De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Modelbouw > Modelbouw - Algemeen en vraagbaak
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 17-02-2006, 13:39
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
De Paddock modelbouw in een compleet nieuw jasje!

Huudo en ikzelf hebben ons deze voormiddag eens samen gezet om de veranderingen door te voeren, zoals we die afgelopen meeting hadden besproken. Zoals jullie wel kunnen zien zijn er nu de volgende subfora gecreëerd:

- Algemeen en vraagbaak
- Nieuwigheden
- Kit Review
- Op de Werkbank
- Galerij
- Slotcars
- Te koop / Te ruilen / Gezocht
- Meetings
- Links... of rechts!

Ieder subforum heeft een korte omschrijving die, denken we, voldoende uitlegt wat de bedoeling is. Moesten jullie nog vragen hebben omtrent deze toch wel ingrijpende wijziging, dan kan je die hier natuurlijk stellen. Huudo en ikzelf zullen daar dan trachten een duidelijk antwoord op te geven. Tevens zijn we reeds gestart met het overzetten van een groot gedeelte van de bestaande threads. Naarmate we verder gaan in de tijd, zullen we ook de oudere posts bekijken en overzetten indien nodig. Dit is dus nog even een "Work in Progress". We zullen nog wat moeten "wippen".

Het is nu ongeveer 2 jaar geleden dat we met onze eerste modelbouwmeeting van start gingen in Zolder en de groei van het modelbouwgedeelte hier op De Paddock is daar zeker niet vreemd aan. We hopen dan ook met deze veranderingen tegemoet te komen aan jullie verwachtingen en de stijgende interesse. Het forum is per definitie een levend iets, wat dus wil zeggen dat we, zoals altijd, open staan voor suggesties en verbeteringsvoorstellen.

Plekt ze en tot binnenkort!
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *

Last edited by Guido; 17-02-2006 at 14:31.
Reply With Quote
  #2  
Old 17-02-2006, 14:09
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai
 
Join Date: May 2001
Location: Zoom Zoom
Posts: 1,799
Kwestie van eens een mug te ziften: het woord galerij schrijf je met één "l"
Anders zou het meer naar gal verwijzen en dat zal jullie bedoeling niet zijn

Vermoedelijk waren jullie geïnspireerd door de taaltips van Marc Galle, enkele decennia geleden.
Reply With Quote
  #3  
Old 17-02-2006, 14:37
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Quote:
Originally Posted by jan
Kwestie van eens een mug te ziften: het woord galerij schrijf je met één "l"
Anders zou het meer naar gal verwijzen en dat zal jullie bedoeling niet zijn

Vermoedelijk waren jullie geïnspireerd door de taaltips van Marc Galle, enkele decennia geleden.
Good catch Jan! Laat ik stellen dat we vooral "Engelstalige" inspiratie hadden.
Voor zover we hebben kunnen zien, zouden ze moeten aangepast zijn.
Reply With Quote
  #4  
Old 17-02-2006, 19:51
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai
 
Join Date: May 2001
Location: Zoom Zoom
Posts: 1,799
Proper
Reply With Quote
  #5  
Old 17-02-2006, 21:21
206WRC-ke's Avatar
206WRC-ke 206WRC-ke is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Dec 2004
Location: Heuvelland
Posts: 851
Hmm, moet er mss nog inkomen, maar vond het oude toch beter denk ik........ Alles stond bij elkaar en vond je vlug terug... Tegen dat je nu iets zal vinden.... nuja, mss ben ik een zifter...
__________________
- http://www.wrcplace.be -

Last edited by 206WRC-ke; 17-02-2006 at 21:36.
Reply With Quote
  #6  
Old 17-02-2006, 21:37
scoobyfreak's Avatar
scoobyfreak scoobyfreak is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2005
Location: Roeselare
Posts: 1,302
Quote:
Originally Posted by 206WRC-ke
Hmm, moet er mss nog inkomen, maar vond het oude toch beter denk ik........ Alles stond bij elkaar en vond je vlug terug... Tegen dat je nu iets zal vinden.... nuja, mss ben ik een zifter...
Ik heb ook beetje die indruk,alles stond gemakenlijk bij elkaar,en nu is het toch wel zoeken,ga mss wel beteren als ik het beetje gewend ben!
Reply With Quote
  #7  
Old 17-02-2006, 22:07
Dominique's Avatar
Dominique Dominique is offline
Frecking Nuts ...
 
