De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #31  
Old 30-11-2005, 12:19
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Andere vraag: Is dit een leuk circuit voor toeschouwers? Zoals op de foto's te zien is kom je als toeschouwer niet terecht op het infield om te kijken. Alles te bekijken vanaf de tribunes? (en dus heel eind van de baan)
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #32  
Old 30-11-2005, 12:36
Chauffeur Chauffeur is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jun 2005
Location: Edegem
Posts: 428
Quote:
Originally Posted by Mark
Andere vraag: Is dit een leuk circuit voor toeschouwers? Zoals op de foto's te zien is kom je als toeschouwer niet terecht op het infield om te kijken. Alles te bekijken vanaf de tribunes? (en dus heel eind van de baan)
Dan zet je de Belcartent toch gewoon in het infield
Reply With Quote
  #33  
Old 30-11-2005, 19:54
Eddy V Eddy V is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2005
Location: B+D+UK
Posts: 284
Nee, als toeschouwer breng je best een verrekijker mee. Enkel de hoofdtribune wordt open gedaan. Voor de rest is het typisch ovaal: je staat vrij hoog, dus de wagens die vlak voor je doorkomen zijn nog ok te volgen, maar de andere stukken liggen nog achter de paddock. Dus naargelang welk weekend ze kiezen, staat de paddock vol met tenten en trucks en daardoor minder zicht, of je moet het heel hoog zoeken.

Tip: moest dit doorgaan en wil iemand gaan, zorg dan tijdig voor overnachting. Ginder is niet zo veel te vinden en naargelang bij welke raceweekend Belcar terecht komt, zijn de duitsers met alles al weg.

Berlijn is 130km weg, Dresden een 40tal (dacht ik).

Mark, deze omloop is NIET leuk, niet voor rijders, niet voor toeschouwers, niet voor de sukkelaar die met een vrachtwagen of caravanneke daar naar toe moet.
85% van de inboorlingen hier HATEN deze omloop. (Ik ook)

Last edited by Eddy V; 30-11-2005 at 20:02.
Reply With Quote
  #34  
Old 30-11-2005, 20:55
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by Chauffeur
Dan zet je de Belcartent toch gewoon in het infield
Lijkt me stug dat ik ooit op legale wijze daar binnenkom

Quote:
Originally Posted by Eddy V
Nee, als toeschouwer breng je best een verrekijker mee. Enkel de hoofdtribune wordt open gedaan. Voor de rest is het typisch ovaal: je staat vrij hoog, dus de wagens die vlak voor je doorkomen zijn nog ok te volgen, maar de andere stukken liggen nog achter de paddock. Dus naargelang welk weekend ze kiezen, staat de paddock vol met tenten en trucks en daardoor minder zicht, of je moet het heel hoog zoeken.
Duidelijke taal. Gaan we in dat desbetreffende weekend lekker naar een lokaal autosport evenement hier in de Euregio
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #35  
Old 30-11-2005, 21:23
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!
 
Join Date: Apr 2003
Location: TONGEREN
Posts: 1,087
Quote:
Originally Posted by Mark
Duidelijke taal. Gaan we in dat desbetreffende weekend lekker naar een lokaal autosport evenement hier in de Euregio
Dat is duidelijk. Die keuze had ik voor mezelf intussen ook al gemaakt.

Last edited by Baron; 30-11-2005 at 21:26.
Reply With Quote
  #36  
Old 01-12-2005, 13:10
Eddy V Eddy V is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2005
Location: B+D+UK
Posts: 284
Is het al bekend of en wanneer dit zou zijn op Flauwsitz?

Als niet zo zeer Belcar liefhebber kan ik toeschouwers alleen maar afraden hier naar toe te gaan. En is het te hopen dat Zolder een beter idee heeft dan deze prot omloop in hun kalender op te nemen.
Reply With Quote
  #37  
Old 01-12-2005, 13:48
El Torro's Avatar
El Torro El Torro is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 170
09 juli Belcar op de Lausitzring

Het adres is:

Lausitzallee 1
01998 Klettwitz
Deutschland

Als je op www.routenet.nl/asp/route.asp klikt hoef je het adres maar in te vullen, dan kom je er vanzelf......
__________________
Schummi: Spa-Francorchamps ist die schönsste rennstrecke der welt.....

Last edited by El Torro; 16-12-2005 at 21:52.
Reply With Quote
  #38  
Old 01-12-2005, 16:01
Chauffeur Chauffeur is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jun 2005
Location: Edegem
Posts: 428
Quote:
Originally Posted by Eddy V
Is het al bekend of en wanneer dit zou zijn op Flauwsitz?

