de wintersprint! ![]() greetz |
|
||||
|
||||
Wij doen al van de eerste keer mee maar deze keer krijg ik vandaag te horen dat er niet genoeg plaatsen zijn!? De clubs hebben blijkbaar teveel plaatsen opgeslorpt.
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
@ R.T
Heb deze mail niet ontvangen, maar als dat idd zo is, dan denk ik dat de individuele rijders ook best even blok vormen en deftig van hun neus maken! Denk niet dat gelegenheids "johny" clubs hiervoor beter geschikt zijn! Grrrrr ...... ![]() |
|
|||
|
|||
Als ik dit allemaal lees ben ik blij dat ik vorige week besloten heb om niet te gaan. Ik ben benieuwd wat daar morgen uit gaat komen.
![]() Je moet natuurlijk wel weten wat de organisatie nu eigenlijk wil, of met de kinderen in johny-bakken over het circuit toeren, of de kinderen in wedstrijdauto's laten kennismaken met de autosport. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|