De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Community > De Paddock - Autosport Quiz > Quiz 2003
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #16  
Old 21-04-2003, 00:33
schumivill's Avatar
schumivill schumivill is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2002
Location: Roeselare
Posts: 607
Ja,meer punten verloren dan ik wou eigenlijk,ik wist dat het circuit bepalen samenging met de uitslag van Watson,dus het was alles of niets,een gok,eerst dacht ik aan brands hatsch,maar daar werd niet gereden in '81,dus ik stond blok ,maar enfin,ik dacht dat het voor de meeste ook een gok ging zijn,maar er zitten er hier een paar cracks blijkbaar ,de tweede vraag kende ik uit het hoofd,effe moete zoeke van Ronnie,kwestie van zeker te zijn,'72 het jaar dacht ik,rolf stommelen,zijne naam stond op zijn helm,maar enfin,ik heb ier cruciale punten verloren,maar geen erg,ik leer bij
__________________

Last edited by schumivill; 21-04-2003 at 00:38.
Reply With Quote
  #17  
Old 21-04-2003, 00:54
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor
 
Join Date: Feb 2003
Location: ZOLDER
Posts: 2,637
Amuseer me rot met het opzoekingswerk. Hoop dat ik er de volgende weken genoeg tijd voor kan vrijmaken. vraag 7 was niet zo moeilijk omdat de McLaren niet echt veel races gereden heeft met de luchthappers achter de piloot. Vraag 8 was dan niet zo moeilijk enkel voor Bruce McLaren heb ik wat tijd nodig gehad. Het feit dat mijn naam werd vermeld i.p.v. Jochen Rindt zal wel als grap bedoeld zijn zeker maar het is wel één van mijn helden!!!
Op naar de volgende
__________________
http://www.skylimitevents.com
Reply With Quote
  #18  
Old 21-04-2003, 09:15
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat
 
Join Date: May 2001
Posts: 1,871
Zocra ik de foto zag van de McLaren was ik praktisch zeker dat het Oostenrijk was. Nog even gecheckt welk jaar (twijfelde tussen '81 en '82) en het was in orde (in '82 reden ze zonder voorvleugel).

Bij de piloten was ik ook praktisch zeker van m'n stuk, alleen McLaren voor Amon gepakt .
__________________
Reply With Quote
  #19  
Old 21-04-2003, 22:19
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Ik heb er nog een extra grafiekje aan toegevoegd. Niet alleen de stand is belangrijk, ook het aantal behaalde punten (procentueel uitgedrukt). Dat kan je zien in de 2e grafiek.
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #20  
Old 22-04-2003, 09:04
Rallyloverke's Avatar
Rallyloverke Rallyloverke is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2001
Location: Antwerpen
Posts: 1,430
Knap ... ik heb tot nu toe meer juist dan ik dacht, dus ongeacht ik nu laatste ben, halverwege of eerste, tot nu toe ben ik redelijk blij :-)
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 19:19.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.