De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Straatwagens
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #16  
Old 07-02-2006, 11:58
Selespeed's Avatar
Selespeed Selespeed is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2002
Location: Lochristi
Posts: 411
Heb intussen "al" 300 km gebold met mijn nieuwe aanwinst en ben er nog steeds heel tevreden mee.

Dit is dus mijn nieuwe aanwinst. Alleszins een auto die je nog niet elke dag ziet rijden :

En de pics:









Reply With Quote
  #17  
Old 07-02-2006, 13:10
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
in het zwart dan nog wel. Zeer mooi, maar toch oh zo veel werk om hem proper te houden. Veel wassen, met veel water en babyshampoo, en zo weinig mogelijk car-wash gaan is het devies om de zwarte lak lang in deze conditie te houden.

Een maand geleden maakte je nog melding van een lange wachttijd - leveren pas in juni/juli. We zijn nu begin februari en hij staat al op de oprit... klopte de initiële info dan niet?

In ieder geval, veel plezier en geluk ermee!!

Last edited by Guido; 07-02-2006 at 13:12.
Reply With Quote
  #18  
Old 07-02-2006, 13:32
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: May 2001
Location: Knokke-Heist
Posts: 3,806
Ik vind hem afschuwelijk... sorry...
__________________
WRC-prono 2009 kampioen
Reply With Quote
  #19  
Old 07-02-2006, 13:42
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat
 
Join Date: May 2001
Posts: 1,871
Hij is apart, dat klopt (eerste foto's die ik ervan zie), maar ik word er niet wild van, integendeel en nog minder van het dashboard.
__________________
Reply With Quote
  #20  
Old 07-02-2006, 14:15
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !
 
Join Date: Apr 2003
Location: Hasselt
Posts: 2,310
Toevallig heb ik er vandaag ook eentje gezien. In het wit (ivoor). Lelijke kleur vond ik, in het zwart of rood is die mooier. Ik herhaal wat ik al in Essen zei: Mooie wagen, behalve de achterkant. En het dashboard is niets voor mij met al die lichtjes. Voel jij je soms niet alsof je in een lunapark zit?
__________________
Reply With Quote
  #21  
Old 07-02-2006, 14:16
Selespeed's Avatar
Selespeed Selespeed is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2002
Location: Lochristi
Posts: 411
Quote:
Originally Posted by Huudo
Een maand geleden maakte je nog melding van een lange wachttijd - leveren pas in juni/juli. We zijn nu begin februari en hij staat al op de oprit... klopte de initiële info dan niet?
Toch wel hoor, met de info is niets mis. Levertermijn is nog steeds ca. 5 maand.
Voordeel van bij Honda te werken zeker
Reply With Quote
  #22  
Old 07-02-2006, 14:20
Selespeed's Avatar
Selespeed Selespeed is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2002
Location: Lochristi
Posts: 411
Quote:
Originally Posted by Ottooke
Toevallig heb ik er vandaag ook eentje gezien. In het wit (ivoor). Lelijke kleur vond ik, in het zwart of rood is die mooier. Ik herhaal wat ik al in Essen zei: Mooie wagen, behalve de achterkant. En het dashboard is niets voor mij met al die lichtjes. Voel jij je soms niet alsof je in een lunapark zit?
Even aan een knopje draaien en de lichtjes zijn weg Is wel zo handig als je in het donker rijdt, anders staar je constant in een lichtbak
Reply With Quote
  #23  
Old 07-02-2006, 14:24
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Apr 2004
Location: bilzen
Posts: 2,363
Quote:
Originally Posted by Huudo
in het zwart dan nog wel. Zeer mooi, maar toch oh zo veel werk om hem proper te houden. Veel wassen, met veel water en babyshampoo, en zo weinig mogelijk car-wash gaan is het devies om de zwarte lak lang in deze conditie te houden.
zo weinig mogelijk carwash ??
er rijden zo veel mensen met een zwarte wagen door de carwash nog nooit een gezien wat problemen daardoor heeft met zijn lak.. het echte probleem is als mensen zelf beginnen sukkelen met producten..

ik moet wel zeggen dat het een mooi autotje is !! alleen vind ik hem een beetje té nieuw.. maar dat zal wel wennen
Reply With Quote
  #24  
Old 07-02-2006, 15:38
Selespeed's Avatar
Selespeed Selespeed is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2002
Location: Lochristi
Posts: 411
Quote:
Originally Posted by Ottooke
Toevallig heb ik er vandaag ook eentje gezien. In het wit (ivoor). Lelijke kleur vond ik, in het zwart of rood is die mooier.
Zit nu al de hele dag te denken welke wagen je kan gezien hebben. De Civic is niet leverbaar in het Wit, ivoor of iets dat ermee te maken heeft. Het dichtste dat in de buurt komt is zilver
Honda heeft trouwens maar 1 niet-metaalkleur meer en dat is rood
Reply With Quote
  #25  
Old 07-02-2006, 16:19
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !
 
