De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Community > De Paddock - Autosport Quiz > Quiz 2003
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 09-03-2003, 10:47
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Oplossing vraag 1 en 2

De Paddock-quiz begint blijkbaar serieus populair te worden, want niet minder dan 18 mensen nemen deel, en dat is alleen maar toe te juichen! Ik zou zeggen : volhouden mensen, het is leerrijk en de prijzen zijn echt de moeite! En het puntensysteem is zodanig opgevat dat je opeens van de laatste plaats naar de eerste kan schuiven! Je zal wel zien!

Vraag 1 :

Dit waren natuurlijk Jody Scheckter en Gilles Villeneuve in Monaco 1979, het jaar waarin Scheckter wereldkampioen werd en Villeneuve 2e werd. De Ferrari 312 T4 was naar eigen zeggen van Enzo Ferrari de "lelijkste Ferrari ooit", maar hij was wel zeer snel én betrouwbaar!

De meesten hadden dit correct, sommigen dachten misschien dat ik ze wou misleiden met mijn "tip" en antwoordden bewust NIET Jody Scheckter (ploegmaat van Gilles Villeneuve, de man van de litho) maar ik wou jullie echt helpen hoor

Vraag 2 :

En de gezichten waren van de volgende personen :
[list=1][*]Martin Donnely (niet zo bekend, en dus door velen verkeerd ingeschat)[*]Jean Alesi[*]Nelson Piquet[*]Allesandro Nannini[*]Ricardo Patrese[*]Thierry Boutsen[/list=1]

Vooral Donnely en Nannini bleken moeilijk herkenbaar te zijn, wat waarschijnlijk ligt aan hun iets mindere bekendheid...

Toch knap gedaan iedereen, en de stand die je ook hier kan nakijken, is als volgt :
[list=1][*]Joost, Andy, HHugo, Guy, Schumivill, Fleabite, Lambo, Raceboy, Huudo, Mario, R@ce@holic : 10 punten[*]Jan, Oneliner : 9 punten[*]Bart, Marshal : 8 punten[*]Johan, Obi-Jan : 7 punten[*]Sledge : 6 punten[/list=1]

Iedereen "erdoor" dus, en alles is nog mogelijk, gezien het puntensysteem.

Op naar de volgende ronde!
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *

Last edited by Sennake; 09-03-2003 at 11:03.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 19:57.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.