De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Straatwagens
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rating: Thread Rating: 7 votes, 4.43 average.
  #121  
Old 09-06-2003, 01:11
Jochie's Avatar
Jochie Jochie is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2002
Location: Nurburg-London
Posts: 564
Gisteren, Kortrijksestw St-MartensLatem in tegengestelde richting : een Ferrari Enzo :-)

Om er echt zeker van te zijn mijn moto gekeerd, ingehaald :-) en een paar km achter gereden.

Indrukwekkend geval, duh ...
Die difuser is echt wel knap om zien.

Chauffeur was spijtig genoeg te volwassen om dat motoke achter hem eens los te trekken

Wel pijnlijk hoe dat over vluchtheuvels schraapt.

Jochie
Reply With Quote
  #122  
Old 09-06-2003, 01:49
TommySoprano TommySoprano is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jun 2003
Location: Jersey
Posts: 597
Op grondgebied Rijmenam laatst een Maserati 3000 Gt gezien. Iets later een Renault Spyder. In Sint-Katelijne-Waver weet ik een geprepareerde (denk ik toch, afgaande op de roll-bar) Lancia Delta Integrale staan. En als je het echt exotisch wilt is er zelfs een DDR-automuseum in SKW. Pronkstuk daar is een Melkus een soort van Oost-Duitse Opel GT. Verder rijdt er nog een gek rond in een Ford-T dragster met blower. Spul stond al een paar keer in Chroom en Vlammen. Vraag me wel af hoe hij ermee door de controle geraakt.
Reply With Quote
  #123  
Old 09-06-2003, 12:07
JFL's Avatar
JFL JFL is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Apr 2003
Location: Diest
Posts: 145
My 2c:

Toen ik een goed half jaar geleden naar Diest verhuisde stond in mijn eigen ondergrondse parkeergarage (tevens parking van hotel The Lodge) een pikzwarte wagen met een hele mooie lijn. In het donkerste hoekske van al. Bleek niets minder dan een Aston DB7. Zwart als de nacht, inlusief zwart lederen zetelkes...

Of nog zo'n verhaal: drie jaar geleden met Joost naar Le Mans - moesten we Joost zijn fonkelnieuwe 320 binnenzetten in een oud schuurke dat dienst deed als parking van ons hotel. Achter de stoffige poort stonden al twee auto's van Britse hotelgasten:
Jaguar D-type uit de jaren '50
AC Cobra van 1960

Volgende week ongetwijfeld meer nieuws uit de streek van La Sarthe...
Reply With Quote
  #124  
Old 09-06-2003, 13:34
Oneliner's Avatar
Oneliner Oneliner is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Antwerpen
Posts: 3,670
Op 1 week tijd 2 zalig-mooie Corvettes gezien. Alleen fietste ik net niet snel genoeg om die voorbij-flitsende masjienes wat beter te bekijken
__________________
Reply With Quote
  #125  
Old 09-06-2003, 14:15
Snelle Japie's Avatar
Snelle Japie Snelle Japie is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2003
Location: Leopoldsburg
Posts: 344
In de buurt van Houthalen-Helchteren dikwijls ne rode Ferrari Modena Spider, ne Renault Spider (dezelfde eigenaar trouwens), beemer 7series gooien ze u mee neer soms en de kapper rijdt daar rond in ne 328! In Leopoldsburg dan ne Lotus Elise (laatste nieuw model), Porsches (o.a. ne Turbo), ook ne Ferrari 348 en hier woont iemand met ne gele Viper. Verder is het hier rustig, soms passeren hier de F1-vrachtwagens van Jaguar (richting Ford Lommel testbaan)
Reply With Quote
  #126  
Old 09-06-2003, 14:42
Oneliner's Avatar
Oneliner Oneliner is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Antwerpen
Posts: 3,670
Er is ne pa die zenne kleine altij op school afzet me zone lotus :s
__________________
Reply With Quote
  #127  
Old 09-06-2003, 23:07
AlainH's Avatar
AlainH AlainH is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2002
Location: Dilbeek
Posts: 689
In 't naar huis komen van Francorchamps, voorbijgestoken door ne nieuwen BMW 5-serie
Voorlopig nog zeldzaam...
__________________
Reply With Quote
  #128  
Old 10-06-2003, 02:42
Win Percy's Avatar
Win Percy Win Percy is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Apr 2003
Location: Laakdal
Posts: 53
Vandaag aan de belgisch-nederlandse grens , nieuwe BMW-5 serie ( grijs) . Ook achter ne Ford Fusion gereden ( dacht wat is dat voor een blokkendoos !!) ook een nederlander en halfweg grens -Turnhout een Ford Pick-up ( oldtimer met houten laadbak )
. Was helaas in panne gevallen . Zaterdag heeft er op dezelfde weg een Morgan Cabrio ( type ? ) mij voorbij gevlogen . Die derde persoon ( mooie dame trouwens ) moest zich goed vasthouden of ze lag eruit , zo hoog zat ze achterin . Rond Ravels staat er een mooie gele Toyota MR te koop en aan de grens een kleine MG . Met dit mooie weer heb ik ook allerlei oldtimers gezien , te veel om op te noemen ( bijna allemaal hollanders ) dat ik me héél oud voelde , als ik die mooie bakskes zag rijden !!! En als laatste een Lexus 2-deurs . Ook nen ............... Wist niet eens dat dat bestond .
Reply With Quote
  #129  
Old 10-06-2003, 13:59
joost joost is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2002
Posts: 1,419
Achter mij op mijn boekenkast:

