De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #31  
Old 04-04-2003, 20:45
moore's Avatar
moore moore is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2002
Location: Hasselt
Posts: 461
op mijn site ook foto's van de trainingen gisteren http://nl.msnusers.com/Belcar2002 ga gerust eens kijken
Reply With Quote
  #32  
Old 05-04-2003, 11:51
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2001
Location: Keerbergen
Posts: 2,963
wat vinden jullie van

persoonlijk vind ik altijd dat zo'n wagens afbreuk doen aan de schoonheid van de Belcar. Maar natuurlijk niks tegen die mannen é.
Reply With Quote
  #33  
Old 05-04-2003, 12:04
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Afbreuk?????????????? Dit soort projecten zijn nou net de krenten in de pap! Dit is nu precies zo'n geval waarom de Belcar zo apart en vooral zo succesvol is.

Dus in jouw visie doet de Mini dus afbreuk aan de Belcar?
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #34  
Old 05-04-2003, 12:11
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jul 2001
Location: Everywhere
Posts: 4,300
Ik denk niet dat 100% fabrieksmateriaal van VW Motorsport afbreuk doet aan de Belcar
Reply With Quote
  #35  
Old 05-04-2003, 12:52
joost joost is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2002
Posts: 1,419
Dan zou je dat ook kunnen gezegd hebben over de Volvo van TWR destijds. Belcar is een tourisme-GT kampioenschap en mijn inziens is die Bora een zeer professionele wagen.
Als er al iets afbreuk doet aan Belcar zijn het geweldige, exclusieve projecten die met veel poeha worden aangekondigd en amper aan rijden toekomen. Of nog veel erger, BV's die zonder enige kennis van zaken het circuit ophollen en hierbij mens en (andermans) machine in gevaar brengen. Ik ga hier man en paard niet noemen, ieder vult dat voor zich zelf maar in.
Maar het initiatief van Maes is technisch zeer hoogstaand en verdient zijn plaats (hopelijk vooraan in T) op de grid.

Joost
Reply With Quote
  #36  
Old 05-04-2003, 14:40
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!
 
Join Date: Apr 2003
Location: TONGEREN
Posts: 1,087
Quote:
Originally posted by JPMontoya
wat vinden jullie van

persoonlijk vind ik altijd dat zo'n wagens afbreuk doen aan de schoonheid van de Belcar. Maar natuurlijk niks tegen die mannen é.

Niet akkoord! Het zijn net dit soort "speciallekes" die de Belcar doorheen de jaren zo aantrekkelijk en apart gemaakt hebben. Remember de Mini , de VW Golf Break, de Dauer, de Stealth, de BMW M5 van Carlier, de Audi TT, de Holden, de Lamborghini, de Mosler, de TVR's, de Opel Omega DTM, de Ginetta, de Caterhams.....
Weet je wat afbreuk doet aan de Belcar? Arrogante BV's die zonder enige voorkennis en bekwaamheid (Hoe geraken die mensen in godsnaam aan een licentie?) hun achterste in een dure Porsche schuiven en dan niet vooruit te branden zijn. Dat ze hierbij het leven van zichzelf en hun collega's piloten in gevaar brengen en daarenboven nog het normale wedstrijdverloop storen, kan hun blijkbaar niet storen. Remember Joyce De Troch in de laatste 24 Uren van Zolder! Moeten er eerst een paar zware ongevallen en gewonden (of erger) vallen vooraleer de organisatie hieraan iets wil doen?
Reply With Quote
  #37  
Old 05-04-2003, 14:47
vertigo's Avatar
vertigo vertigo is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2003
Location: heusden zolder
Posts: 439
Je hebt volkomen gelijk die wagens maken de belcar een echt exclusief pareltje.

Even over die BV's.
We moeten niet alle BV's over de gelijke kam scheren. Als we kijken naar Walter Grootaers en Koen en Kris Wauters dan zien we toch dat dit helemaal geen slechte piloten zijn.
__________________
Reply With Quote
  #38  
Old 05-04-2003, 14:51
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2001
Location: Antwerpen
Posts: 1,551
ik denk dat er over die BV's al meer dan genoeg gepalaverd is, ze zijn er nu éénmaal, en die mensen brengen voor sommige teams echt wel broodnodig geld mee. Nog iets trouwens de persbelangstelling voor de Belcar is ook wel grotendeels te danken aan die BV's. (Dat er dan sommige bijzijn die niet echt presteren moet je er dan maar bijnemen, er zijn ook minder bekende piloten die er ook enkel voor hun geld inzitten hé)

Die Bora vind ik persoonlijk geen mooie wagen (over smaken valt niet te discussiëren hé ), maar ik vind het wel schitterend dat hij meerijdt in de Belcar dit seizoen. En ik denk dat hij (mede dankzij 2 zeer goeie en jonge piloten) veel vooraan zal te vinden zijn.
Reply With Quote
  #39  
Old 05-04-2003, 16:19
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2001
Location: Keerbergen
Posts: 2,963
Ja, ik heb het wel specifiek op deze wagen. Mosler, Dauer, TT zijn echte racewagens. Die ook echt mooi ogen op circuit. Dat de MINI een lelijke wagen zou zijn heb ik dan ook nooit beweerd ! !
Ja, ik vind break's nu eenmaal lelijk op circuit.
Reply With Quote
  #40  
Old 08-04-2003, 01:37
Piet Konijn's Avatar
Piet Konijn Piet Konijn is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2002
Location: Hamme
Posts: 310
en niet te vergeten de porsche boxster van ad sport, is al een tijdje geleden maar was toch ook wel een specialeke...
__________________
if you think you have everything under control, you are driving to slow
Reply With Quote
  #41  
Old 08-04-2003, 12:57
laurent's Avatar
laurent laurent is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2001
Location: Asse
Posts: 1,086
Die Bora is magnifiek....
k zou der dolgraag is een testje mee doen....
__________________
That's right... Taunt the professional ass kicker.
Reply With Quote
  #42  
Old 08-04-2003, 13:00
PorscheGT's Avatar
PorscheGT PorscheGT is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2003
Location: Hasselt
Posts: 719
idd een sjieke bak... hopelijk kan hij iets doen dit jaar...(klasse winnen ofzo)
Reply With Quote
  #43  
Old 08-04-2003, 22:18
Giovanni's Avatar
Giovanni Giovanni is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Dec 2002
Location: St.-Niklaas
Posts: 352
Ik ben altijd voorstander van een dergelijk project.
Zelf heb ik mijn debut gemaakt in de VW Golf "Variant" en ik moet toegeven dat het zeer speciaal is om met een dergelijk buitenbeentje te racen. Al is het maar omdat je weet dat je gezien wordt.
Reply With Quote
  #44  
Old 08-04-2003, 22:39
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2001
Location: Antwerpen
Posts: 1,551
Quote:
Originally posted by Giovanni
Al is het maar omdat je weet dat je gezien wordt.
en da is dan weer een typisch trekje voor iemand uit... ('k ga zwijgen )
Reply With Quote
  #45  
Old 09-04-2003, 07:13
Driesco Driesco is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Nov 2001
Posts: 2,158
Het Waasland
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 02:47.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.