De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Karting
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 10-10-2003, 21:27
joost joost is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2002
Posts: 1,419
24 uren Machelen FKI

Nog één keer slapen en het is zover, dan gaan we weer een dubbele horloge lang racen... Hier zal u de fratsen van het dailysportscar-team kunnen volgen zolang ondergetekende het volhoudt...

Joost
Reply With Quote
  #2  
Old 10-10-2003, 23:18
Speesman's Avatar
Speesman Speesman is offline
de snelste doctorandus
 
Join Date: Mar 2002
Location: Kessel-Lo
Posts: 1,017
Gaan jullie continu verslag uitbrengen van daar? Zou mooi zijn.

Alle, tot morgen op de piste in FKI
Reply With Quote
  #3  
Old 10-10-2003, 23:44
Flitser's Avatar
Flitser Flitser is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Feb 2002
Location: Oost-Vlaanderen
Posts: 526
Quote:
Originally posted by speesman
Gaan jullie continu verslag uitbrengen van daar? Zou mooi zijn.
Als ik eraan denk zal ik ervoor zorgen
__________________
Visit Kartgrid.be
Reply With Quote
  #4  
Old 12-10-2003, 03:11
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2001
Location: Antwerpen
Posts: 1,551
Aangezien Joost liever slaapt dan hier iets typt... Dailysportscars hing 18de als ik ginder vertrok (op 22 teams) minder teams dan vorig jaar maar het niveau ligt zeer hoog, zeker vooraan... en nu ga ik wat slapen... straks terug naar ginder se
Reply With Quote
  #5  
Old 12-10-2003, 09:53
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Oct 2002
Location: Wezemaal
Posts: 1,382
Maar uwe topper is nu weg hé. Beware of Kartgrid.be.
En t niveau is echt . Ik ben al blij da k in mn tweede stint er zeker ne 52.11 en mss zelfs ne 52.05 heb uitgekregen. Maar de toppers rijden al in de 50.
Reply With Quote
  #6  
Old 12-10-2003, 18:32
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2001
Location: Antwerpen
Posts: 1,551
Vandaag ook in een kart gekropen tijdens de 24u, thx Joost alhoewel een echt geschenk was het niet, 'k heb in alle wedstrijden samen die'k al gereden heb nooit zoveel volk moeten laten passeren... nadeel van achteraan rijden zeker, maar soit buiten een blein op mijn hand viel het nog mee.
Reply With Quote
  #7  
Old 12-10-2003, 18:56
Breezz's Avatar
Breezz Breezz is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Oct 2001
Location: Mechelen
Posts: 219
Ook mersie à vous voor de extra kracht eh Flugel
Reply With Quote
  #8  
Old 12-10-2003, 20:02
Speesman's Avatar
Speesman Speesman is offline
de snelste doctorandus
 
Join Date: Mar 2002
Location: Kessel-Lo
Posts: 1,017
Ik heb dit weekend ook veel gekart (voel het nu wel in mijn armen). Buiten het half uurtje met de MAK heb ik ongeveer 5 uur gekart in Machelen. Dit was iets meer dan gepland, maar kwam omdat er 2 andere teams in pilotennood zaten en kartgrid hen dan een beetje heeft geholpen.

Het niveau van de race lag idd zeer hoog, maar daar was ik op voorhand al voor gewaarschuwd. Heb heel veel piloten moeten voorlaten. Ik heb ook de start genomen tegen alle toppers van de andere teams. Ben trots dat Marc me maar 1 keer gedubbeld heeft op een uur

Oh ja, onze plaats nog vermelden. Het 'echte' kartgridteam is uiteindelijk 18de van de 22 geworden!
Reply With Quote
  #9  
Old 12-10-2003, 20:21
joost joost is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2002
Posts: 1,419
Sorry, geen internetverbinding in een mobilhome...vergeten.
Wel een paar zaken post-karting:
- proficiat aan Karo, je maakt continu vorderingen
- proficiat aan de karters die een hart voor hun sport hebben en dus niet voor de uitzonderingen die de boel vergallen. Er reden weer een een paar rotte appels mee die denken dat snel zijn synoniem is met mensen van de baan knallen. Hierbij dank ik dan ook persoonlijk de rijder van de #13 voor mijn blauwe knie. Maar gelukkig waren de meesten wel toffe piloten die hun snelheid combineren met begrip voor de wat trageren. Een opgestoken hand bij een inhaalmanoeuvre is zoiets sportief. En net zoals in vele endurancewedstrijden geldt dat zonder de echte amateurs er ook geen wedstrijd is.
- bedankt aan Flugel voor de depanage
- bedankt aan de hele dsc.com crew voor de super ambiance naast de piste (Viandel 'Mora' Lemmens, Vierkant Hannaert, Guy 'ik stop geregeld' Hannaert, Marc 'u rijdt nog goed voor een oude man' Goossens, Smodderen Joeri en Dries 'nog een pint en ik vertrek' Desmet'.
- les roues Sauvages die hun handicap weer ombogen in een schitterende 6de plaats
- en iedereen die ik vergeet

Joost 'Blue Knee' Custers
Reply With Quote
  #10  
Old 12-10-2003, 20:38
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2001
Posts: 1,627
Quote:
Originally posted by joost

- bedankt aan de hele dsc.com crew voor de super ambiance naast de piste (Viandel 'Mora' Lemmens, Vierkant Hannaert, Guy 'ik stop geregeld' Hannaert, Marc 'u rijdt nog goed voor een oude man' Goossens, Smodderen Joeri en Dries 'nog een pint en ik vertrek' Desmet'.

