De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Media Corner
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #16  
Old 20-06-2004, 23:33
joachim joachim is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jun 2003
Posts: 3
Tja, ronduit schandalig...

Nu hebben ze drie zenders en is het nog niet voldoende.

Om doodleuk als de race al een half uur gedaan (exact weet ik het) eens terug te komen op de F1 uitslag.

As if anyone still cares *sigh*

Wat mij betreft mogen ze sportza eraf gooien en Eurosport er terug op maar ja ...
Reply With Quote
  #17  
Old 20-06-2004, 23:47
DamonHill's Avatar
DamonHill DamonHill is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Oct 2002
Location: Lubbeek
Posts: 196
Soms denk ik toch echt dat de VRT het Formule 1 contract op zak heeft gestoken, niet omdat ze het zelf wilden, maar om ervoor te zorgen dat de andere zenders er niet mee aan de haal gingen.

"Contractje van ons, ok leg maar in de kast ..."


Ipv de race dan volledig uit te zenden zoals op de RTBF, nee de F1 mocht weer mooi wijken voor een halfuurtje lul-er-maar-lekker-op-los dat dan voorbeschouwing moet heten.
__________________
Reply With Quote
  #18  
Old 21-06-2004, 00:07
joachim joachim is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jun 2003
Posts: 3
Heb ik ook maar ineens een mailtje richting sportza verstuurd.

Misschien moeten jullie er ook maar eens op wijzen
dat de F1 wagen in het logo op hun site echt wel niet veel voorsteld.


Joachim
Reply With Quote
  #19  
Old 21-06-2004, 00:58
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green
 
Join Date: May 2004
Location: Merendree (Nevele)
Posts: 2,207
Quote:
Er werd op 3 à 4 ronden nog overlegd met Bruxelles om zeker te zijn dat ze konden de finish meegeven. "Allez, ça fait combien du temps 4 tours?" "eh bien, ça fait 4 min et 44 sec." "Alors on va vous essayez de vous presenter l'arrivé avant d'aller au football" "eh oui, c'est l'en direct." Mooi is dat.
Ik kon die commentator wel kussen toen ie dat zei!

Zit je net een mooi duel tussen Schumi en Barri te bekijken en begint die stomme voorbeschouwing!! Ik vond het ronduit schandalig! Voetbal vind je potverdorie op 20 zenders terug, maar naar F-1 races moet je echt lopen zoeken...

Hoe sneller Ka2 dat contract weer op zak heeft, hoe beter! En dan neem ik daar graag wat reclame bij... Bovendien zien we tenminste ook weer wat kwalificaties.

Waarom moesten ze trouwens ook Eurosport van de kabel halen in Oost-Vlaanderen... Daar loop ik ook nog om te vloeken...
__________________
goossens :: lamy :: ortelli :: palttala

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
  #20  
Old 21-06-2004, 07:40
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2001
Location: Antwerpen
Posts: 1,551
Voetbal is nu eenmaal populairder dan autosport, als zelfs de voorbeschouwingen meer kijkers halen dan een modale F1 wedstrijd is die beslissing niet zo abnormaal te noemen (wat niet wil zeggen dat ik ze goed vond)

Toch ff zeggen dat die voetbalwedstrijd achteraf 20 keer spannender was dan heel de F1 wedstrijd...
Reply With Quote
  #21  
Old 21-06-2004, 08:13
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Aug 2003
Location: Beersel
Posts: 2,866
Quote:
Originally posted by flugel
Voetbal is nu eenmaal populairder dan autosport, als zelfs de voorbeschouwingen meer kijkers halen dan een modale F1 wedstrijd is die beslissing niet zo abnormaal te noemen (wat niet wil zeggen dat ik ze goed vond)
de voetbalfan vindt de Carl-Huybrechts-show rond elke match ook maar dikke zever. technisch gezien moest de F1 dus wijken voor dikke zever.
__________________
Reply With Quote
  #22  
Old 21-06-2004, 08:31
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2001
Posts: 1,627
Het valt inderdaad niet goed te keuren, maar in feite hadden we het allemaal al vooraf kunnen weten. F1 stond geprogrammeerd tot 20u20, zoals ook al eerder werd gemeld hier op dit forum. Zelfs in de meest ideale omstandigheden (73 ronden à 1.12.0, geen SC, twee pitstops die met in-en uitrijden 23 sec. in beslag nemen...), dan nog had men moeten onderbreken om het programmaschema te kunnen behouden, want de F1 wedstrijd kon ten vroegste om 20u29 ten einde zijn. Nu weet zowat iedereen dat deze "meest ideale omstandigheden" niet haalbaar zijn, zeker niet wat betreft de constante rondetijden.