Join Date: Dec 2004
Location: Thuis
Posts: 3,015
Het modelbouw-deel van het forum werd opgesplitst in verschillende delen omdat er de laatste tijd vrij veel activiteit was op dit deel het forum. Zo werden er vrij veel threads van allerhande aard gecreëerd, en dreigde men op de duur het overzicht te verliezen. Het opsplitsen van het (deel)forum is net gedaan om dit overzicht te behouden. Zo wordt er getracht om alles te groeperen per categorie, zodat het naderhand makkelijker terug te vinden zal zijn.
Die beslissing tot opsplitsing werd besproken tijdens de modelbouwmeeting in januari. Dit werd hier gerapporteerd. Iedereen heeft dus de kans gehad om zowel op de meeting als achteraf via het forum zijn/haar mening te geven.

Ik wil hierbij ook even de aandacht vestigen op het feit dat de moderators zich vrijwillig inzetten om het forum in goeie banen te leiden. Deze mensen offeren een deel van hun vrije tijd op, opdat wij hier onze gang kunnen gaan. Zij verdienen dus wel wat meer respect dan dit.
__________________
Groetjes,
Domi.
Reply With Quote
  #8  
Old 17-02-2006, 22:21
206WRC-ke's Avatar
206WRC-ke 206WRC-ke is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Dec 2004
Location: Heuvelland
Posts: 851
Tuurlijk Dominique! Ik heb toch niet gezegd dat ik geen respect heb voor hun werk??? Ik zei enkel dat ik het vroeger wat beter vond dat alles zo bij elkaar stond, maar na verloop van tijd als ik deze nieuwe structuur zal leren kennen zal ik ook niet meer terug denken aan het oude denk ik. Het is gewoon even wennen.

Mij moet je niet praten over vrijwillig inzetten, ik "run" zelf ook een rallysite en weet verdomd goed hoeveel vrije tijd daarin kruipt, waar ik geen frank aan verdien. Het is een hobby en je doet het voor je plezier. Ik heb dus zeker respect voor anderen die ook zoiets doen.

__________________
- http://www.wrcplace.be -
Reply With Quote
  #9  
Old 17-02-2006, 22:54
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Zoals Dominique al aangaf, het is natuurlijk ook zo dat we een en ander uitvoerig besproken hebben tijdens de afgelopen modelbouwmeeting. En ja, iedereen was het er toen volmondig over eens. Diegene die betalend lid zijn, hebben natuurlijk een streepje voor op de occasionele bezoeker van het forum, omdat ze mee vorm kunnen geven aan het hele online gebeuren.

Dat gezegd zijnde, het verwondert mij natuurlijk niet dat het wat vreemd aandoet "in den beginne", maar net zoals overal zal het ook hier wel wennen en zullen op termijn de voordelen wel duidelijker naar boven komen. We zullen ons dan afvragen: "hoe konden we dat vroeger allemaal in 1 forum georganiseerd krijgen."

Geen probleem hoor jongens, ik zie het zeker niet als kritiek.
Reply With Quote
  #10  
Old 21-02-2006, 10:28
ac.cobra427's Avatar
ac.cobra427 ac.cobra427 is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Apr 2002
Location: hoboken
Posts: 212
Goe gedaan Paddockers. Het modelbouwforum was een beetje uit zijn voegen aan 't groeien. Nu "lijkt" het ineens véél prominenter.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 08:39.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.