De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Community > De Paddock - Autosport Quiz > Quiz 2004
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 24-09-2004, 19:39
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Vraag 35 en 36



Na raadpleging van onze quiz-kalender ben ik tot de vaststelling gekomen dat het tijd werd om de allerlaatste vragen, vraag 35 en 36 dus, online te zetten.

Hier gaan we dus.

Moeilijkheidsgraad : 9
Punten per goed antwoord : 500


Vraag 35 :
[list=1][*]Hoe heet de piloot van deze wagen ?[*]Uit welke race stamt deze foto ?[*]Uit welk jaar stamt deze foto ?[*]Welke racewagen is dit (merk) ?[*]Wat was het behaalde resultaat ?[/list=1]



Tip? Dit is nu echt eens een heel mooie wagen, vind je ook niet?

Vraag 36 :
[list=1][*]Wie is deze piloot ?[*]Welk circuit is dit ?[*]In welk jaar is deze foto genomen ?[*]Welke racewagen is dit (merk+typenr) ?[*]Hoeveel keer kwam deze piloot in dat jaar aan de finish van een GP F1 ?[/list=1]



Tip? Een ezel stoot zich geen 2 keer aan dezelfde steen.

Antwoorden moeten binnen zijn bij guy.golsteyn@pandora.be vóór de start van de GP van Brazilië op 24 oktober 2004.

TENSLOTTE WIL IK JE ALLEMAAL HARTELIJK DANKEN OM JE STARTNUMMER TE VERMELDEN IN JE ANTWOORD. DOE ZO VOORT

We zitten in moeilijkheidsgraad 9, wat betekent dat namen van piloten CORRECT geschreven moeten zijn. Zowel voornaam als naam. We staan enkel nog "schoonheidsfoutjes" toe in deeltekens (ook wel trema's genoemd). Voor de rest keuren we enkel de correcte schrijfwijze goed!!! DENK HIERAAN !!!

Dit was de laatste maal dat er vragen te beantwoorden zijn dit jaar. Ik hoop dat iedereen er zoveel plezier aan beleefd heeft als wijzelf, en wat ons betreft : tot volgend jaar! En vergeet niet : deze winter komt er een echte live-quiz waar we ook een talrijke opkomst verwachten!


En nu : veel succes aan iedereen!!!!
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #2  
Old 22-10-2004, 22:16
bazzie's Avatar
bazzie bazzie is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jan 2004
Location: Antwerpen
Posts: 118
Mijn laatste antwoorden voor het seizoen zijn binnen. Het was weer eens een interessante zoektocht

Toch benieuwd of ik het bij het juiste eind had, vooral bij de laatste vraag dan.
Reply With Quote
  #3  
Old 24-10-2004, 16:32
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock
 
Join Date: May 2001
Location: St. Kat. Waver
Posts: 5,490
De laatste loodjes. Ben eens benieuwd naar de finale uitslag.
__________________

WWW.WERNER333.COM
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 16:04.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.