De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > BSOT/ Belcar Sprint & Belcar Sprint Historic
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 14-11-2004, 15:08
bart VDB bart VDB is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2002
Location: Booischot
Posts: 350
VDB - Segers : 10 uren - raceverslag -

Wij hadden allen gehoopd ons seizoen in schoonheid af te sluiten en dit is ons ook gelukt.
Voor deze wedstrijd werd de wagen nog eens extra onder handen genomen door onze mecaniekers om niets aan het toeval over te laten. Heel de Megane werd gecontroleerd en bepaalde onderdelen werden vervangen of gereviseerd. Dit heeft zijn vruchten afgeworpen.
Net zoals vorig jaar was Sven Anthonis onze derde piloot.
De chrono's werden verreden op een supperglad wegdek. We reden de 44 ste tijd (op 51 deelnemers). Dit had beter gekund, maar we hadden besloten geen risico's te nemen omdat dit toch weinig belang heeft in deze moeilijke en lange wedstrijd.
Tom nam de start op regenbanden omdat de baan er toch nog behoorlijk glad bijlag. Achteraf bleek dit de verkeerde keuze omdat hij na 30 min moest binnenkomen om slicks te monteren. Omdat we dikwijls moeten binnenkomen om te tanken hadden we gehoopd op regenbanden te rijden tot zijn eerste stint voorbij was.
Na 1u 20 nam ik het stuur over en met tijden van 1.57 - 1.58 schoven we toch al een deel op in het klassement.
Na mijn stint nam Sven dan over en reed zeer mooie tijden van 1.58 - 1.59 waardoor we op de 33 ste plaats kwamen. Mooi van hem.
Tom nam terug over tot hij rond 17.15 het stuur aan mij overliet.
Met de duisternis had ik voorgenomen om tijden te draaien rond de 2.03 -2.04, maar ik slaagde erin om rond de 2.00 te blijven draaien waardoor we op een voorlopige 29 ste plaats terechtkwamen.
Toen was het terug de beurt aan Sven maar hij meldde dat hij het zeer moeilijk had met de duisternis en ook een beetje met de vermoeidheid die toesloeg. Hij beet echter door en wist de wagen terug heelhuids binnen te brengen zonder plaatsen te verliezen.
Tom nam over en rond 20.20 u ontstond er toch wel een beetje chaos in de pitsstraat. Het was beginnen regenen. We monteerden de regenbanden en om 21.00 u mocht ik terug overnemen om de race te beeindigen op een gladde en natte piste.
Ik kan je verzekeren dat het dan deugd doet wanneer je de finish vlag passeert.

onze uitslag:
26 ste algemeen
6 de klasse 4

NB: Langs deze weg dank aan de mecaniekers , sponsors , supporters en al diegenen die ons steunden het afgelopen jaar.
Zeker ook dank aan alle baanposten voor hun weeral schitterende werk naast de piste het ganse jaar.
BEDANKT ALLEMAAL !!!
Reply With Quote
  #2  
Old 15-11-2004, 00:28
Pascal Pascal is offline
A4993
 
Join Date: May 2001
Location: Belgium, Diest
Posts: 2,462
Proficiat en...

Bedankt voor de koffie

C U
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 06:53.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.