Als niet zo zeer Belcar liefhebber kan ik toeschouwers alleen maar afraden hier naar toe te gaan. En is het te hopen dat Zolder een beter idee heeft dan deze prot omloop in hun kalender op te nemen.
Waarom zo negatief?
Dat zijn toch altijd leuke uitstappen, ook al is het zicht niet 100%. Nurnburgring 2004, was dat zoveel beter. Alle teams in een hoekje omdat de grote jongens daar ook waren. Brands Hatch vorig jaar, prachtige sfeer. Waar ze gaan rijden maakt toch niet zoveel uit, als we maar eens buiten zijn. En wat maakt het allemaal uit of je nu veel of weinig kan zien. De mensen die meestal meegaan zijn toch liefhebbers, en in de meeste gevallen staan die in de paddock, aan de pitmuur of .... aan de toog in de Belcartent.

Ik begrijp wat je wil zeggen hoor Eddy, maar ... er moeten andere,betaalbare alternatieven zijn hé. Dat ze de Belcar ginds niet kennen moet ik ontkennen hoor. Het hangt er natuurlijk van af wat je vraagt en wat je wil weten.

Info betreffende verplaatsingen had ik in Belcarthread geplaatst als service voor jullie, maar is naar Te Koop verhuist. Als Chauffeur een € teken plaatst is het om te verdienen, ook al sponseren we de bus voor 250 euro om iedereen zo goedkoop mogelijk ginds te krijgen Ga daar dus maar eens kijken. Ik kan nu wel de lijst niet meer aanpassen, maar ja .... de administrators zullen dat wel doen voor mij

Last edited by Chauffeur; 01-12-2005 at 17:51.
Reply With Quote
  #39  
Old 01-12-2005, 16:59
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2003
Location: Koersel
Posts: 2,741
Quote:
Originally Posted by Chauffeur
Waarom zo negatief?
Dat zijn toch altijd leuke uitstappen, ook al is het zicht niet 100%. Nurnburgring 2003, was dat zoveel beter.
Was dit niet 2004?

Mvg...
Reply With Quote
  #40  
Old 01-12-2005, 17:41
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: May 2001
Location: Knokke-Heist
Posts: 3,806
Quote:
Originally Posted by Thomaske_GLPK
Was dit niet 2004?

Mvg...

Ik dacht 2002 (eerste keer naar Nurburgring). Was toen idd wel fun maar grote jongens heb ik daar niet gezien hoor... een paar zondagsrijders die in de boxen stonden dat wel ...
__________________
WRC-prono 2009 kampioen
Reply With Quote
  #41  
Old 01-12-2005, 17:52
Chauffeur Chauffeur is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jun 2005
Location: Edegem
Posts: 428
Quote:
Originally Posted by Thomaske_GLPK
Was dit niet 2004?

Mvg...
Idd. heb het aangepast.
Reply With Quote
  #42  
Old 01-12-2005, 17:53
Chauffeur Chauffeur is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jun 2005
Location: Edegem
Posts: 428
Quote:
Originally Posted by Bart.Vandecavey
Ik dacht 2002 (eerste keer naar Nurburgring). Was toen idd wel fun maar grote jongens heb ik daar niet gezien hoor... een paar zondagsrijders die in de boxen stonden dat wel ...
Ze zullen het graag horen die zondagsrijders anno 2004
Reply With Quote
  #43  
Old 01-12-2005, 19:52
Pat's Avatar
Pat Pat is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2004
Location: Dendermonde
Posts: 934


Deze ziet er anders wel interessant uit.
11,8 km, en je rijdt op het infield, oval en Dekra-testbaan !
Reply With Quote
  #44  
Old 01-12-2005, 22:01
Eddy V Eddy V is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2005
Location: B+D+UK
Posts: 284
Chauffeur, het is niet een kwestie van negatief. Deze omloop is totaal waardeloos. Vraag het eender welke Duitser. Als je er regelmatig naar toe moet (moest) zou er anders gesproken worden.
Behalve voor de rijders is er voor de rest bijna niets.
Je kan enkel van op de hoge tribune aan start-finish kijken en al de rest zie je van ver. Restaurants zijn er weinig, evenals hotels.
Deze omloop ligt op een oude bruinkool site. Natuurlijk kan het altijd meevallen, dat heb je nooit in de hand.

Ik wil de Belcar liefhebber enkel maar goede raad geven moest dit doorgaan, maar zou het niet eerder een opgeblazen ding zijn van het team wat alles uitbracht?
Reply With Quote
  #45  
Old 02-12-2005, 10:15
Chauffeur Chauffeur is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jun 2005
Location: Edegem
Posts: 428
Quote:
Originally Posted by Eddy V
Ik wil de Belcar liefhebber enkel maar goede raad geven moest dit doorgaan, maar zou het niet eerder een opgeblazen ding zijn van het team wat alles uitbracht?
Ik hoop van niet, anders kan ik alleen in een bus van 50 man naar Lausitzring, beschik ik over 20 kamers en dat terwijl jullie ergens anders Belcar aan het kijken zijn Doe mij da nie aan hé mannen
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 13:05.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.