De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #16  
Old 12-05-2002, 16:19
fordje's Avatar
fordje fordje is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Feb 2002
Location: Kapellen
Posts: 1,240
Update van laatste ronden voor Vincent

Vincent;

GP van OOstenrijk was vrij normaal verlopen tot de laatste 3 ronden. Plots bleek Barri zijn wagen veel trager,maar duidelijk was dat dit niet vrijwillig gebeurde, Schumi raakte niet voorbij Barri, tot 50 m voor de finish Barri de remmen dichtkneep en Schumi MOEST LATEN passeren op oderes van de pits uit.

Niet allen laag vanuit Ferrari, maar ook erg belachelijk tegenover Barri. Ik ben absoluut geen Ferrari fan, maar hij verdiende de zege.
Schumi was vandaag duidelijk de mindere, maar moest zijn Duise arrogantie laten gelden.

Trouwens wie zou die teamorders bepalen??

In elk geval ; Het was een erg laag en onsportief gedrag van alle betrokkenen
Reply With Quote
  #17  
Old 12-05-2002, 16:25
Ferrari Forever's Avatar
Ferrari Forever Ferrari Forever is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2001
Location: wolk nummer 9
Posts: 375
Op de Rtbf had Vigneron trouwens al een paar minuten van tevoren 'avec ses lunettes' gezien dat ze bij Ferrari aan de pitmuur over en weer aan het lopen waren met papiertjes en dat er iets op til was. Da's het voordeel van op de GP zelf aanwezig te zijn natuurlijk.
__________________
Take the blue pill and stay in Wonderland.
Take the red pill, and I'll show you how deep the rabbit hole goes
Reply With Quote
  #18  
Old 12-05-2002, 16:35
Beemer's Avatar
Beemer Beemer is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2002
Location: Glasgow
Posts: 1,597
Wat een zielige bende! De kleur van Ferrari is rood en da zouden ze allemaal moeten worden daar! Rood van schaamte! Dit vindt ik het belachelijk maken van de sport! Dit had Barrichelo zeker niet verdient! Voor de rest, toch bij momenten een boeiende race!
Iemand een idee wat er door Montoya zijn hoofd ging toen Heidfeld daar voor hem door vloog en Sato ramde?
De commentaar op Canvas was best te pruimen.

Greetz

Barry
Reply With Quote
  #19  
Old 12-05-2002, 16:35
Oneliner's Avatar
Oneliner Oneliner is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Antwerpen
Posts: 3,670
Ook op de VRT waren ze niet mals voor ferrari.
Dan verschieten ze ervan dat ge uw persoonlijke mening geeft over de teams, in dit geval ferrari.

Man, ge zout voor minder ziek worden...
__________________
Reply With Quote
  #20  
Old 12-05-2002, 16:38
Porsche917's Avatar
Porsche917 Porsche917 is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Apr 2002
Location: Op de verkeerde plaats van het land als je autosport fan bent
Posts: 53
ONGELOOFELIJK SCHANDALIG !!!!! Er bestaan geen andere woorden voor. Barichello was overduidelijk de sneltste, het hele weekend. Hij alleen verdiende de zege.

Geen enkele Schumacher fan kan zeggen dat Michaël de zege verdiende.

Waarom moest Schumacher zonodig winnen? Die 4 punten zullen het verschil niet maken in de titelstrijd. Die is toch al lang voor Michaël.

Schumacher en Ferrari hebben mijn respect verloren.

Als je de wereldtitel niet op eigen krachten kan winnen, dan verdien je hem niet.

Dat fluitconcert op het einde was inderdaad terecht. En inderdaad die blik van Ralf Schumacher zei genoeg. Zo van ongeloofelijk laag....

Eens zien wat de Schumacher fans nu weer voor tegen argumenten gaan aanbrengen. Doe geen moeite, want ge zult toch nooit gelijk krijgen.

