De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #16  
Old 12-07-2007, 12:58
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2003
Location: Groningen, Nederland
Posts: 1,430
Quote:
Originally Posted by bluelite View Post
Wat de vredescake (peace of cake... 't lijkt een populair woord te worden op dit forum) betreft.
Moet je het wel goed zeggen 't is Piece of Cake, dus stukjetaart zou beter vertaald zijn :P
Reply With Quote
  #17  
Old 12-07-2007, 18:26
bluelite's Avatar
bluelite bluelite is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jun 2004
Location: Brussel
Posts: 752
Quote:
Originally Posted by Bramzel View Post
Moet je het wel goed zeggen 't is Piece of Cake, dus stukjetaart zou beter vertaald zijn :P
Weet ik wel, maar in alainpiots reactie staat duidelijk "peace of cake"
Reply With Quote
  #18  
Old 13-07-2007, 21:04
Neo-242's Avatar
Neo-242 Neo-242 is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2006
Location: The only place
Posts: 980
Een selectie van mijn foto's van 11 & 12 Juli,

Deel 1:



















Reply With Quote
  #19  
Old 13-07-2007, 21:05
Neo-242's Avatar
Neo-242 Neo-242 is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2006
Location: The only place
Posts: 980
Deel 2:





















De rest zie je hier: Foto's testdagen F1 Spa 2007
Reply With Quote
  #20  
Old 13-07-2007, 21:33
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !
 
Join Date: Apr 2003
Location: Hasselt
Posts: 2,310
Enkele van mijn foto's:







Nog enkele op www.marshals-vdhb.be/F1 , in formaat 1280 x 1024. De ene is al wat beter dan de andere, en de compressie is ook niet goed geweest voor de kwaliteit. De originele bestanden zien er beter uit.
__________________
Reply With Quote
  #21  
Old 13-07-2007, 22:28
Jerre's Avatar
Jerre Jerre is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jun 2006
Location: Geel
Posts: 242
Nee ! Toch geen f***ing Acer ! (de laptop)
Maar Acer is één van de sponsors van Ferrari, niet ?

Voor de rest zeer knappe foto's
Reply With Quote
  #22  
Old 14-07-2007, 11:09
buchinski buchinski is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: May 2007
Location: Roeselare
Posts: 236
Quote:
Originally Posted by bluelite View Post
Perskaarten werden uitgedeeld zoals de gewoonte is tijdens de WSR. Jan en Alleman kon er eentje vastkrijgen. .
Damn Michel... zeg dat in het vervolg eens wat vroeger

Ik wil als "amateurke" (of wacht, had ik hier ergens eens niet iets gelezen als "internetpippo") ook wel eens een dagje lekker stoer doen met zulke belangrijke kaart Ik ken redelijk wat van autosport, loop niet in de weg en ben zindelijk (iets dat je niet van alle toeschouwerskan zeggen) dus... veel last hebben ze niet van mij. Gewoon een paske en je hoort mij drie dagen niet, ze zullen niet eens weten dat ik er rond loop (haha)

Ik heb gekeken naar de voorwaarden voor accreditatie van bvb de 24u Spa en ik kan me inbeelden dat je met wat creativiteit er inderdaad ééntje zou kunnen vastkrijgen. Verder heb ik inderdaad zoals hier elders gemeld wordt weeral veel politiemensen, baancommissarissen, brandweermannen en clueless "guest" zien fotookes trekken vanop plaatsen die voor een dei-hard autosportfan als mezelve door andere vips "te gevaarlijk" zijn bevonden. Blijkbaar zijn guests en ordehandhavers onkreukbaar. Als die achter een vangrail staan kan daar blijkbaar nooit een F1 wagen tegenrijden.. en dus is dat niet gevaarlijk.

Ik geloof dan ook altijd dat ze niet zomaar de kostbare "persjasjes" uitdelen maar onderstaande foto doet me eigenlijk wel vermoeden dat je ergens gelijk hebt. Jan en alleman kon ze krijgen of zo.. mits voorlegging van een fototoestel minstens ééntje ter grootte van een gsm.


