De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > BSOT/ Belcar Sprint & Belcar Sprint Historic
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #31  
Old 15-07-2005, 21:48
bart VDB bart VDB is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2002
Location: Booischot
Posts: 350
Proficiat Luc en het ganse team.

Een zeer mooie prestatie en al jullie werk begint nu eindelijk z'n vruchten af te werpen. Het mag gezegd zijnde. De Megane ging loeihard.
En geen bandenwissel kunnen doorvoeren omdat de derde toen toch nog steeds op de loer lag. Dat was ik totdat ... .

NB: Een beetje laat maar ik ben een paar dagjes op verlof geweest.

Groetjes

Bart Van den Broeck
Reply With Quote
  #32  
Old 16-07-2005, 11:25
GM RACING GM RACING is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2003
Location: 15 LEGEN HEIRWEG - 9890 ASPER
Posts: 499
Hey Bart,
Inderdaad, 't ongeval kwam uit een onverwachte hoek.
Ik moet onpartijdig zijn maar het minste wat die kerel had moeten doen was toch efkes tot bij u komen om te vragen of alles ok. was met jou, maar 't was duidelijk "njet". (vandaar dat ik niet in het stukje film geknipt heb en het integraal wou tonen.)
Dat "soortje" vind je in't dagelijkse leven met hopen helaas.... ikke en de rest kan de pot op....

Doei
Luc
GM RACING
Reply With Quote
  #33  
Old 16-07-2005, 16:00
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by GM RACING
Hey Bart,
Ik moet onpartijdig zijn maar het minste wat die kerel had moeten doen was toch efkes tot bij u komen om te vragen of alles ok. was met jou, maar 't was duidelijk "njet". (vandaar dat ik niet in het stukje film geknipt heb en het integraal wou tonen.)
De Civic-piloot is uitgestapt en meteen richting de muur gelopen. Toen Bart VDB uit de auto kwam is de piloot van de Civic naar hem toe gegaan om zij verontschuldigingen aan te bieden.................voor wat het waard is. Het excuss was "Geen remmen" maar na bestudering van de beelden houd ik het toch op " Veel te laat remmen"
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #34  
Old 16-07-2005, 16:49
Chauffeur Chauffeur is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jun 2005
Location: Edegem
Posts: 428
Wij hebben de beelden nu ongeveer 20 keer bekeken, en zonet op groot scherm. Hij hangt mooi achter de Clio, als je de beelden vertraagd zie je dan rook uit het linkervoorwiel komen van te remmen, ipv van rechtdoor te gaan wil hij dan in een camikase poging de Clio nemen en als hij ziet dat hij er niet meer gaat komen kiest hij gewoon de simpelste weg. Bij traag weergeven van de beelden zie je dat de wielen constant geblokeerd zijn. Dat van die problemen aan de remmen is dus een pure leugen. Of hij was gewoon te laat in de remzone of hij wou gewoon rammen.
Clio is voor de vuilbak, alles geplooid. Via het team kregen we een njet om contact te zoeken met de piloot.
Komt daarbij dat we 0 punten krijgen terwijl artikel 123 van het reglement zegt dat je 70% van de afgelegde weg moet rijden van de wagen die wint in jouw klasse. 0 punten ipv 12 waar we recht op hebben.???
Of we nog gaan rijden ....? Gewoon droogweg een "we hadden geen remmen" en dan deze beelden zien, ik heb het er zeer moeilijk mee.
Een raceincident? Een zwak moment? Een falen van de piloot? Een mi inschatting? Kan je hier als team iets tegen ondernemen of moet je dit gewoon zo laten?
Reply With Quote
  #35  
Old 16-07-2005, 18:37
pascual's Avatar
pascual pascual is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jan 2004
Location: España
Posts: 286
Quote:
Originally Posted by Chauffeur
Wij hebben de beelden nu ongeveer 20 keer bekeken, en zonet op groot scherm. Hij hangt mooi achter de Clio, als je de beelden vertraagd zie je dan rook uit het linkervoorwiel komen van te remmen, ipv van rechtdoor te gaan wil hij dan in een camikase poging de Clio nemen en als hij ziet dat hij er niet meer gaat komen kiest hij gewoon de simpelste weg. Bij traag weergeven van de beelden zie je dat de wielen constant geblokeerd zijn. Dat van die problemen aan de remmen is dus een pure leugen. Of hij was gewoon te laat in de remzone of hij wou gewoon rammen.
Clio is voor de vuilbak, alles geplooid. Via het team kregen we een njet om contact te zoeken met de piloot.
Komt daarbij dat we 0 punten krijgen terwijl artikel 123 van het reglement zegt dat je 70% van de afgelegde weg moet rijden van de wagen die wint in jouw klasse. 0 punten ipv 12 waar we recht op hebben.???
Of we nog gaan rijden ....? Gewoon droogweg een "we hadden geen remmen" en dan deze beelden zien, ik heb het er zeer moeilijk mee.
Een raceincident? Een zwak moment? Een falen van de piloot? Een mi inschatting? Kan je hier als team iets tegen ondernemen of moet je dit gewoon zo laten?
Tja ook dat is autosport hé! Hebben wij ook meegemaakt in de 2 laatste wedstrijden te Spa (met de mini challenge), onze wagen was vd laatste plaats naar de 3e terug gekomen en plots Gunther Raus in de source knal gedaan en de wedstrijd ervoor was het door teammaat Jacobs. Onze wagen is ook steeds gemaakt! Natuurlijk een mini is geen clio.

Wat die wagen betreft (die clio), zovlug is een wagen nu ook niet voor de vuilbak, anders mag je hem in mijne vuilbak komen brengen. Heb de clio nog gezien, kan zeker nog gebruikt worden, natuurlijk zijn er veel kosten aan. En dat is altijd spijtig zeker als het je fout niet is.
Reply With Quote
  #36  
Old 17-07-2005, 13:38
Hoppa's Avatar
Hoppa Hoppa is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Sep 2002
Location: Oud-Heverlee
Posts: 89
Quote:
Originally Posted by Chauffeur
Komt daarbij dat we 0 punten krijgen terwijl artikel 123 van het reglement zegt dat je 70% van de afgelegde weg moet rijden van de wagen die wint in jouw klasse. 0 punten ipv 12 waar we recht op hebben.???
toch even iets recht zetten: 70% van 125 is 87,5. Jullie zijn daar jammer genoeg niet aan geraakt( ik dacht 84 ronden gereden), dus ook geen punten.
__________________
van waar komen je eurobiljetten en waar gaan ze naartoe??
kom het te weten op eurobilltracker
Reply With Quote
  #37  
Old 17-07-2005, 21:34
Chauffeur Chauffeur is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jun 2005
Location: Edegem
Posts: 428
Quote:
Originally Posted by Hoppa
toch even iets recht zetten: 70% van 125 is 87,5. Jullie zijn daar jammer genoeg niet aan geraakt( ik dacht 84 ronden gereden), dus ook geen punten.
Juist, dju das pech. Als het 4 ronden later gebeurd hebben we toch nog iets. We gaan op zoek naar een nieuwe kas voor de Clio en dan alles overbouwen. Achteras, vering en ophanging achteraan dienen we te vervangen.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 15:23.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.