De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Community > De Paddock - Autosport Quiz > Quiz 2003
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rating: Thread Rating: 4 votes, 5.00 average.
  #46  
Old 07-05-2003, 10:22
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Quote:
Originally posted by Johan
Tijd om daar bij Sennake eens een paar dagen te logeren en boeken van buiten te leren
OK, deal! Wat te denken van dit weekend
Reply With Quote
  #47  
Old 07-05-2003, 14:22
R@ce@holiC's Avatar
R@ce@holiC R@ce@holiC is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2002
Location: Hasselt
Posts: 1,525
Quote:
Originally posted by Huudo
OK, deal! Wat te denken van dit weekend
Spa Belpro
Reply With Quote
  #48  
Old 10-05-2003, 13:40
HHugo's Avatar
HHugo HHugo is offline
Moderator
 
Join Date: Jan 2002
Location: Dadizele
Posts: 1,588
Eindelijk het ultieme bewijsstuk gevonden op het net voor vraag 12: namelijk dezelfde foto, en nog 2 andere gerelateerde foto's. (opluchting ) Ze bevestigen mijn vermoedens, maar met vermoedens alleen win je geen kwis...
Dit jaar heb ik nog niet moeten gokken, maar ik begon nu toch een beetje te vrezen.
Reply With Quote
  #49  
Old 10-05-2003, 14:52
Obi-Jan's Avatar
Obi-Jan Obi-Jan is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Dec 2002
Location: Antwerpen
Posts: 285
Quote:
Originally posted by HHugo
Eindelijk het ultieme bewijsstuk gevonden op het net voor vraag 12: namelijk dezelfde foto, en nog 2 andere gerelateerde foto's. (opluchting ) Ze bevestigen mijn vermoedens, maar met vermoedens alleen win je geen kwis...
Dit jaar heb ik nog niet moeten gokken, maar ik begon nu toch een beetje te vrezen.


Jan.
=----
PS, puur uit curieuziteit : link via pm? aub?
__________________
"It's for the fun." -Gilles Panizzi
Reply With Quote
  #50  
Old 10-05-2003, 16:52
FleaBite's Avatar
FleaBite FleaBite is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jan 2002
Location: Kortrijk
Posts: 539
en ik dacht dat het moeilijk zou zijn. Heb net een uurtje gezocht, en heb alles al. (btw, ik heb ook dezelfde foto gevonden)
Reply With Quote
  #51  
Old 11-05-2003, 10:14
HHugo's Avatar
HHugo HHugo is offline
Moderator
 
Join Date: Jan 2002
Location: Dadizele
Posts: 1,588
Quote:
Originally posted by Obi-Jan


Jan.
=----
PS, puur uit curieuziteit : link via pm? aub?
kheb het nogal druk de laatste tijd, kzal het waarschijnlijk niet kunnen pm'en voor maandag de 19de hoor
Reply With Quote
  #52  
Old 11-05-2003, 10:21
HHugo's Avatar
HHugo HHugo is offline
Moderator
 
Join Date: Jan 2002
Location: Dadizele
Posts: 1,588
Quote:
Originally posted by FleaBite
en ik dacht dat het moeilijk zou zijn. Heb net een uurtje gezocht, en heb alles al. (btw, ik heb ook dezelfde foto gevonden)
daarom gaat hij dus winnen dit jaar volgens mij
Reply With Quote
  #53  
Old 11-05-2003, 12:54
Obi-Jan's Avatar
Obi-Jan Obi-Jan is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Dec 2002
Location: Antwerpen
Posts: 285
Quote:
Originally posted by HHugo
kheb het nogal druk de laatste tijd, kzal het waarschijnlijk niet kunnen pm'en voor maandag de 19de hoor
Zielig.... vind ik ni schoon van U da gij denkt dat ik zou tricheren en mijn antwoorden proberen wijzigen of da doorgeven.

Jan.
=---
__________________
"It's for the fun." -Gilles Panizzi
Reply With Quote
  #54  
Old 11-05-2003, 16:02
FleaBite's Avatar
FleaBite FleaBite is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jan 2002
Location: Kortrijk
Posts: 539
Quote:
Originally posted by Obi-Jan
Zielig.... vind ik ni schoon van U da gij denkt dat ik zou tricheren en mijn antwoorden proberen wijzigen of da doorgeven.

Jan.
=---
ah neen he, feit is dat je tijd hebt tot volgende week zondag om de juiste antwoorden in te zenden. Dwz dat je nog altijd mailtjes mag zenden naar Sennake met wijzigingen van uw antwoorden. Ik zou u ook niet mijn info opsturen mocht je't mij vragen.
Reply With Quote
  #55  
Old 11-05-2003, 16:24
Obi-Jan's Avatar
Obi-Jan Obi-Jan is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Dec 2002
Location: Antwerpen
Posts: 285
Quote:
Originally posted by FleaBite
ah neen he, feit is dat je tijd hebt tot volgende week zondag om de juiste antwoorden in te zenden. Dwz dat je nog altijd mailtjes mag zenden naar Sennake met wijzigingen van uw antwoorden. Ik zou u ook niet mijn info opsturen mocht je't mij vragen.
Legaal of illegaal, dat doet er nie toe; mijn antwoorden zijn binnen en dat is dat. 'k Was gewoon curieus waar die foto dan wel te vinden zou zijn (en of ik in de buurt zat met mijne gok, natuurlijk ), aangezien mijn speurtocht slechts een vijftal fotos van wat dat ik denk dat de rijder/auto combinatie is heeft opgeleverd, waarin 1) de omgeving in de verste verte nie trok op wat we in de opgeven foto zien en 2) de auto, uiteraard zou ik bijna zeggen, geheel onbeschadigd was.

