De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Community > De Paddock - Autosport Quiz > Quiz 2005
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #16  
Old 06-11-2005, 21:20
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2003
Location: Koersel
Posts: 2,741
@ Pompierke: stond je toen misschien met Tony Eyckmans op de post want als ik me niet vergis stond die ook een post na de crash?

Mvg...
Reply With Quote
  #17  
Old 06-11-2005, 23:57
pompierke's Avatar
pompierke pompierke is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2003
Location: Hasselt
Posts: 470
Quote:
Originally Posted by Thomaske_GLPK
@ Pompierke: stond je toen misschien met Tony Eyckmans op de post want als ik me niet vergis stond die ook een post na de crash?

Mvg...
Ja, ik heb jaren samen met Tony samengewerkt als BK.
Ik heb een Nederlands autosportboekje thuis liggen (Formule1 denk ik, ben op dit ogenblik op het werk dus weet niet juist de titel) en daarin staat een foto in enkele ogenblikken na de fatale crash en daarop staan drie bekende gezichten van toen, Tony Eyckmans, Louis Bus en den deze. Je moet wel zelf weten dat je er stond want anders zou je ons niet herkennen.
Ik zal de foto eens inscannen en op de paddock plaatsen.
De bk's die op dat ogenblik aan de binnenkant stonden daar op post hebben toen veel geluk gehad want de wagen is volledig over hun hoofd heen gevlogen.
Ik kwam als 4de of 5de persoon aan bij het lichaam, wat ik mij nog zeer goed voor ogen zie was het zeer opgezwollen hoofd met uitpuilende ogen van Villeneuve.
Hij was volgens mijn kennis van brandweerman ambulancier toen al klinisch dood, wel nog hartslag maar hersendood.Dit is wel mijn eigen visie hierop.
Dit ongeval zal mij altijd bijblijven hoor.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 00:01.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.