Echt laag van Ferrari en een schande voor de F1.
__________________
Porsche 917: The greatest racing car ever

Reply With Quote
  #21  
Old 12-05-2002, 16:41
Klein Venijn's Avatar
Klein Venijn Klein Venijn is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: May 2002
Posts: 10
Echt belachelijk, hoe dat een topteam zich zo kan verlagen met zo iets te doen...
Ferrari moest zich schamen !
Reply With Quote
  #22  
Old 12-05-2002, 16:41
yvdp's Avatar
yvdp yvdp is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: May 2001
Location: Schilde, Belgium
Posts: 2,758
Ik ben een schumacher-fan. Of beter gezegd WAS. Wat ze daar hebbe gedaan is echt schandalig (om nog maar is in herhaling te valle). Van mijn part wordt Barrichello kampioen. Of zelfs Coulthard. Als MICHAEL SCHUMACHER het maar NIET wordt. Maarja, hij zalt wel worre zeker.
__________________
greetz
Reply With Quote
  #23  
Old 12-05-2002, 17:11
TiBo's Avatar
TiBo TiBo is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2001
Location: De Metropool
Posts: 1,609
Mensen doen onder emoties toch zware uitspraken, ... man, man, man.

"Ik zal nooit meer ..." en "Het is altijd..." "Nu is het genoeg!", ...

Ik denk dat we het er allemaal eens over zijn dat Schumacher niet verdiend heeft gewonnen.
De beslissing is van het team uit gekomen en toen Schumacher Barrichello zag vertragen is hij gewoon voorbij gegaan. Een blunder! Hij had, als mens, erachter moeten blijven!
Had Barrichello echter karakter gehad, dan was hij niet opzij gegaan.

Het feit dat Montoya, de nummer 2 in het kampioenschap, op de 3e plaats lag heeft daar in meegespeeld. Had deze lager gereden, dan had Barrichello mogen winnen. Nu speelt een team als Ferrari in de kaart van Schumi. Bij Williams weigert men partij te kiezen en delen Montoya en Ralf netjes de punten. Speel daar één kaart uit en Williams staat dichter bij Ferrari! Simpel.

In de Formule 1 wordt er met het mes tussen de tanden gestreden, zowel op als naast de piste.


Schumacher is vandaag (mee) in de fout gegaan en ik ben niet trots op hem, verre van, ... maar "that's life", "you make mistakes and you move on". Hij blijft hoedanook mijn nummer 1.

Innige deelneming aan de Barrichello-fans (denk daar maar eens over na)!
__________________
Reply With Quote
  #24  
Old 12-05-2002, 17:15
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat
 
Join Date: May 2001
Posts: 1,871
Sorry Tibo (ik heb redelijk goed m'n mond gehouden tot nu toe), maar dat argument dat Montoya derde reed is ook maar een drogreden als ge het mij vraagt (zever in pakskes). Als je zo met de concurrentie dolt, is zoiets niet nodig.

Ik verschiet er niet van in ieder geval. Ik persoonlijk steek het niet eens op MS zelf, maar denk dat vooral Todt en Brawn de meesterbreinen achter deze zet zijn.

Ach ja, nu vallen de ogen van de grootste believers wel open zeker ? F1 sport ? Loop heen !! De teammaat van MS geen slaafje ? Word wakker !!
__________________

Last edited by Mario; 12-05-2002 at 17:18.
Reply With Quote
  #25  
Old 12-05-2002, 17:23
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: May 2001
Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Posts: 4,889
Quote:
Technical director Ross Brawn justified the move to give Schumacher the win by saying Ferrari dictated what pace their drivers should race at, so therefore it wasn't a true fight to the flag.