Misschien had VRT/Sporza in die situatie wel een uitzondering gemaakt voor die tien extra minuten, die in geen enkel programmaschema opgenomen waren, en toen hadden we misschien hun houding toegejuicht..., niet?
Natuurlijk, nu kan zowat de hele Reyerslaan komen vertellen dat ze dit zouden hebben gedaan, na het debâcle van gisterenavond zal geen enkele autosportliefhebber dit nog geloven... Het moet hard zijn op de VRT voor de mensen van de cel autosport. Niettegenstaande hun goede wil, worden zij, ook autosportliefhebbers, dus ook "gepakt" door het algemene beleid, net als wij...
Reply With Quote
  #23  
Old 21-06-2004, 08:35
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Aug 2003
Location: Beersel
Posts: 2,866
Quote:
Originally posted by Mistery
Het moet hard zijn op de VRT voor de mensen van de cel autosport. Niettegenstaande hun goede wil, worden zij, ook autosportliefhebbers, dus ook "gepakt" door het algemene beleid, net als wij...
daar ben ik het volkomen mee eens. het is heel spijtig dat er bij de Vlaamse televisie-zenders slechts een handjevol mensen zijn die autosport op tv willen krijgen, en dat die dan nog eens alle wind van voren krijgen...
__________________
Reply With Quote
  #24  
Old 21-06-2004, 09:18
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Mar 2002
Location: Bonheiden City
Posts: 2,168
kunt ge geloven dat ik nog altijd niet weet wie gewonnen heeft?zit op smallband en hier op de paddock geraak ik nog rap dankzij mijn cookies maar op de officiele site geraak ik dus niet binnen, sorry voor de offtopic maar wat is de uitslag?

spijtig van alles maar ik denk dat mistery het wel juist heeft, en euro2004 is momenteel gewoon het hoofddoel zoals dat binnenkort de tour en de olympische spelen zullen zijn
__________________
Reply With Quote
  #25  
Old 21-06-2004, 09:33
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Aug 2003
Location: Beersel
Posts: 2,866
Quote:
Originally posted by Maarten
kunt ge geloven dat ik nog altijd niet weet wie gewonnen heeft?zit op smallband en hier op de paddock geraak ik nog rap dankzij mijn cookies maar op de officiele site geraak ik dus niet binnen, sorry voor de offtopic maar wat is de uitslag?
1 M Schumacher
2 R Barrichello
3 T Sato

slechts 9 wagens aan de finish, Minardi scoort een eerste punt.
__________________
Reply With Quote
  #26  
Old 21-06-2004, 10:06
FormulaV-JH495's Avatar
FormulaV-JH495 FormulaV-JH495 is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2003
Location: looking @ you in my rear view mirror
Posts: 543
And that's the reason I watch F1 on ITV
__________________
It's satisfaction, it's disappointment,it's triumph, it's noise, it's color, it's people.. For a racing-driver, each race is a new adventure ... J.Clark
Reply With Quote
  #27  
Old 21-06-2004, 10:25
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor
 
Join Date: Feb 2003
Location: ZOLDER
Posts: 2,637
Hier idem
aan ITV kan niemand tippen.
1 uur voor de start zien we een massa intervieuws, zelfs 10 minuten voor de start presteerd Martin Brundle het om Button enz... te interviewen.
wat ze op de VRT doen met F1 zal mij dan ook worst wezen.
__________________
http://www.skylimitevents.com
Reply With Quote
  #28  
Old 21-06-2004, 11:28
Béné's Avatar
Béné Béné is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Nov 2002
Posts: 31
Jamaar niet iedereen heeft het geluk om ITV te kunnen ontvangen hé. Ben dus ook een van de ongelukkigen die F1
opgenomen heeft op Sporza en gisterenavond woedend was toen ik zag dat het plotseling onderbroken was.
Reply With Quote
  #29  
Old 21-06-2004, 11:51
Pedro Pedro is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Mar 2004
Location: Grobbendonk
Posts: 57
Ik was ook niet content toen de race plotseling onderbroken werd. En dit dan nog voor een voorbeschouwing voor Euro 2004.

Ok als dit nu een wedstrijd van de Rode Duivels zou zijn. Dan zou ik het nog kunnen begrijpen. Mja die zijn zelfs niet gekwalificeerd.

Wanneer een wielerwedstrijd uitloopt kan het blijkbaar wel dat de volgende programma's worden uitgesteld of zelfs worden geschrapt.

Dan maar direct overgeschakeld op RTBF. Daar hield men wel rekening met de Autosport fan.
__________________
www.marcgoossens.com
Reply With Quote
  #30  
Old 21-06-2004, 12:39
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2001
Location: Antwerpen
Posts: 1,551
Quote:
Originally posted by marcel
de voetbalfan vindt de Carl-Huybrechts-show rond elke match ook maar dikke zever. technisch gezien moest de F1 dus wijken voor dikke zever.
Ik denk niet dat wat men vindt van Carl Huybrechts echt ter zake doet

En er zullen zeker 3a400.000 kijkers gekeken hebben naar dienen dikke zever... nog altijd 3 tot 4 maal meer dan een F1 koers.

Soit, 't is voorbij eh manne
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 16:09.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.