De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Modelbouw > Modelbouw - Op de werkbank
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 09-07-2008, 17:57
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Honda CR 250 R - 1981 - Tamiya - 1/12

Ik heb de smaak te pakken van de tweewielers, dat is duidelijk. Het is zelfs zo dat ik in feite de Yamaha 500 YZR van Kenny Roberts wou gaan bouwen, waarmee hij de GP van San Marino won in 1983.



Maar al gauw bleek dat ik te weinig referentiemateriaal ter beschikking had zodat ik bij HLJ het boek "Yamaha YZR500 Archive '78-88" besteld heb, samen met een extra setje decals omdat de originele decals nogal vergeeld zijn. Dat pakket is onderweg.

In afwachting heb ik dan een andere motor uitgekozen om te bouwen. Mijn keuze viel op een crossmachine, waar ik enkele jaren geleden al eens mee begonnen was om een demo te geven op één van onze modelbouwmeetings over het herspaken van velgen. Die herspaakte velgen zaten al een hele tijd te wachten in de doos en nu is het zover: de motor wordt afgewerkt.

Het gaat om deze motor:



Ik kan niet zo direct terugvinden welke piloot er destijds mee reed of koersen mee gewonnen heeft. Wie het weet mag het zeggen In elk geval heb ik wel mooie referentiefoto's gevonden van een privé-eigenaar, en die ga ik gebruiken om de details die hier en daar ontbreken aan het model, toe te voegen.

Eerst die wielen dus. Die werden zoals gezegd al eerder aangepakt, maar ik heb er nog niets over gezegd op De Paddock, dus dat hadden jullie nog te goed. Hoe één en ander in detail in zijn werk gaat staat trouwens wél uitvoerig beschreven in de thread van mijn Honda CB750 Four.

De velg uit deze kit bestaat uit 2 helften (en een band).



Ik teken de plaats af waar de spaken lopen vooraleer ze weg te snijden.



Daarna wordt de velg omgedraaid en begint het wegsnijden, waarbij ik telkens een gat boor waar de spaak in het centrale wielgedeelte verdwijnt. Hierin worden de nieuwe spaken aangebracht.



De volledige werkwijze kijk je maar eens na in de andere thread, maar in elk geval ziet het resultaat er na enkele avonden werk zo uit. Links telkens een onbewerkte velg, rechts een aangepaste.



Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	1981_honda_cr250r_01.jpg
Views:	3666
Size:	511.5 KB
ID:	10448   Click image for larger version

Name:	1981_honda_cr250r_02.jpg
Views:	3597
Size:	422.8 KB
ID:	10449   Click image for larger version

Name:	1981_honda_cr250r_03.jpg
Views:	3495
Size:	436.2 KB
ID:	10450   Click image for larger version

Name:	1981_honda_cr250r_04.jpg
Views:	3515
Size:	531.9 KB
ID:	10451   Click image for larger version

Name:	1981_honda_cr250r_05.jpg
Views:	3355
Size:	552.6 KB
ID:	10452  

__________________

* WWW.SENNAKE.BE *

Last edited by Sennake; 09-07-2008 at 20:49.
Reply With Quote
  #2  
Old 09-07-2008, 18:21
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Na het vervangen van de spaken was ik wel iets te snel met het samenkleven van beide helften van de velg. Ik had over het hoofd gezien dat de centrale delen van de velgen semigloss black geschilderd moesten worden. Dat jobke was heel wat gemakkelijker geweest als ik beide helften apart kunnen schilderen had. Nu was het meer een soort van gynaecoloog-achtig werk met een dun penseeltje doorheen de openingen van de spaken. Logisch dat het niet altijd goed ging en er heel wat zilveren spaken ook een zwarte schilderlaag kregen. Maar dat werd dan weer weggewerkt met een penseel met zuivere white spirit. En onder het motto "moeilijk gaat ook" zijn de velgen dan toch nog redelijk in orde gekomen... Je ziet ze op de foto hieronder, samen met de gespoten witte radiator-beschermkappen waarop nog decals met het Honda-logo moeten komen.