Last edited by buchinski; 14-07-2007 at 11:11.
Reply With Quote
  #23  
Old 14-07-2007, 11:35
Stinio's Avatar
Stinio Stinio is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: May 2006
Location: Antwerpen
Posts: 22
Quote:
Originally Posted by buchinski View Post
Verder heb ik inderdaad zoals hier elders gemeld wordt weeral veel politiemensen, baancommissarissen, brandweermannen en clueless "guest" zien fotookes trekken vanop plaatsen die voor een dei-hard autosportfan als mezelve door andere vips "te gevaarlijk" zijn bevonden. Blijkbaar zijn guests en ordehandhavers onkreukbaar. Als die achter een vangrail staan kan daar blijkbaar nooit een F1 wagen tegenrijden.. en dus is dat niet gevaarlijk.
Dat hebben ze weer gezien he!!
Als een vrijwillige medewerker even de tijd neemt om zelf wat foto's te nemen, dan is het 'zie weer is daar'. Maar als bijvoorbeeld, wij baancommissarissen in de gietende regen staan wanneer er geen kat op de baan is en we ons dood vervelen of wanneer bijvoorbeeld de oersaaie en lelijke 2Pk's op Zolder rijden dan wordt er geen woord over gerept he. Nee, dat is dan maar normaal dat we daar staan!
Wat een profiteurs zijn wij eigenlijk!
__________________
Reply With Quote
  #24  
Old 14-07-2007, 12:03
buchinski buchinski is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: May 2007
Location: Roeselare
Posts: 236
Quote:
Originally Posted by Stinio View Post
Dat hebben ze weer gezien he!!
Als een vrijwillige medewerker even de tijd neemt om zelf wat foto's te nemen, dan is het 'zie weer is daar'. Maar als bijvoorbeeld, wij baancommissarissen in de gietende regen staan wanneer er geen kat op de baan is en we ons dood vervelen of wanneer bijvoorbeeld de oersaaie en lelijke 2Pk's op Zolder rijden dan wordt er geen woord over gerept he. Nee, dat is dan maar normaal dat we daar staan!
Wat een profiteurs zijn wij eigenlijk!
Meneer Stinio, als u daar in de gietende regen staat, dan sta ik daar evengoed in de gietende regen. en vervelen heb ik me meer dan eens gedaan tijdens lange lange uren dat er alleen maar lege baan is te zien en je zelfs niet even wegkan om naar de wc te gaan of je felbevochten plaatske is foetsie. Dus dat is geen argument vind ik.

Maar inderdaad. Misschien is het wat te oneerlijk van mij om jullie samen met de andere categorieen op te sommen. Ik was jarenlang security medewerker op rockfestivals en inderdaad, als ons schema dat toeliet, dan gingen wij ook wel kijken hoor. In dat opzicht ben ik niet heiliger dan de paus.

Ik doe enkel een algemene vaststelling. Het is niet zo dat ik "op de loer" lig om moord en brand te schreeuwen als er eens een baancommissaris een foto neemt. Ik vraag alleen dat in de omgekeerde richting wij ook niet worden verketterd als ik eens probeer, als geinteresseerde fan en amateurverslaggever, ergens te geraken of eens wat info probeer te rapen.

Alleen zie ik bijna elk evenement hetzelfde scenario. Het publieksvee moet ver van alles wat socalled gevaarlijk zou kunnen zijn wegblijven. Vips en guest mogen wel op gevaarlijke plaatsen staan zolang en zoveel ze willen. Evenals blijkbaar politiemensen, brandweermannen, blauwe blazers en ja... af en toe ook een baancommissaris die geen dienst heeft. Ook al besef ik dat vele van die veiligheidstoestanden voorschriften zijn waar jullie niet aan kunnen verhelpen, voor de fan wordt het dikwijls zeer frustrerend.

