De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Admin Corner > Vraag aan de admin's
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Closed Thread
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 03-01-2008, 20:52
Integra's Avatar
Integra Integra is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2004
Location: Heusden-Zolder
Posts: 1,626
Quote:
Originally Posted by FIRE View Post
Inderdaad: Porsche - Ferrari - Corvette - Spyker - Panoz - Ford en BMW

Al moet ik nog zien of de BMW er echt komt, eerst zien dan geloven.
- Viper (hoe lelijk ook ...)
__________________
  #2  
Old 03-01-2008, 21:46
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2003
Location: Koersel
Posts: 2,741
Quote:
Originally Posted by Integra View Post
- Viper (hoe lelijk ook ...)
Jaja, altijd hetzelfde liedje bij u! Alles wat er bestaat en wat niet jouw merk is, is lelijk! Sorry hoor, maar ik zal niet de enige zijn die zich hieraan zit te ergerren.

Je moet het niet meer zeggen want iedereen weet toch al dat de Integra het lelijk gaat vinden!

Sorry, het moest eruit!

Mvg...
  #3  
Old 04-01-2008, 11:39
Jakke.be's Avatar
Jakke.be Jakke.be is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2005
Location: Aarschot
Posts: 326
Quote:
Originally Posted by Thomaske View Post
Jaja, altijd hetzelfde liedje bij u! Alles wat er bestaat en wat niet jouw merk is, is lelijk! Sorry hoor, maar ik zal niet de enige zijn die zich hieraan zit te ergerren.

Je moet het niet meer zeggen want iedereen weet toch al dat de Integra het lelijk gaat vinden!

Sorry, het moest eruit!

Mvg...
Dank u wel Thomas, ben blij dat ik ni de enige ben met zulks gedacht
  #4  
Old 04-01-2008, 11:44
Integra's Avatar
Integra Integra is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2004
Location: Heusden-Zolder
Posts: 1,626
Quote:
Originally Posted by Thomaske View Post
Jaja, altijd hetzelfde liedje bij u! Alles wat er bestaat en wat niet jouw merk is, is lelijk! Sorry hoor, maar ik zal niet de enige zijn die zich hieraan zit te ergerren.
België is en blijft een vrij land waarin iedereen het recht heeft een mening te hebben, dus jij mag die Viper prachtig vinden, ik vind er niks aan.
__________________
  #5  
Old 04-01-2008, 13:06
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2003
Location: Koersel
Posts: 2,741
Quote:
Originally Posted by Integra View Post
België is en blijft een vrij land waarin iedereen het recht heeft een mening te hebben, dus jij mag die Viper prachtig vinden, ik vind er niks aan.
Kan je me een wagen zeggen buiten de Ferrari 550, de AM DBR9 en de Saleen die je mooi vindt?

Het is altijd hetzelfde liedje en ik ben eigenlijk al blij dat iemand anders ook voor zijn mening durft uit te komen. Ik zat er al lang op te wachten!

Mvg
  #6  
Old 04-01-2008, 13:07
Brecht's Avatar
Brecht Brecht is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Location: Heusden-Zolder
Posts: 2,145
Quote:
Originally Posted by Thomaske View Post
Kan je me een wagen zeggen buiten de Ferrari 550, de AM DBR9 en de Saleen die je mooi vindt?

Het is altijd hetzelfde liedje en ik ben eigenlijk al blij dat iemand anders ook voor zijn mening durft uit te komen. Ik zat er al lang op te wachten!

Mvg
+1
__________________
http://www.brechtdecancq.com
  #7  
Old 04-01-2008, 14:44
Integra's Avatar
Integra Integra is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2004
Location: Heusden-Zolder
Posts: 1,626
Quote:
Originally Posted by Thomaske View Post
Kan je me een wagen zeggen buiten de Ferrari 550, de AM DBR9 en de Saleen die je mooi vindt?

Het is altijd hetzelfde liedje en ik ben eigenlijk al blij dat iemand anders ook voor zijn mening durft uit te komen. Ik zat er al lang op te wachten!

Mvg
Porsche 997 RSR, Lamborghini Murcielago R-GT, Lister Storm GT, Creation CA06H, CA07, Radical SR9, Zytek 06/7S, Porsche RS Spyder, Acura ARX, Ferrari F430, Courage LC70/LC75, Lola B05/40 ... B07/10 ...

