De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Community > De Paddock - Autosport Quiz > Quiz 2005
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #16  
Old 01-11-2005, 13:40
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by Ottooke
Tot slot nog een woordje van pompierke
Dat hij maar eens uit de doeken doet hoe hij vraag 39 heeft opgelost. Vooral dat stukje met Koen Wauters, pure humor

De straffe verhalen van dit jaar waren weer dik in orde van de deelnemers. In 2006 spelen we weer mee
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #17  
Old 01-11-2005, 23:04
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai
 
Join Date: May 2001
Location: Zoom Zoom
Posts: 1,799
Vraag 39 was er voor mij teveel aan. Hoewel ik na enkele foutieve pogingen toch doorhad in welk hoekje ik moest beginnen zoeken (Belcar), werd mij snel duidelijk dat het jarenlange volgen van de Belcar "vanachter den draad" mij onvoldoende oplossingen zou bieden, ik ken die piloten immers hoofdzakelijk alleen maar met de helm op het hoofd. Vanierschot en Hillebrandt had ik er vrij snel uigefilterd, nooit had ik echter durven vermoeden dat "mijn" Anthony Kumpen uiteindelijk Marc Goossens zou zijn. Ik kan de schuld nog altijd naar mijn dochter doorschuiven, zij had een aantal foto's van Antony diep in de ogen gekeken en hem duidelijk herkend. Ja, jonge meisjes hé
Eveneens straf vind ik dat ik een aantal namen juist heb, maar bij de verkeerde ogen: Kumpen, Thiers, Wauters. Aan Cohen en Dupont zou ik dan weer nooit hebben gedacht. In ieder geval heeft Pompierke hierbij zijn voordeel kunnen doen, hij beleeft de Belcar immers aan de juiste kant van den draad en dat is hem ook gegund. Iedereen heeft tenslotte wel ergens een specialiteit. Hij mag zich de verdiende winnaar noemen ,ik ben dik tevreden met mijn tweede plek. De strijd was dit jaar bijzonder hard tot op het einde, het nieuwe puntensysteem zit daar zeker voor iets tussen. Voor de pure gokkers is dat minder goed nieuws.

De organisatoren verdienen alvast een pluim voor weer een mooie quiz.
Zelf denk ik eraan om van 2006 een sabbatjaar te maken, 4 jaar op rij in de top drie, het vreet aan een mens zijn kas
Reply With Quote
  #18  
Old 02-11-2005, 11:57
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock
 
Join Date: May 2001
Location: St. Kat. Waver
Posts: 5,490
Quote:
Originally Posted by Mark
Dat hij maar eens uit de doeken doet hoe hij vraag 39 heeft opgelost. Vooral dat stukje met Koen Wauters, pure humor
Om van poging tot omkoping van 1 van de organistoren nog maar te zwijgen.
Blijkbaar was mijn prijs te hoog.
__________________

WWW.WERNER333.COM
Reply With Quote
  #19  
Old 04-11-2005, 22:30
pompierke's Avatar
pompierke pompierke is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2003
Location: Hasselt
Posts: 470
Geachte heren organisatoren en medequizzers,

vooreerst allen bedankt voor jullie commentaren.
Het was een zeer fijne quiz waar ik vele uren heb ingestoken.
Guy en Werner, doe zo voort, zou ik zeggen!!!!
Af en toe zure gezichten van de echtgenote en vele zotsverklaringen van vrouw en kinderen maar als je nu éénmaal houd van autosport heb je er ook veel voor over.
Nu even het één en ander uit de doeken doen, want anders gaan er weer wilde verhalen verteld worden, vooral voor vraag 39.
Eerst natuurlijk een groot dankwoord richten aan mijn grootste hulplijn, mijn collega Luitenant Hugo. (man, wat heeft die man een arsenaal aan info in zijn hoofd zitten maar ook vele boeken, vooral alles wat met F1 en Ferrari in het algemeen, heeft te maken, zonder hem zou ik het niet gehaald hebben en daar kom ik eerlijk vooruit hoor.)
Nu hoor ik diverse denken, waarom doet die man niet zelf mee? Hij doet dit liever achter de schermen, zijn vrouw zou daar niet mee akkoord gaan, waarvoor ik haar stiekem bedank natuurlijk.
Dan, jullie moesten eens weten hoe onnozel ik heb rondgelopen bij de Belcar Masters in Zolder, achter iedere piloot of mekanieker, op de veiligheid, bij de koersdirectie ben ik geweest met die foto's van die piloten maar het heeft toch geloond, zelfs mails tot in Frankrijk (oud piloot uit Kuringen die definitief daar woont nu) om iets te weten te komen.
Enkele anecdotes wil ik jullie toch niet onthouden:
Kris Wauters ziet de ogen van Koen, antwoord : "verdomme die foto moet gemaakt geweest zijn na een lange nacht stappen."
Iets later Koen zelf : "verdomme heb ik zo'n dikke neus?" Ik heb daar wijselijk niet op geantwoord.
Hillebrand : vraag : "Ben jij dat?? Antwoord : "Dat ben ik niet maar wel mijn ogen!! Hillarisch lachen van heel het team.
de mekaniekers van Thiers, jongens bedankt en natuurlijk ook de diverse piloten : Thiers, Hillebrand, de gebroeders Wauters, Vincent Vosse en allen die ik nu vergeet. Verdoeme Edwin Segier en zijn vrouwtje niet vergeten, zij kenden enkele piloten onmiddelijk.
Ik heb er verdomme veel voor over gehad maar ik wou niet sneuvelen zoals vorig jaar en er staat natuurlijk nergens in de reglementen geschreven dat we geen hulplijnen mogen gebruiken.
O ja, die poging tot omkoping, beste vriend Werner, wees nog steeds welkom bij mij op post ook al was je niet om te kopen.
En als laatste wil ik toch nog meegeven dat ik ook veel zelf heb opgelost, ik denk als je 29 jaar baankommissaris bent dat je toch zelf veel kent van autosport.
Ik ben vroeger niet voor niets op rally's in binnen- en buitenland gaan werken als bk, heb op diverse circuits in binnen- en buitenland deelgenomen als bk.
Ik zal er volgend jaar terug bij zijn en proberen even goed te doen.
Met vriendelijk en blije groetjes

het altijd sympathieke pompierke
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 12:26.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.