De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Straatwagens
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rating: Thread Rating: 2 votes, 5.00 average.
  #1  
Old 07-11-2007, 11:08
Rohrl-fan's Avatar
Rohrl-fan Rohrl-fan is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2005
Location: Mol
Posts: 430
Duitsers onder elkaar op de 'ring...

Gisteren kocht ik de nieuwste editie van het Engelse autotijdschrift "Evo". Daarin las ik een zeer kort maar ook amusant berichtje. Ik hoop dat het geen probleem is dat ik dat hier post, want het is echt een leuk verhaaltje.

De heer Walter Röhrl, waarschijnlijk bij u allen wel gekend als ex-rallykampioen en hoofd-testrijder bij Porsche (en als naamgever van mijn avatar ), was op de Nurburgring op pad met een Ferrari 599 GTB. (Voor evaluatie?) Rijdend op een "stevig" tempo naderde hij stilletjes aan een andere wagen die voor hem reed, ook aan een behoorlijk tempo. Bleek dat het om een andere 599 GTB ging. De andere Ferrari chauffeur maakte een fout en Röhrl ging er voorbij. Enige tijd later komt de 2de Ferrari naast Röhrl staan. De chauffeur was blijkbaar niet goed gezind over de hele situatie en noemde Röhrl een gek.

Tja, naar 't schijnt heeft M. Schumacher nooit echt goed tegen zijn verlies gekunnen...

Bron: Evo nr. 111
__________________
"The process of thought is actually to slow for this car. If you have to think about how you are going to react it's already to late." W. Rohrl over de Audi Quattro Sport E2
Reply With Quote
  #2  
Old 07-11-2007, 11:20
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2007
Location: donk(herk-de-stad)
Posts: 805
Quote:
Originally Posted by Rohrl-fan View Post
Gisteren kocht ik de nieuwste editie van het Engelse autotijdschrift "Evo". Daarin las ik een zeer kort maar ook amusant berichtje. Ik hoop dat het geen probleem is dat ik dat hier post, want het is echt een leuk verhaaltje.

De heer Walter Röhrl, waarschijnlijk bij u allen wel gekend als ex-rallykampioen en hoofd-testrijder bij Porsche (en als naamgever van mijn avatar ), was op de Nurburgring op pad met een Ferrari 599 GTB. (Voor evaluatie?) Rijdend op een "stevig" tempo naderde hij stilletjes aan een andere wagen die voor hem reed, ook aan een behoorlijk tempo. Bleek dat het om een andere 599 GTB ging. De andere Ferrari chauffeur maakte een fout en Röhrl ging er voorbij. Enige tijd later komt de 2de Ferrari naast Röhrl staan. De chauffeur was blijkbaar niet goed gezind over de hele situatie en noemde Röhrl een gek.

Tja, naar 't schijnt heeft M. Schumacher nooit echt goed tegen zijn verlies gekunnen...

Bron: Evo nr. 111
Raar verhaal. Wel grappig.
__________________
giallocorse= www.grabx-art.be/giallocorse
FBR vzw=www.grabx-art.be/fbr
Reply With Quote
  #3  
Old 07-11-2007, 13:47
Jakke.be's Avatar
Jakke.be Jakke.be is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2005
Location: Aarschot
Posts: 326
1-0 voor de Walter!!
Ik zie Schumacher echt nog op die manier reageren.
Ik moet er wel bij vertellen dat ik nooit "Schumi-fan" ben geweest.
De man kan rijden als de beste maar ik hekelde zijn manier van 'expressie'.
Enfin, hij had zowel voor- als tegenstanders...

J.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 20:20.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.