De rest van de "koetswerkonderdelen" moest rood gespoten worden. Hiertoe horen ook de centrale veer achteraan, een stabilisatiestang en... het motorblok, dat semigloss red gespoten moet worden ipv glanzend rood. Dat stelde me voor een probleem, want het frame bestaat uit 2 helften die je best op voorhand aan elkaar kleeft om op die manier alle lijmnaden weg te schuren en het kader een mooi geheel vormt. Maar dat ging planmatig niet zonder het motorblok mee in te bouwen, gezien het feit dat de bevestigingspinnen voor het blok aan het frame gegoten zitten. Omdat ik het niet zag zitten om de ganse boel gloss red te spuiten, om daarna alles behalve het motorblok af te plakken zodat ik het kon spuiten met semigloss vernis, besloot ik om de bevestiging van het motorblok aan het frame te laten gebeuren zoals in werkelijkheid: via schroefbevestigingen. Hierover later meer. In elk geval liet deze beslissing me toe om de glanzend rode delen alvast te spuiten zoals je op de foto kan zien.



Ook de uitlaat was niet realistisch genoeg. Om te beginnen waren de lasnaden onvolledig, en degene die er waren bleken verre van realistisch en veel te regelmatig. Bovendien waren er ook nog eens gietnaden die er niet mochten zitten en was het onmogelijk om de verkeerde weg te schuren zonder de goede te behouden. Dus schuurde ik de ganse uitlaat glad om later nieuwe lasnaden aan te brengen. Ook de binnenkant van de uitlaat strookte niet met de werkelijkheid omdat hij gewoon hol was. Dus heb ik hem opgevuld met putty (in meerdere lagen om de krimp te vermijden). Op de foto zie je de laatst aangebrachte laag putty nog zitten vóór het schuren. Ook de andere onderdelen die de uitlaat samen vormen moeten op de foto nog ontdaan worden van hun sinkmarks.



De inbouw van het motorblok dan. Om dit tot een goed einde te brengen moest ik het driehoekig steungedeelte (nr 1 op de foto) wegsnijden en vervangen door een scratchbuilt onderdeel, anders kon het blok er gewoon niet in. Ook onderaan werden de originele bevestigingspinnen weggesneden en werden er gaatjes in de plaats geboord waarin ik (voorlopig) schroefjes gemonteerd heb om het blok op zijn plaats te houden (nr 2 op de foto). Later worden de schroefjes vervangen door meer realistische boutjes. Ik weet niet of het duidelijk te zien is op de foto's, maar het kader is dus glanzend rood gespoten terwijl het blok semigloss red werd.



Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	1981_honda_cr250r_06.jpg
Views:	3276
Size:	544.2 KB
ID:	10453   Click image for larger version

Name:	1981_honda_cr250r_07.jpg
Views:	3237
Size:	517.8 KB
ID:	10454   Click image for larger version

Name:	1981_honda_cr250r_08.jpg
Views:	373303
Size:	515.0 KB
ID:	10455   Click image for larger version

Name:	1981_honda_cr250r_09.jpg
Views:	2989
Size:	477.7 KB
ID:	10456   Click image for larger version

Name:	1981_honda_cr250r_10.jpg
Views:	3099
Size:	583.4 KB
ID:	10457  

__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #3  
Old 09-07-2008, 18:53
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
De uitlaat kreeg vervolgens een behandeling met Vallejo putty om de lasnaden te simuleren (een "uitvinding" van Tom Castermans - ere wie ere toekomt) en vervolgens werd de uitlaat in semigloss black gespoten. Ik heb de foto iets overbelicht zodat je het resultaat beter kan zien.