Nu als Roeland (of gij, of iemand anders) zegt van "sorry Jan, maar ik heb liever niet dat ge weet waar ik dat gevonden heb.", ok. Niks op aan te merken, even goei vrienden. Maar dat er geimpliceerd dat ik het zou gebruiken om mezelf of iemand anders te bevoordelen omdat de deadline nog nie voorbij is stuit mij een beetje tegen de borst. Als ge met zo'n mentaliteit meedoet moogt ge van mij dat tekeningske al hebben.

Jan.
=---
__________________
"It's for the fun." -Gilles Panizzi

Last edited by Obi-Jan; 11-05-2003 at 16:27.
Reply With Quote
  #56  
Old 11-05-2003, 17:11
HHugo's Avatar
HHugo HHugo is offline
Moderator
 
Join Date: Jan 2002
Location: Dadizele
Posts: 1,588
Wat is er nu mis met een beetje competitie, dat is toch net het leuke eraan? Zelfs Fleabite en ik wisselen niets uit, wat het anders wel een heel stuk makkelijker zou maken.
Reply With Quote
  #57  
Old 11-05-2003, 17:45
Obi-Jan's Avatar
Obi-Jan Obi-Jan is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Dec 2002
Location: Antwerpen
Posts: 285
Quote:
Originally posted by HHugo
Wat is er nu mis met een beetje competitie, dat is toch net het leuke eraan? Zelfs Fleabite en ik wisselen niets uit, wat het anders wel een heel stuk makkelijker zou maken.
Zucht... d'r is niks mis met een beetje competitie, maar komt er dan eerlijk voor uit i.p.v. daar zo nen draai aan te geven waar de mensen van aan de luster gaan hangen.

Jan.
=---
__________________
"It's for the fun." -Gilles Panizzi
Reply With Quote
  #58  
Old 12-05-2003, 21:09
HHugo's Avatar
HHugo HHugo is offline
Moderator
 
Join Date: Jan 2002
Location: Dadizele
Posts: 1,588
Quote:
Originally posted by HHugo
kheb het nogal druk de laatste tijd, kzal het waarschijnlijk niet kunnen pm'en voor maandag de 19de hoor
ik dacht dat de ironie duidelijk was... niet dus
Reply With Quote
  #59  
Old 13-05-2003, 02:22
Obi-Jan's Avatar
Obi-Jan Obi-Jan is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Dec 2002
Location: Antwerpen
Posts: 285
Quote:
Originally posted by HHugo
ik dacht dat de ironie duidelijk was... niet dus
Zo gemakkelijk komt ge er niet vanaf, Roeland.

Primo: zoek de betekenis van de term "ironie" eens op. Ik kan accepteren dat je dacht dat jouw antwoord "grappig" zou zijn, maar het heeft niks met ironie te maken.

Secundo: laat ik even haarfijn uitleggen wat mij stoort aan deze situatie.

Ik post: "PS, puur uit curieuziteit : link via pm? aub?"

Dit wil dus zeggen, voor degenen voor wie Nederlands geen moedertaal is: uit nieuwsgierigheid / losstaand van deze competitie. Een vrijblijvend verzoek. Jij bent mij niks schuldig en ik probeer hier geen voordeeltje te halen.

Jij antwoordt daar in wezen op dat je me best wilt vertellen wat ik wil weten, maar niet heus. Want ik zou dan wel eens ofwel mezelf of iemand anders kunnen bevoordelen. M.a.w. je vertrouwt mij niet en je wilt daar niet voor uitkomen.

Spijt me... ik ben maar een klein 10 jaar ouder dan jij, maar ik stam uit een tijd waar iemands karakter en fair play als vanzelfsprekend werd aangenomen, en ik vat dit op als een belediging.

Maar goed, geen punt... ik weet wat ik aan jou heb als mens. Veel geluk in het leven, want ge gaat het nodig hebben.

Jan.
=---
__________________
"It's for the fun." -Gilles Panizzi
Reply With Quote
  #60  
Old 13-05-2003, 02:27
Obi-Jan's Avatar
Obi-Jan Obi-Jan is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Dec 2002
Location: Antwerpen
Posts: 285
Quote:
Originally posted by Obi-Jan
Spijt me... ik ben maar een klein 10 jaar ouder dan jij, maar ik stam uit een tijd waar iemands karakter en fair play als vanzelfsprekend werd aangenomen, en ik vat dit op als een belediging.
Correctie: mijn moraal stamt waarschijnlijk nog uit een iets eerder tijdperk... ik ben een nakomertje.

Jan.
=---
__________________
"It's for the fun." -Gilles Panizzi
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 17:26.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.