De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Community > De Paddock - Autosport Quiz > Quiz 2003
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 01-06-2003, 17:30
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Oplossing vraag 13 en 14

Hier zijn we er dan mee.

Vraag 13 :

Piloot 1 is Patrick Depailler.
Piloot 2 is Jochen Mass.
Piloot 3 is Jean-Pierre Jabouille.
Piloot 4 is Harald Ertl.
Piloot 5 is Elio De Angelis.

Met de beginletters van de tip had je meteen de eerste letter van alle achternamen. Elio de Angelis en Elio De Angelis reken ik allebei goed.

Vraag 14 :

Het was Jackie Stewart die hier getuige is van het ongeval tussen Jacky Ickx en Jackie Oliver. En met al die Jacky's is de link naar yoghurt duidelijk dacht ik.

Waar velen over struikelden, was de schrijfwijze van de Jacky-Jackie's en vooral wie er nu in welke uitgebrande wagen gezeten had. De hieronder staande foto bewijst dat het wel degelijk Ickx' Ferrari was die onderaan in het gras terecht kwam en Oliver die bovenaan tot stilstand kwam.



De tussenstand dus, die je zoals altijd hier kan vinden, en die weer in grafiekvorm staan zodat je een leuker overzicht hebt :
[list=1][*]HHugo en Huudo : 500/500 (proficiat!)[*]Mario (komt enorm sterk opzetten) : 496/500[*]Jan : 465/500[*]Andy, Guy en Fleabite (alle 3 steek laten vallen?) : 460/500[*]Megane : 446/500[*]Lambo : 432/500[*]Raceboy : 426/500[*]Porsche : 425/500[*]Schumivill : 421/500[*]Marshal : 406/500[*]Sledge : 375/500[*]Johan : 364/500[*]Obi-Jan : 359/500[*]R@ce@holic : 240/500[*]Joost : 176/500 (heeft de handdoek geworpen maar blijft in het klassement opgenomen)[*]Oneliner : 57/500[*]Bart : 14/500[/list=1]





Op naar vraag 15 en 16, en ook nog deze week vraag 17 en 18!
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *

Last edited by Sennake; 01-06-2003 at 18:27.
Reply With Quote
  #2  
Old 01-06-2003, 17:38
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Nondeju, 60 punten misgelopen op die kolere-gezichten......arrgghhhhhhh

Ennuh, die yoghurt kennen we hier niet
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #3  
Old 01-06-2003, 17:49
FleaBite's Avatar
FleaBite FleaBite is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jan 2002
Location: Kortrijk
Posts: 539
SHIT!!!! Ik wist de antwoorden van vraag 14, en wist adhv andere foto's de juiste Jackies (of -ys) op de juiste plaats te zetten, maar heb in mijn mail gemist van plaats.
Reply With Quote
  #4  
Old 01-06-2003, 17:54
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock
 
Join Date: May 2001
Location: St. Kat. Waver
Posts: 5,490
Het klassement dooreengeschud
__________________

WWW.WERNER333.COM
Reply With Quote
  #5  
Old 01-06-2003, 17:59
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor
 
Join Date: Feb 2003
Location: ZOLDER
Posts: 2,637
Tja, heb fout gegokt bij de twee uitgebrandde wagens. Maar ja, ik zoek maar even naar de oplossingen en als ik geen zekerheid heb gok ik maar. (dit keer fout)
Next time better.
__________________
http://www.skylimitevents.com
Reply With Quote
  #6  
Old 01-06-2003, 18:06
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator
 
Join Date: Sep 2001
Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Posts: 8,648
Die foto van die uitgebrande ferrai is volgens mijn dossier vaillant: jackie Ickx een uniek stuk; Zij zeggen namelijk dat alle fotos door een brand verloren zijn gegaan.
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels,
So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium***

Reply With Quote
  #7  
Old 01-06-2003, 18:17
Obi-Jan's Avatar
Obi-Jan Obi-Jan is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Dec 2002
Location: Antwerpen
Posts: 285
Oh... ik dacht dat er nog meer mensen die zwart-wit foto van ditzelfde moment, maar iets verderop genomen en met een vooraanzicht van Jackie Stewart en slechts een brandend wrak (dat aan de buitenkant) gevonden hadden.... onderschrift: "Jacky Stewart passes burning Ferrari of Jacky Ickx"

Op de foto bij vraag 14 leek de rollover hoop van de auto onderaan ook verder overeind te staan dan in het zij-aanzicht, dus daarmee ging ik er van uit dat dat de BRM was.

Enfin... ik ben al lang blij da'k Jarama, JYS en de 1970 March herkend had en de overige namen gevonden. Uitgebrande F1's is mijn specialiteit niet...