Na het inbouwen van het motorblok kon ik ook al enkele andere onderdelen aanbrengen. Hierbij werden links en rechts enkele details toegevoegd die ik opmerkte op de referentiefoto's. Zo hangt het expantievat (denk ik toch) van de achterste vering bij de kit gewoon langs het kader zonder bevestiging, terwijl er in werkelijkheid een verbinding te zien is die ik trachten te simuleren heb met wat plastic strip. (nr 1 op de foto) Ik overweeg ook om de aangebrachte dikke slang die een "deuk" vertoont terug te verwijderen om er een stukje metaaldraad in te schuiven zodat de deuk niet meer voorkomt (hoop ik toch).



Alle dunne kitkabels werden trouwens achterwege gelaten en vervangen door realistische exemplaren, zoals je bv kan zien onder nr 1 op de foto, waar de carburator voorzien werd van kablage mits een mishmash boutje. De dikkere slangen uit de kit bleken wel op schaal te zijn en ik heb ze dan ook behouden. maar ik heb er wel sluitingen aan toegevoegd met wat BMF (nr 2 op de foto). Er ontbraken ook nog wat boutjes aan de kit, die ik toegevoegd heb met wat mishmash (nr 3 op de foto). Onder het nr 3 op de foto heb ik ook nog een onderdeel toegevoegd dat me nogal elementair lijkt en dat totaal ontbrak in de kit. Ik ben er niet zeker van, maar ik denk dat het de koppelingskabel is, maar in elk geval heb ik hem natuurgetrouw nagebouwd. Wie met zekerheid kan zeggen om welke kabel het gaat, mag het laten weten, want dan weet ik ook naar welke kant van het stuur de kabel moet lopen. De schroefjes die in eerste instantie het blok op zijn plaats hielden werden 1 voor 1 vervangen door een boutje, na wat secondenlijm in het gaatje te laten lopen hebben. De boutjes zijn namelijk iets te kort om zelf het blok op hun plaats te houden. Maar ze zien er wel echter uit (nr 4 op de foto).



Ik heb ook al werk gemaakt van de schokdemper. Bij het wegschuren van de gietnaden bleek de centrale cilinder nagenoeg onbereikbaar. Dus sneed ik hem weg en verving ik hem door een metalen staafje (gele pijl op de foto). Daarna werd dit staafje afgeplakt met masking tape, het onderdeel werd flat aluminium gespoten en de masking tape werd verwijderd. Daarna werd het onderdeel vervolledigd met de eerder rood gespoten veer. Tenslotte kreeg de schokdemper een wash met smoke. Wat er nu nog dient te gebeuren is het aanstippen van de boutjes met zilver, en een lichte drybrushing.



De onderdelen van de voorvork kregen ook een voorbehandeling. Vooraan zit een radiator (het is een watergekoelde motor) die aan de achterzijde enorme sinkmarks vertoont. Ik heb een poging gedaan om ze op te vullen met putty om daarna via "beeldhouwen" wat structuur te creëren in de putty, maar zonder succes. Dus besloot ik om de boel af te dekken met wat gaas dat niet de exacte structuur van het radiatorrooster vertoont maar er wel veel egaler uitziet zonder die lelijke gaten (nr 1 op de foto). Je ziet achter het gaas trouwens nog waar ik met putty gewerkt heb. Na het spuiten zou je er niets meer van mogen zien. Deze radiator wordt in werkelijkheid beschermd tegen inslag van stenen e.d. door een beschermingsgaas. Het onderdeel in de kit dat dit gaas moet voorstellen lijkt nergens op, dus heb ik een nieuw onderdeel gescratcht met wat gaas en wat plastic strip (nr 2 op de foto). Het ziet er beter uit dan dat ik zelf had durven dromen, al zeg ik het zelf . Omdat het origineel kitondereel voorzien was van bevestigingstaps die in openingen van de voorvork passen, die er in werkelijkheid niet zijn, heb ik de openingen in de voorvork-onderdelen ook moeten dichtmaken alvorens ze te spuiten (nr 3 op de foto). Overigens is de zilververf op die onderdelen door Tamiya aangebracht, maar dat is sowieso nutteloos aangezien alleen het wegschuren van de gietnaden de voorgespoten onderdelen al beschadigt...



