De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Rally > WRC Prono 2006
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #31  
Old 10-04-2006, 21:46
jurgen jurgen is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Oct 2004
Location: heuvelland
Posts: 150
rustig blijven, niet panikeren. die opmerking was eigenlijk als grapje bedoeld. Mijn excuses mocht dit anders zijn overgekomen.

mijn punt is gewoon dat ik geen voorstander ben van 'reglementswijzigingen' tijdens het seizoen. meer niet...voorgesteld door iemand die nu toevallig in die situatie zit of niet. Voel U aub niet aangevallen, dit was zeker niet mijn bedoeling. Ik kan gerust ook eens vergeten mee te doen.
Voor mij is dit alvast geen reden om u terug te trekken.
__________________
jurgen
Reply With Quote
  #32  
Old 11-04-2006, 00:22
Rasse's Avatar
Rasse Rasse is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2003
Location: Ten Oosten van Antwerpen
Posts: 256
Quote:
Originally Posted by Sennake
Het is waar dat ik pas op dit idee gekomen ben nadat ik zelf mijn prono niet tijdig ingestuurd had. Daar is op zich niets mis mee. Mijn voorstel was er ten voordele van iedereen, en als iedereen deze kans krijgt is ook niemand bevoordeeld. Of had jij je prono's misschien anders ingevuld als je dit op voorhand geweten had?

Als je nu denkt dat het mij te doen is om op die manier te proberen om mijn eigen eindresultaat op te krikken heb je het echt wel mis. Daar lig ik echt niet wakker van hoor!

Ten bewijze : bij deze trek ik mijn deelname aan de prono in. Ik deed mee uit sportiviteit, maar als ik van manipulatie beschuldigd word hoed ik me ervoor om ook maar de minste verdenking op mij te laten bestaan.

Nog veel succes aan de andere deelnemers! Dat de beste moge winnen
.

Oeioei !!!!!! Sennake , zo een lange tenen.
Je idee is volgens mij ook het overwegen waard. Ik heb er hiervoor nog niet op gereageerd omdat ik als eerste de mist ben ingegaan en clementie heb gekregen. Maar ik denk dat het ook Jurgen zijn recht is om zijn mening te geven, daarom hoef je nog niet op zo een manier te reageren.
Eerlijk gezegd, ik dacht van jou een volwassener reactie te mogen verwachten.
Reply With Quote
  #33  
Old 11-04-2006, 07:00
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Quote:
Originally Posted by Rasse
.Eerlijk gezegd, ik dacht van jou een volwassener reactie te mogen verwachten.
Dat heeft niets met volwassen te maken, ik kan me als admin gewoon niet permitteren om ook maar de minste zweem van partijdigheid rond mijn persoon te laten bestaan. Voor de ene bestaat hierover waarschijnlijk (en hopelijk voor mij) geen twijfel, voor de andere zal er, zolang ik zelf aan de prono meedoe, altijd wel een stuk twijfel blijven bestaan. Om dit tegen te gaan is er maar één waterdicht middel : me terugtrekken uit de wedstrijd. Het is dus geen reactie in de zin van "dan doe ik niet meer mee, néh!", maar gewoon de enige logische keuze die me vrijwaart van elke verdenking. Het spijt me, maar ik kan niet verdragen dat men mij (ook al is het maar "om te lachen") verdenkt van poging tot manipulatie. Dan heb ik nog liever dat men mij als "onvolwassen" beschouwt.
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #34  
Old 11-04-2006, 10:39
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Allez, allez, allez, wat is me dat hier nu weer. Nonkel Prono is er even niet en 't is al koekenbak.

Eerst even melden dat mijn PC thuis er voor even het bijltje bij neergelegd heeft en dat ik, totdat deze hersteld is, even niet met de resultaatsverwerking van de prono kan starten. Mille fois mijn excuses daarvoor.

Wat de discussie van de schrapresultaten betreft, ga ik kort zijn. Interessant voorstel, maar zolang als ik de prono doe, komt het er niet. Pats! Ik leg even uit waarom. We hebben de Joker ingevoerd omdat dat de spanning wat zou kunnen doen toenemen en vooral omdat het ook redelijk makkelijk is om te verwerken in de excel sheet die ik gebruik ter verwerking. Met scharpresultaten gaan werken is dat absoluut niet vermits ik dan in al die kolommen op zoek moet gaan naar het slechtste resultaat van iemand en dat er dan moet gaan uithalen. Bovendien zouden we dan ook telkens een ganse tabel moeten gaan bijhouden per rally én posten waar dan alle punten van alle rallies opstaan. Ik veronderstel immers dat iedereen dan wil zien waar de concurrentie zich bevindt, welke resultaat die kunnen gaan schrappen enz. Bovendien is zo'n systeem gewoon een bron van onduidelijkheid en discussie. 't is nog niet ingevoerd en het is al van dattem. Dus, njet ,

omdat ik geen discussies wil,
omdat ik een eenvoudige administratie wil,
omdat ik een overzichtelijk "kampioenschap" wil,
omdat het plezant moet blijven.

Als voetnoot nog even dit. In de F1 hebben ze vroeger ook met schrapresultaten gewerkt en ze zijn er uiteindelijk ook van afgestapt.

Het staat eenieder uiteraard vrij om al dan niet mee te spelen.
Reply With Quote
  #35  
Old 11-04-2006, 11:06
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
So be it.
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #36  
Old 11-04-2006, 22:10
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
1 speler, nl. Bart VDC, haalde het maximum van de punten. Hij mag van geluk spreken dat we ook fonetisch juist geschreven namen goedkeuren (grondholm is wellicht een andere zeer goede rijder, maar bon ) Hij haalt hiermee wel de volle buit binnen: 30 punten! En dat is iets wat niet zo vaak gebeurd. Echter, hij haalde niet de meeste punten, dat deed vanni, die dankzij de Joker zijn puntenaantal van 24 zag verdubbelen naar 48. Het raakt dichtbevolkt daar bovenaan de top.

Dit jaar vlot het gokken en raden precies ook al wat beter dan vorig jaar. Na 5 rallies had de leider in de tussenstand toen 72 punten tov 92 punten nu. Ook toen was dat een gedeelde eerste plaats, net zoals nu. Echter, de daaropvolgende spelers zitten de leiders in dit stadium nog veel dichter op de hielen en ook onderaan hebben ze al meer punten verzameld in dit stadium van het seizoen. Gaat nu spannend worden hier.

note:
De spelers die al hun Joker ingezet hebben, zullen vanaf nu in cursief in de tussenstandslijst staan.





Nog een keer excuus voor het lange wachten, maar ik heb even een chirurgische ingreep moeten doen op de PC hier (nieuwe voeding).

In ieder geval tot de volgende rit!

Last edited by Guido; 11-04-2006 at 22:18.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 18:03.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.