De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Rittensport
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 19-05-2006, 11:59
beesie beesie is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: May 2006
Location: Rollegem-kappelle (west-vlaanderen)
Posts: 18
Wink dag iedereen

Hey hey, ik ben nieuw op deze site en wil me toch even voorstellen. Ik ben Liesbeth Dousy en ga mee als copilote in de rittensport en vasclassics met Luc Callens die jullie misschien iets bekender in de oren klinkt. Dit jaar is het mijn eerste jaar dat ik mee ga in de rittensport en ben onmiddellijk voor de leeuwen gesmeten geweest , want dit jaar rijdt Luc de toerisme klasse. Dus had in onmiddellijk een dikke boterham om te leren. Kaartlezen, visgraat rijden, blinde lijn, punten- en pijlenrit, blokaderit,... Maar alles blijkt goed mee te vallen.
Als er mensen zijn die me kennen of al gezien hebben dan mag je gerust efkes goeiendag zeggen zenne. En eventuele tips kan ik ook altijd gebruiken e,
Alle, maar ik ga jullie nu terug laten en hopelijk leer ik zo nieuwe mensen kennen e

groetjes Liesbeth
Reply With Quote
  #2  
Old 19-05-2006, 17:58
Pinzie's Avatar
Pinzie Pinzie is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jan 2006
Location: Houthalen
Posts: 629
Welkom Liesbeth,

Ook voor mij is het mijn eerste jaar hier op deze site, en ook in de rittensport en de classics. Ik ben een paar keer piloot geweest, maar ook al co-piloot. En beiden bevallen me wel eigenlijk. Meestal rij ik met Patrick Hendrickx, maar heb ook al met Danny Bullen en Eddy Clerix en Holans Rudi deelgenomen. Wij nemen deel in Recreatie. Als we met Patrick zijn auto rijden is het een Opel Zafira, anders is het met mijn Suzuki Baleno. De groep rittensporters van de Paddock zit meestal wel bijeen aan een tafel en het mag gezegd worden: als nieuweling wordt je er goed bij opgenomen en het is zelfs een toffe groep.
Patrick en ik zullen normaal gezien deelnemen aan de volgende rittensport op 27 mei, hopelijk zien we jullie daar ook!

Groetjes,

Pinzie
(Peter Gielen)
Reply With Quote
  #3  
Old 19-05-2006, 20:26
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by Pinzie
De groep rittensporters van de Paddock zit meestal wel bijeen aan een tafel
En voor iedereen herkenbaar.Gewoon de ober volgen die de Duvels aan het serveren is
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #4  
Old 19-05-2006, 20:36
beesie beesie is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: May 2006
Location: Rollegem-kappelle (west-vlaanderen)
Posts: 18
Ik ben daar zeker aanwezig. Rij samen dus met Luc callens. Bordeau BMW met vas stickers op de spiegels. Redelijk goed herkenbaar, hihi
Reply With Quote
  #5  
Old 19-05-2006, 21:49
Pinzie's Avatar
Pinzie Pinzie is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jan 2006
Location: Houthalen
Posts: 629
@Mark:

Het is opvallend hoe weinig alcohol er gedronken wordt voor en tijdens een rit. Je ziet zelden iemand alcohol drinken. Na een rit zijn er nog velen die een heel stuk huiswaarts moeten rijden, en dus ook dan rekening houden met de wettelijk toegelaten alcohol-limiet in het bloed...

@beesie:

Als ik jullie zie, zal ik zeker eens komen groeten, zal dan wel voor de rit zijn, want na de rit rijden we asap naar huis, want we moeten beiden nog een heel eind rijden. Ik leer dit jaar enorm veel bij, ook al had ik een kleine basis uit mijn 4x4-periode. Als je de kans hebt om een rit te rijden met een andere piloot als Luc (omdat hij verhinderd is), neem dan zeker de kans aan. Desnoods zelf het stuur in handen nemen. Ik probeer zo ook iedere rit te rijden, en leer van iedere partner in crime weer dingen bij.
Reply With Quote
  #6  
Old 19-05-2006, 22:08
Pat's Avatar
Pat Pat is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2004
Location: Dendermonde
Posts: 934
@beesie

Als je ooit een wagen in een wei ziet staan, of ergens in het donker lichten ziet waar er geen weg blijkt te zijn ... zwaai dan toch maar even ...

Ik zal ook eens terugzwaaien !
Reply With Quote
  #7  
Old 19-05-2006, 22:14
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by Pinzie
@Mark:

Het is opvallend hoe weinig alcohol er gedronken wordt voor en tijdens een rit. Je ziet zelden iemand alcohol drinken. Na een rit zijn er nog velen die een heel stuk huiswaarts moeten rijden, en dus ook dan rekening houden met de wettelijk toegelaten alcohol-limiet in het bloed....
En dat is maar goed ook! Maar de Paddockers die ik bedoelde zullen hem wel snappen
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #8  
Old 20-05-2006, 00:41
beesie beesie is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: May 2006
Location: Rollegem-kappelle (west-vlaanderen)
Posts: 18
waar je me meestal kan vinden is aan de tafel van vrs (ook lid van de paddock). Dank u voor de tip. En de alcohol is ook aan mij niet besteed zenne aangezien ik een "verstandige persoon" ben en geen alcohol verbruik. Alle toch niet als ik nog moet deelnemen aan het verkeer.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 17:07.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.