Wordt vervolgd!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	1981_honda_cr250r_11.jpg
Views:	3009
Size:	413.6 KB
ID:	10458   Click image for larger version

Name:	1981_honda_cr250r_12.jpg
Views:	2983
Size:	505.6 KB
ID:	10459   Click image for larger version

Name:	1981_honda_cr250r_13.jpg
Views:	4254
Size:	499.4 KB
ID:	10460   Click image for larger version

Name:	1981_honda_cr250r_14.jpg
Views:	2878
Size:	520.0 KB
ID:	10461   Click image for larger version

Name:	1981_honda_cr250r_15.jpg
Views:	2864
Size:	552.1 KB
ID:	10462  

__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #4  
Old 09-07-2008, 21:49
Ferrari rules's Avatar
Ferrari rules Ferrari rules is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2007
Location: Aartrijke
Posts: 818
De 2 wielers hé... Hmmm... Dat ziet er weer verdomd goed uit! Vooral die velgen, daar loont je werk wel hé !
__________________
MIJN WERKBANK




Reply With Quote
  #5  
Old 09-07-2008, 22:20
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Quote:
Originally Posted by Ferrari rules View Post
De 2 wielers hé... Hmmm... Dat ziet er weer verdomd goed uit! Vooral die velgen, daar loont je werk wel hé !
Inderdaad. Er is echter ook 1 nadeel aan verbonden: eens je deze aanpassing 1 keer uitgevoerd hebt, kan je gewoon geen motor meer bouwen met de originele kit-spaakvelgen... Elke motor kost dus minstens 4 dagen extra werk (1 dag per halve velg...)
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #6  
Old 10-07-2008, 00:43
Nismo's Avatar
Nismo Nismo is offline
Frieten, hmmmm, lekker
 
Join Date: Jan 2005
Location: Houthalen-Oost
Posts: 6,188
Quote:
Originally Posted by Sennake View Post
..........................................

Onder het nr 3 op de foto heb ik ook nog een onderdeel toegevoegd dat me nogal elementair lijkt en dat totaal ontbrak in de kit. Ik ben er niet zeker van, maar ik denk dat het de koppelingskabel is, maar in elk geval heb ik hem natuurgetrouw nagebouwd. Wie met zekerheid kan zeggen om welke kabel het gaat, mag het laten weten, want dan weet ik ook naar welke kant van het stuur de kabel moet lopen. De schroefjes die in eerste instantie het blok op zijn plaats hielden werden 1 voor 1 vervangen door een boutje, na wat secondenlijm in het gaatje te laten lopen hebben. De boutjes zijn namelijk iets te kort om zelf het blok op hun plaats te houden. Maar ze zien er wel echter uit (nr 4 op de foto).



.................................................. .................................................. .
Wordt vervolgd!
Dat is inderdaad de koppelingskabel die je gescratched hebt.

Ferm crossmachien dat je aan het bouwen bent, of is het uwe zoon zijne brommer die je terug probeert te monteren.
__________________
Mvg Johny


When people rob banks, they go to jail
When banks rob people, they get a bonus.
Reply With Quote
  #7  
Old 10-07-2008, 09:53
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: May 2001
Location: Knokke-Heist
Posts: 3,806
http://www.bikepics.com/honda/cr250/81/pics.asp
__________________
WRC-prono 2009 kampioen
Reply With Quote
  #8  
Old 10-07-2008, 10:16
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Quote:
Originally Posted by Bart.Vandecavey View Post
Inderdaad, dat is de site waar ik mijn referentiefoto's gehaald heb
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #9  
Old 10-07-2008, 10:31
Ferrari rules's Avatar
Ferrari rules Ferrari rules is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2007
Location: Aartrijke
Posts: 818
Quote:
Originally Posted by Sennake View Post
Inderdaad. Er is echter ook 1 nadeel aan verbonden: eens je deze aanpassing 1 keer uitgevoerd hebt, kan je gewoon geen motor meer bouwen met de originele kit-spaakvelgen... Elke motor kost dus minstens 4 dagen extra werk (1 dag per halve velg...)
Ja , akkoord het is een nadeel maar als je dan het resultaat bekijkt zou je die 4 dagen extra met plezier doen ! Niet? En jou kennende...
__________________
MIJN WERKBANK