Ontzettend veel positieve geluiden omtrent de infrastructuur en de "beveiliging" heb ik tussen het publiek op Spa deze drie dagen weer niet kunnen horen. Om de vijf voet een afsluiteing met securitymensen en bijthonden. Paskes voor vanalles en nog wat. Nu zullen ze weer verbaasd zijn als de F1 in september geen succes wordt. Als deze test er zou zijn geweest om mij als "modale toeschouwer" er van te overtuigen een (zeerduur) ticket te nemen voor de wedstrijd in september, dan zou dat jammerlijk mislukt zijn. Maar goed, dat is een heel ander verhaal.

Quote:
Originally Posted by Stinio View Post
Wat een profiteurs zijn wij eigenlijk!
Hier leg je me woorden in de mond die ik :
1_ nooit heb gebruikt
2_ ook nooit zou gebruiken tegenover vrijwillige medewerkers

Last edited by buchinski; 14-07-2007 at 12:07.
Reply With Quote
  #25  
Old 14-07-2007, 12:15
bluelite's Avatar
bluelite bluelite is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jun 2004
Location: Brussel
Posts: 752
De kazuifel die de persoon op buchinski's foto aanheeft, lijkt erg sterk op een fotografenvestje die je tijdens de test moest aandoen. Heeft dus weinig met een marshal te maken. Dat de baancommissarissen ook een fotootje willen maken, waarom niet? Maar dit is toch duidelijk geen marshal?
Reply With Quote
  #26  
Old 14-07-2007, 12:18
buchinski buchinski is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: May 2007
Location: Roeselare
Posts: 236
Quote:
Originally Posted by bluelite View Post
De kazuifel die de persoon op buchinski's foto aanheeft, lijkt erg sterk op een fotografenvestje die je tijdens de test moest aandoen. Heeft dus weinig met een marshal te maken. Dat de baancommissarissen ook een fotootje willen maken, waarom niet? Maar dit is toch duidelijk geen marshal?
Was inderdaad geen marshall maar blijkbaar een "guest" die ze een press-kazuifel hadden gegeven en die met een pocketcamera stond fotos te nemen op La Source.
Reply With Quote
  #27  
Old 14-07-2007, 12:26
Neo-242's Avatar
Neo-242 Neo-242 is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2006
Location: The only place
Posts: 980
Als het de bedoeling was F1 als onvriendelijk en bekakt te profileren zijn ze daar wel goed in geslaagd moet ik zeggen
In ieder geval was het lachen geblazen dat er zoveel politie en security rondliep en jan modaal toch gratis binnenkon als ie wou
Reply With Quote
  #28  
Old 14-07-2007, 14:49
Stinio's Avatar
Stinio Stinio is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: May 2006
Location: Antwerpen
Posts: 22
Quote:
Originally Posted by buchinski View Post
Alleen zie ik bijna elk evenement hetzelfde scenario. Het publieksvee moet ver van alles wat socalled gevaarlijk zou kunnen zijn wegblijven. Vips en guest mogen wel op gevaarlijke plaatsen staan zolang en zoveel ze willen. Evenals blijkbaar politiemensen, brandweermannen, blauwe blazers en ja... af en toe ook een baancommissaris die geen dienst heeft. Ook al besef ik dat vele van die veiligheidstoestanden voorschriften zijn waar jullie niet aan kunnen verhelpen, voor de fan wordt het dikwijls zeer frustrerend.
Die frustratie kan ik 100% begrijpen, maar zoals je al zei, daar kunnen wij niets aan doen. Dat is de organisatie en die van de veiligheid die over zo'n regels beslissen.

Quote:
Originally Posted by buchinski View Post
Hier leg je me woorden in de mond die ik :
1_ nooit heb gebruikt
2_ ook nooit zou gebruiken tegenover vrijwillige medewerkers
Zo kwam je bericht bij mij wel over.
__________________
Reply With Quote
  #29  
Old 14-07-2007, 18:03
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Een bezoeker die ontevreden is over de nieuwe hekken in Blanchimont:



Wat een gajes
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #30  
Old 14-07-2007, 19:29
Brecht's Avatar
Brecht Brecht is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Location: Heusden-Zolder
Posts: 2,145
Maar Mark toch, zo frusty
__________________
http://www.brechtdecancq.com
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 18:37.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.