Jan.
=---
__________________
"It's for the fun." -Gilles Panizzi
Reply With Quote
  #8  
Old 01-06-2003, 18:20
sledge's Avatar
sledge sledge is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2001
Location: Lierde
Posts: 1,694
"maar" 2 foutjes. Jacky of Jackie, hoe dak daar nu niet op gelet heb. En de foto wist ik niet. Ik had de tip door, en wist dus dat de naam met een D moets beginnen, en nu vond ik toch wel niet dat Donahue op de gast gelijk zeker
__________________
Reply With Quote
  #9  
Old 01-06-2003, 18:32
schumivill's Avatar
schumivill schumivill is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2002
Location: Roeselare
Posts: 607
Ja,ik dacht dat het Watson was toen em nog zijn baard had,niet dus ,ma ik leer bij
__________________
Reply With Quote
  #10  
Old 01-06-2003, 18:33
Obi-Jan's Avatar
Obi-Jan Obi-Jan is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Dec 2002
Location: Antwerpen
Posts: 285
Re: Oplossing vraag 13 en 14

Quote:
Originally posted by Sennake

En met al die Jacky's is de link naar yoghurt duidelijk dacht ik.
1) Vergezocht

2) Welkom in de tachtiger jaren van de vorige eeuw... die yoghurtjes heten al lang anders.

Jan.
=---
__________________
"It's for the fun." -Gilles Panizzi
Reply With Quote
  #11  
Old 01-06-2003, 18:42
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Quote:
Originally posted by raceboy
Die foto van die uitgebrande ferrai is volgens mijn dossier vaillant: jackie Ickx een uniek stuk; Zij zeggen namelijk dat alle fotos door een brand verloren zijn gegaan.
Ik heb er anders nóg een andere over, waar een andere rijder passeert - dat was mijn vertrektpunt. Trouwens als je foto's van beide wagens - onuitgebrand - erbij haalt, zijnde Ferrari 312B en BRM 256(?) dan zie onmiddellijk dat de voorophanging compleet anders is en de bovenste had dus die BRM ophanging. Zo ben ik erachter gekomen. Gokken? Da's alleen voor in tenten...

ps. Heb nóg een andere foto over deze scene op het internet gevonden waar Ickx nog aan de overkant "compleet in brand" wegschuift terwijl er auto's passeren. Op die foto was te zien - mits de eerste foto te hebben natuurlijk, waar ie heen zou kunnen schuiven. Precies, naar de beneden hoek.

Enfin. De McLaren boys staan ook hier op kop.
Reply With Quote
  #12  
Old 01-06-2003, 18:44
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Re: Re: Oplossing vraag 13 en 14

Quote:
Originally posted by Obi-Jan
1) Vergezocht

2) Welkom in de tachtiger jaren van de vorige eeuw... die yoghurtjes heten al lang anders.

Jan.
=---
Dat is jouw mening. Andere deelnemers vinden dat de tips het te gemakkelijk maken. Je doet ermee wat je wil. Maar ze zullen verder en verder gezocht zijn naarmate de moeilijkheidsgraad stijgt, wees daar maar gerust in.
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #13  
Old 01-06-2003, 18:46
Guy's Avatar
Guy Guy is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2002
Location: MASSENHOVEN
Posts: 249
Angry

VERDOMME !

Heb beide auto's in Jarama verwisseld. Had het moeten weten.....

Volgende keer beter
Reply With Quote
  #14  
Old 01-06-2003, 18:48
Obi-Jan's Avatar
Obi-Jan Obi-Jan is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Dec 2002
Location: Antwerpen
Posts: 285
Quote:
Originally posted by sledge
"maar" 2 foutjes. Jacky of Jackie, hoe dak daar nu niet op gelet heb. En de foto wist ik niet. Ik had de tip door, en wist dus dat de naam met een D moets beginnen, en nu vond ik toch wel niet dat Donahue op de gast gelijk zeker
Nogeneens zo ne slechte gok niet, eigenlijk; gelijkaardige vorm van gezicht, zelfde haardracht (in't begin) en allebij redelijk zwaar wenkbrauwen. Langs de andere kant: Donahue had wel een beetje een mopsneusje...

Jan.
=---
__________________
"It's for the fun." -Gilles Panizzi
Reply With Quote
  #15  
Old 01-06-2003, 18:58
HHugo's Avatar
HHugo HHugo is offline
Moderator
 
Join Date: Jan 2002
Location: Dadizele
Posts: 1,588
Quote:
Originally posted by Huudo


Enfin. De McLaren boys staan ook hier op kop.
Now you're talking, we zullen ze 'ns wat laten zien
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 14:15.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.