Reply With Quote
  #10  
Old 11-07-2008, 09:00
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict
 
Join Date: Jul 2005
Location: Reninge
Posts: 3,403
Quote:
Originally Posted by Sennake View Post
Ik heb de smaak te pakken van de tweewielers, dat is duidelijk.
Komt er dan binnenkort ook eens een mountainbike of koersfiets???

Ziet er alvast heel sterk uit hoor opnieuw!! Die boutjes die je toevoegt zijn super. moet je daarvoor dan telkens een klein gaatje boren om vast te zetten of zijn die er rechtstreeks op gelijmd? Welke lijm gebruik je hiervoor?

Grtzzz en succes verder !
__________________
Werkbank:
On hold: Citroën DS3 WRC (Loeb) - Mack-trailer (Cars) - BMW 323 E21 Rally (Vermeulen)
Diepvries: Maxi Mégane (Munster) - Mégane 1600 (B.Pyck) - Mini (F.Pyck)
Reply With Quote
  #11  
Old 11-07-2008, 09:28
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Quote:
Originally Posted by Loeten View Post
Komt er dan binnenkort ook eens een mountainbike of koersfiets???
Been there, done that

Quote:
Originally Posted by Loeten View Post
Die boutjes die je toevoegt zijn super. moet je daarvoor dan telkens een klein gaatje boren om vast te zetten of zijn die er rechtstreeks op gelijmd? Welke lijm gebruik je hiervoor?
Dat hangt ervan af: ik gebruik hiervoor echte boutjes, dus indien er plaats is en/of ik wil een echte verbinding maken dan boor ik een gaatje en lijm ik het boutje erin. Indien er geen noodzaak is aan een verbinding of (zoals hier) er is geen plaats meer om te boren, knip ik het kopje van de bout eraf en lijm ik enkel de kop op zijn plaats. In beide gevallen gebruik ik secondenlijm; niet alleen voor deze toepassing, maar gewoonweg ALTIJD - behalve voor doorzichtige onderdelen waarvoor ik 2K epoxylijm gebruik.
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #12  
Old 11-07-2008, 22:49
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Het is een kwestie van uw prioriteiten juist te kunnen stellen. Een Honda krijgt àltijd voorang op eendert welke andere "tuf", en zeker een Yamaha...

Dat verdient mijn respect!

Voor het overige: dit wordt weer een zeer mooie realisatie!
Reply With Quote
  #13  
Old 12-07-2008, 14:43
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Het bouwverlof is begonnen, en mijne congé ook Dus heb ik weer tijd om er eens deftig in te vliegen! Hier gaan we...

De achterbrug werd gemonteerd volgens plan, behalve de regelvijzen achteraan, die ik afgeknipt heb en vervangen door mishmash boutjes (nr 1 op de foto). De brug kreeg een wash met smoke, net als de ketting die vervolgens gedrybrusht werd met zilver. Na het aanbrengen van het achterwiel is de achterbrug in het frame bevestigd met een schroef. Omdat die schroef in het echt een bout is heb ik ze afgedekt met een mishmash boutje. De schroef die erachter zit lijkt nu een rondelle te zijn (nr 2 op de foto).



Het motorblok stond al in het frame, maar die koelingsslang vertoonde een onrealistische deuk, en dus heb ik ze eraf gehaald, er een stukje plastic rod ingestoken dat in vorm gebogen werd, en daarna heb ik de slang weer op zijn plaats gezet. De bocht is nu veel realistischer (nr 1 op de foto). De uitlaat staat ook op zijn plaats, net als de achterbrug inclusief monolink schokdemper. Op andere foto's is dit beter te zien dan op deze foto.