Ferrari 250 GTo
BMW Coupé M Z3
Jaguar XK 120
Jaguar XK 140
MGB coupé en cabrio
2 BMW 320 STW
Ferrari F40
...

allemaal van mij....
Reply With Quote
  #130  
Old 16-06-2003, 14:21
JFL's Avatar
JFL JFL is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Apr 2003
Location: Diest
Posts: 145
Dit weekend nog een paar mooie auto's gezien, in de omgeving van Franse dorpjes als Arnage, Mulsanne...

En dan moet ik het nog niet hebben over de onvermijdelijke collectie Lotus 7's, TVR's, Ferrari's, MG's, Aston Martins... Soms kom je echt wel speciallekes tegen:

- op een onooglijk baantje in het holst van de nacht op weg naar mijn hotel: 2 Rolls Royces (jaren '20)

- in het dorpje Changé: een Noble M12 GTO

- in Parijs, net voorbij de Notre Dame (op de terugweg): een JDM
(onnozel klein Frans stadswagentje, maar ik had het nog nooit gezien...)

- Zaterdagavond in Arnage: de Pagani Zonda die Flugeltje op foto heeft (op basis van de Italiaanse nummerplaat durf ik de eigenaar in de familie Pagani zelf te gaan zoeken)
Reply With Quote
  #131  
Old 16-06-2003, 15:07
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat
 
Join Date: May 2001
Posts: 1,871
Ik heb niet zo heel lang geleden hier in Brussel een buitenlandse VW Pegaso of hoe noemt die gezien (die speciale "Passat").
__________________
Reply With Quote
  #132  
Old 17-06-2003, 22:50
Jochie's Avatar
Jochie Jochie is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2002
Location: Nurburg-London
Posts: 564
Zondag aan de nurburgring.

Een omgebouwde Espace met BMW logos.
BMW M430 motor erin, BMW voorkant (met niertjes)
Serieuze wielen en remmen eronder.
Zag er echt deftig afgewerkt uit.
binnenin een plaque : BMW special build for Dr Hr Breunig ...

Heb fotos maar ja ...

Jochen
Reply With Quote
  #133  
Old 18-06-2003, 13:34
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai
 
Join Date: May 2001
Location: Zoom Zoom
Posts: 1,799
Is de VW-Porsche 914 soms herboren??? Zaterdagochtend tijdens de Le Mans Legends race (terwijl alle andere Paddockers nog lagen te slapen nota bene ) een fel oranje eksemplaar (en dat fel is in beide betekenissen te verstaan) en ondertussen in Mechelen op twee dagen tijd drie stuks: rood, zwart en groen.

jan
Reply With Quote
  #134  
Old 18-06-2003, 13:43
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Quote:
Originally posted by jan
Zaterdagochtend tijdens de Le Mans Legends race (terwijl alle andere Paddockers nog lagen te slapen nota bene ...
Klopt niet helemaal : we waren aan het ontbijten (niet slecht denk ik nadat we rond een uur of 6 's morgens gaan slapen waren), en bovendien hadden we alle Legends al kunnen bewonderen tijdens de kwalificaties (toen jij nog niet eens in Le Mans was nota bene )
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #135  
Old 18-06-2003, 13:49
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai
 
Join Date: May 2001
Location: Zoom Zoom
Posts: 1,799
1 - 1

jan
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 08:06.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.