Join Date: Apr 2003
Location: Hasselt
Posts: 2,310
Quote:
Originally Posted by Selespeed
Zit nu al de hele dag te denken welke wagen je kan gezien hebben. De Civic is niet leverbaar in het Wit, ivoor of iets dat ermee te maken heeft. Het dichtste dat in de buurt komt is zilver
Honda heeft trouwens maar 1 niet-metaalkleur meer en dat is rood
Net even gaan kijken op de Honda website. Volgens mij is het dan Champagne Zilver Metallic geweest. Het zag er misschien door de lichtinval (alhoewel het bewolkt is) anders uit. Of ik moet mijn bril eens poetsen
__________________
Reply With Quote
  #26  
Old 07-02-2006, 16:43
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Quote:
Originally Posted by smiley
zo weinig mogelijk carwash ??
er rijden zo veel mensen met een zwarte wagen door de carwash nog nooit een gezien wat problemen daardoor heeft met zijn lak.. het echte probleem is als mensen zelf beginnen sukkelen met producten..
2 jaar carwach is onvermijdelijk mooie circulaire strepen op je zwarte lak
Reply With Quote
  #27  
Old 07-02-2006, 16:51
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai
 
Join Date: May 2001
Location: Zoom Zoom
Posts: 1,799
De neus vind ik best geslaagd en ook het interieur kan mij bekoren, jammer dat men de achterkant nogal ongelukkig gestyled heeft. Dat zie je wel meer bij Japanners, hoewel zij inmiddels niet meer het alleenrecht hebben op een fout achterwerk

Ben vanochtend trouwens een lichtbruinig exemplaar tegengekomen, ook niet bepaald een prachtkleur. Zwart daarentegen
Reply With Quote
  #28  
Old 07-02-2006, 19:30
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Apr 2004
Location: bilzen
Posts: 2,363
Quote:
Originally Posted by Huudo
2 jaar carwach is onvermijdelijk mooie circulaire strepen op je zwarte lak
hhhm zolang het een fatsoenlijke carwash is lijkt me dat onwaarschijnlijk.. nuja om de x aantal jaren moeten doe borstels eens vervangen worden door nieuwe.. als dat niet gebeurt dan kan het wel waar zijn wat je zegt.. in bilzen komen zowat elke weekend heel wat zwarte wagens bmw x5,vw touareg,5serie,3serie,diverse mercedesen en natuurlijk de iets gewonere personen wagens.. en nog op geen enkele 'circulaire strepen' gezien.... ook het 'van de carwash krijg je krassen' is een leugen ! (niet dat iemand het het heeft gezegt ofzo,maar nu k toch er over bezig ben... )

Last edited by smiley; 07-02-2006 at 19:34.
Reply With Quote
  #29  
Old 07-02-2006, 22:32
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Quote:
Originally Posted by smiley
hhhm zolang het een fatsoenlijke carwash is lijkt me dat onwaarschijnlijk.. nuja om de x aantal jaren moeten doe borstels eens vervangen worden door nieuwe.. als dat niet gebeurt dan kan het wel waar zijn wat je zegt.. in bilzen komen zowat elke weekend heel wat zwarte wagens bmw x5,vw touareg,5serie,3serie,diverse mercedesen en natuurlijk de iets gewonere personen wagens.. en nog op geen enkele 'circulaire strepen' gezien.... ook het 'van de carwash krijg je krassen' is een leugen ! (niet dat iemand het het heeft gezegt ofzo,maar nu k toch er over bezig ben... )
da's prima natuurlijk . Maar ik ben van het principe, wat je zelf doet, doe je meestal beter - en of ik nu een zwarte (al gehad), bruine, rode, blauwe of zilverkleurige auto heb, car-washes zijn al sinds heel lange tijd niet meer aan mij besteed.
Reply With Quote
  #30  
Old 07-02-2006, 23:06
Pinzie's Avatar
Pinzie Pinzie is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jan 2006
Location: Houthalen
Posts: 629
Echt niet mijn smaak van auto, maar ik wens je er wel veel plezier mee en hoop dat je er veel geluk mee mag hebben!
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 09:52.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.