Hier zie je de extra aangebrachte lasnaden beter omdat ik de foto wat overbelicht heb. Je bemerkt ook de bevestigingsveren die ik gescratcht heb, net als de verbindingsbeugel waar de veertjes aan bevestigd zitten (nr 1 op de foto).



Op de referentiefoto's viel mijn oog ineens op nóg een kabel die in de kit ontbreekt, en die onder de tank ter hoogte van de radiator verdwijnt. Ik ga ervan uit dat het een koelingsslang is. In elk geval heb ik hem ook toegevoegd aan mijn model (nr 1 op de foto).



De voorvork is ook al gedeeltelijk gemonteerd. De verbinding van de voorrem met de remkabel leek niet echt op het origineel, dus heb ik de pen weggeknipt en vervangen door een mishmash onderdeel, waaraan de kabel zal bevestigd worden (nr 1 op de foto). Het wiel zelf werd aan de voorvork geschroefd met vijsjes, die ook nog afgedekt zullen worden door een bout, zoals in het echt (nr 2 op de foto). Ik zat ook een beetje verveeld met de geleidingsbeugel waardoor de remkabel loopt. De kit voorziet hier een onderdeel met pinnetjes op, waarover je aan beide zijden een halve kabel schuift zodat het eruit ziet alsof hij erdoor loopt. Maar ik wou mijn (veel dunnere) kabel echt door de beugel steken. De pinnetjes afknippen was geen probleem, maar ik kon met geen enkel boortje bij het onderdeel om er een gat in te boren volgens de rode lijn op de foto. Dus heb ik het onderdeel er helemaal afgeknipt en een volledig nieuw gescratcht, er zorg voor dragend dat het gat uitgeboord was alvorens het onderdeel op zijn plaats te lijmen (nr 3 op de foto).

Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	1981_honda_cr250r_16.jpg
Views:	2739
Size:	429.6 KB
ID:	10473   Click image for larger version

Name:	1981_honda_cr250r_17.jpg
Views:	2649
Size:	240.9 KB
ID:	10474   Click image for larger version

Name:	1981_honda_cr250r_18.jpg
Views:	2694
Size:	444.5 KB
ID:	10475   Click image for larger version

Name:	1981_honda_cr250r_19.jpg
Views:	2776
Size:	446.2 KB
ID:	10476   Click image for larger version

Name:	1981_honda_cr250r_20.jpg
Views:	2699
Size:	434.2 KB
ID:	10477  

__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #14  
Old 12-07-2008, 14:48
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Hier zie je hoe de voorvork inclusief voorwiel er nu uitziet vanop een afstand.



De volgende 4 foto's geven je een idee van de vordering der werkzaamheden aan het achterste deel van de Honda. Ik heb foto's gemaakt uit alle hoeken zodat je alles kan bekijken.









Als er vragen zijn, of commentaar, mag je die uiteraard altijd posten!

Wordt vervolgd...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	1981_honda_cr250r_21.jpg
Views:	3068
Size:	397.0 KB
ID:	10478   Click image for larger version

Name:	1981_honda_cr250r_22.jpg
Views:	2551
Size:	388.7 KB
ID:	10479   Click image for larger version

Name:	1981_honda_cr250r_23.jpg
Views:	2600
Size:	398.6 KB
ID:	10480   Click image for larger version

Name:	1981_honda_cr250r_24.jpg
Views:	2594
Size:	393.8 KB
ID:	10481   Click image for larger version

Name:	1981_honda_cr250r_25.jpg
Views:	2709
Size:	356.6 KB
ID:	10482  

__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #15  
Old 12-07-2008, 18:00
Dominique's Avatar
Dominique Dominique is offline
Frecking Nuts ...
 
Join Date: Dec 2004
Location: Thuis
Posts: 3,015
En het meest verbazingwekkende van dit alles? De snelheid waarin het werk wordt geklaard ...
__________________
Groetjes,
Domi.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 22:02.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.