Seg Kniesmurfke,

Mag ik er u op wijzen dat copain Dré'ke en ik gisteren ons record gebroken hebben : we hebben nog nooit zoveel cola en perrier gedronken als gisteren
Reply With Quote
  #11  
Old 12-10-2003, 22:37
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Oct 2002
Location: Wezemaal
Posts: 1,382
Quote:
Originally posted by joost
Sorry, geen internetverbinding in een mobilhome...vergeten.
Wel een paar zaken post-karting:
- proficiat aan Karo, je maakt continu vorderingen
- proficiat aan de karters die een hart voor hun sport hebben en dus niet voor de uitzonderingen die de boel vergallen. Er reden weer een een paar rotte appels mee die denken dat snel zijn synoniem is met mensen van de baan knallen. Hierbij dank ik dan ook persoonlijk de rijder van de #13 voor mijn blauwe knie. Maar gelukkig waren de meesten wel toffe piloten die hun snelheid combineren met begrip voor de wat trageren. Een opgestoken hand bij een inhaalmanoeuvre is zoiets sportief. En net zoals in vele endurancewedstrijden geldt dat zonder de echte amateurs er ook geen wedstrijd is.
- bedankt aan Flugel voor de depanage
- bedankt aan de hele dsc.com crew voor de super ambiance naast de piste (Viandel 'Mora' Lemmens, Vierkant Hannaert, Guy 'ik stop geregeld' Hannaert, Marc 'u rijdt nog goed voor een oude man' Goossens, Smodderen Joeri en Dries 'nog een pint en ik vertrek' Desmet'.
- les roues Sauvages die hun handicap weer ombogen in een schitterende 6de plaats
- en iedereen die ik vergeet

Joost 'Blue Knee' Custers
Ik lag plat toen k deze middag die opmerking over Goossens hoorde.
En de meesten snellere piloten steken hun hand op als ge ze goed en snel voorbij laat, behalve Marc.
Maar ik heb es mn incident met de 19 terug int hoofd gehaald en kdenk eraan da ge voor die bocht niet moest remmen en die flippo deed da dus. M.a.w. braketest. En k ken nog mensen die t voorhadden. Zoiets is er voor mij veel te ver over. En da meisje van de 19, uit de F1 academy, die zich na 2 uur racen zit op te vreten dat ze gedurende enkele ronden nie voorbij een treintje van 5-6 man geraakt. Er waren nog wel 22 uur te gaan hé. Geduld loont wel. Al een geluk waren er vele goeie appels en maar enkele echt rotte.
Al bij al een zwaar weekend met twee uur rijden tijdens de 24u en dan nog een goudenf1 race. M.a.w. ik ben gewoonweg stikkapot. Er is me mij niks mee aan te vangen, en da zei de massseur (ik kreeg geen masseuse hoewel ze beschikbaar waren ) zaterdagavond ook al.

Greetz...
Het wrak
Reply With Quote
  #12  
Old 12-10-2003, 23:57
Speesman's Avatar
Speesman Speesman is offline
de snelste doctorandus
 
Join Date: Mar 2002
Location: Kessel-Lo
Posts: 1,017
Quote:
Originally posted by redje


(ik kreeg geen masseuse hoewel ze beschikbaar waren ) zaterdagavond ook al.

Maar goed dan dat ik me niet heb laten masseren
Reply With Quote
  #13  
Old 12-10-2003, 23:59
Speesman's Avatar
Speesman Speesman is offline
de snelste doctorandus
 
Join Date: Mar 2002
Location: Kessel-Lo
Posts: 1,017
Quote:
Originally posted by redje
M.a.w. ik ben gewoonweg stikkapot.
Ge zijt niet alleen
Reply With Quote
  #14  
Old 13-10-2003, 13:28
Flitser's Avatar
Flitser Flitser is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Feb 2002
Location: Oost-Vlaanderen
Posts: 526
Quote:
Originally posted by Flitser
Als ik eraan denk zal ik ervoor zorgen
Ondanks het feit dat ik alles had wat nodig was heb ik er gewoon geen tijd voor gehad en als ik er dan al tijd voor had had ik er echt geen zin in en lag ik liever even te rusten, sorry maar het is zo.

Een geslaagd weekendje dat was het zeker. Gestart met één kart, uiteindelijk om 22u de kart overgenomen van een team dat geen piloten meer had en waarvan de kart al 20 minuten stil stond en dan om 1u er nog een kartje bijgenomen.

Deze laatste had met 2 piloten gereden tot om 1u en hingen op de 2e plaats!! We hebben de drie kartjes nog kunnen draaiende houden tot een uur of 6 maar dan hebben we uiteindelijk eentje aan kant laten staan en ons gericht op ons Kartgrid-team en op het kartje dat nog steeds 2e stond.

Enfin, het was weer een zeer vermoeiende weekendje (30u wakker gebleven om de karts draaiende te houden) en ik zal later nog wel eens terugkomen want mijn vingers doen verdikke zeer
__________________
Visit Kartgrid.be
Reply With Quote
  #15  
Old 13-10-2003, 13:35
Flitser's Avatar
Flitser Flitser is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Feb 2002
Location: Oost-Vlaanderen
Posts: 526
Quote:
Originally posted by redje
En de meesten snellere piloten steken hun hand op als ge ze goed en snel voorbij laat, behalve Marc.
Het enige dat ik die heb zien opsteken was zijn middenvinger Het was niet naar mij dus ik heb me er niet te veel van aangetrokken. Uiteindelijk heeft ie wel toegegeven dat hij dat niet had moeten doen maar dat hij sommige piloten hun gedoe deftig beu was.
Zelf heb ik echter nergens last gehad van piloten die geen geduld hadden.
__________________
Visit Kartgrid.be
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 21:05.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.