Een hele lijst.

Wel snel op de tenen getrapt overigens Precies alsof ik hier kwaadspreek over de heilige graal.
__________________
  #8  
Old 04-01-2008, 15:31
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2003
Location: Koersel
Posts: 2,741
Neenee, helemaal niet snel op de tenen getrapt. Alleen beginnen bepaalde dingen me te vervelen!

Mvg..
  #9  
Old 04-01-2008, 17:19
yannick88's Avatar
yannick88 yannick88 is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2002
Location: Zolder
Posts: 326
Quote:
Originally Posted by Integra View Post
Porsche 997 RSR, Lamborghini Murcielago R-GT, Lister Storm GT, Creation CA06H, CA07, Radical SR9, Zytek 06/7S, Porsche RS Spyder, Acura ARX, Ferrari F430, Courage LC70/LC75, Lola B05/40 ... B07/10 ...

Een hele lijst.

Wel snel op de tenen getrapt overigens Precies alsof ik hier kwaadspreek over de heilige graal.

Van je 1.374 geposte berichten zijn er meer dan de helft met negatieve commentaar .
__________________
yannick racing
  #10  
Old 04-01-2008, 22:15
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2003
Location: Koersel
Posts: 2,741
Quote:
Originally Posted by yannick88 View Post
Van je 1.374 geposte berichten zijn er meer dan de helft met negatieve commentaar .
Laten we hard gaan

Mvg...
  #11  
Old 05-01-2008, 00:10
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Elke mening mag geventileerd worden op De Paddock!

Positief? Negatief? Het mag en kan allemaal als er maar een onderbouwing is We leven in een vrije samenleving waar iedereen zijn mening mag geven. Wat ik mis in deze "verkapte flame-war" is de diepgang, waarom heeft iemand een hekel aan model X of coureur Y? Iets (anoniem) roepen kunnen we allemaal, onderbouwen (met naam) maar weinigen Dit is zowel van toepassing op Integra als de mensen die reageren op de berichten van Integra.

Deze thread heb ik geisoleerd omdat het nog maar weinig te maken had met het eigenlijke onderwerp, vandaar de splitsing

Met vriendelijke groet,
Your Moderator of this evening
Mark Reijnders
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
  #12  
Old 05-01-2008, 10:39
Integra's Avatar
Integra Integra is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2004
Location: Heusden-Zolder
Posts: 1,626
Quote:
Originally Posted by Thomaske View Post
Laten we hard gaan

Mvg...
Wow, wat een rake opmerking zeg.

Om Mark even te antwoorden, niet alle meningen zijn te verklaren. Soms is een mening slechts gevoelsmatig.
__________________
  #13  
Old 06-01-2008, 15:31
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Het is vakantie en de 18- en 19-jarigen vervelen zich, dus gaan ze wat liggen hakken op elkaar. Levert overigens schitterende proza op moet ik zeggen.

@ Thomaske,
Er bestaat nog altijd zoiets als een "ignore list" voor als er iemand uw strot uitkomt op het forum. Voor alle forumgebruikers die je hier aan toevoegt, zal je de berichten niet meer hoeven te lezen. In plaats van de inhoud van de reply, krijg je iets te zien in de trend van "this person was added to your ignore list".

@ iedereen,
Dus, als iedereen dit gaat doen, gaat de beroeps-zeiker/-negativist/-ambetanterik, wel snel beginnen doorkrijgen dat er op wat hij tikt niet meer gereageerd wordt.

Voor nagenoeg iedere toestand op het forum is er wel een tooltje, dus maak er alstublieft gebruik van! Ik ben het nl. moe om dit soort gezever te "moeten" lezen. En neen, ik heb de keuze niet om het forum selectief te benaderen. Als mod, modelbouw verantwoordelijke en meehelper achter de schermen, ben ik het aan mezelf verplicht om wat grondiger te werk te gaan.

Bij voorbaat dank aan iedereen om het maximale uit de beschikbare tools te willen halen.

Zo, ook dat moest er even uit...

Alle partijtjes hebben hun zegje kunnen doen, dus: een slotje erop.

Last edited by Guido; 06-01-2008 at 15:34.
Closed Thread


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 15:15.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.