"Rubens Barrichello won the race today," said the Englishman. "But in the interests of Ferrari we made the decision for the drivers' championship. We told the drivers not to race each other. We were telling Michael not to push we were telling Rubens not to push. That's not a race."
In 1 ding heeft hij gelijk: 'That's not a race'.
Ik denk persoonlijk dat mocht Montoya niet achter Schumacher gelegen hebben, ze dan zelfs aan Barrichello hadden gezegd opzij te gaan. Zekerheid voor alles, de beste van de twee was -zelfs na dit weekend- nog altijd Schumacher. Maar toch doet het énorm pijn om de best sympathieke Barrichello die toch wel écht een zege verdient, op zo'n laffe wijze opzij zien gezet worden door de teamleiding. Blijven voorliegen dat zijn 'toer' ook nog wel es komt. Dat doen ze bij Barrichello al vanaf 2000, zeggen dat zijn beurt nog wel es komt. Tegen dat het zover is, is het eind 2004 zeker ?
__________________
ah. daar zit die reply-knop dus.
Reply With Quote
  #26  
Old 12-05-2002, 17:25
Ferrari Forever's Avatar
Ferrari Forever Ferrari Forever is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2001
Location: wolk nummer 9
Posts: 375
Wat moet je eigenlijk van Barrichello denken ? Waarom blijft die bij Ferrari rijden ? Ik ben er bijna zeker van dat er in dat contract dat hij net getekend heeft heel duidelijk staat dat hij Schumacher te allen tijde moet laten voorgaan, of hij nu voor de zege gaat of niet. En Schumacher zal dat ook best wel geweten hebben. Dat ze daar nu allebei een beetje verbouwereerd op het podium staan kijken is alleen nog een zielige poging om de schijn wat op te houden.
Eigenlijk heb ik dan meer respect voor iemand als Irvine die gewoon zegt "foert, houd jullie 500 miljoen, ik ben niemands knechtje, ik ben hier weg..."
__________________
Take the blue pill and stay in Wonderland.
Take the red pill, and I'll show you how deep the rabbit hole goes
Reply With Quote
  #27  
Old 12-05-2002, 17:30
HHugo's Avatar
HHugo HHugo is offline
Moderator
 
Join Date: Jan 2002
Location: Dadizele
Posts: 1,588
Zeer jammer wat vandaag weer maar eens gebeurd is: zelfde scenario als GP van Oostenrijk vorig jaar. Als je ziet hoe sterk de Ferrari's zijn, dan kan Schumacher enkel maar concurrentie krijgen van zijn eigen teammate... ...niet dus. Barrichello mag enkel winnen als a) Schumacher is uitgevallen b) Schumacher ligt te ver achterop (zie ik niet direct gebeuren dit seizoen) c) Schumacher is mathematisch zeker van de wereldtitel

Nu zou ik toch graag eens de radiocommunicatie van Ferrari horen
Reply With Quote
  #28  
Old 12-05-2002, 17:30
Bam-Bam Bam-Bam is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: May 2001
Posts: 139
Kan er zich iemand gelijkaardige voorvallen herinneren? Ferrari-Schumacher niet meegerekend.
Reply With Quote
  #29  
Old 12-05-2002, 17:33
Oneliner's Avatar
Oneliner Oneliner is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Antwerpen
Posts: 3,670
Hij rijdt resultaten die hij nergens anders zou kunne rijden.
Nu KAN hij nog 2e worden.
Bij pakweg toyota kan hij dat niet.

En om ff trug te komen op Tibo.
Wie gaan ze eerst buiten sjotten denkt ge.
Als Barrichello had doorgereden, kon hij zen contract vergeten.
Iemand als Schumi wordt gewoon niet buitengezet!!

Dus in mijn ogen echt ni aan Barichello om zich in te houden...
__________________
Reply With Quote
  #30  
Old 12-05-2002, 17:37
yvdp's Avatar
yvdp yvdp is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: May 2001
Location: Schilde, Belgium
Posts: 2,758
Hakkinen en Coulthard zeker in '98 of '99?
__________________
greetz
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 11:42.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.