De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 27-03-2005, 17:02
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
NRF : Goossens-Hart winnen de race met grote voorsprong!

Het is eindelijk een feit, de Corvette heeft zijn eerste Belcar-koers gewonnen. En hoe! Het overwicht was groot, zeer groot. Een dikke proficiat aan SRT, Marc en David!!

De 2e plaats was voor Kumpen-Longin in de GLPK-Viper, en de 3e plaats werd bezet door Kuismanen-Vosse in de andere Viper.

__________________

* WWW.SENNAKE.BE *

Last edited by Sennake; 27-03-2005 at 17:05.
Reply With Quote
  #2  
Old 27-03-2005, 17:05
jeep jeep is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Feb 2005
Location: Limburg
Posts: 169
Dat kan je wel zeggen eindelijk ze hebben er lang op moeten wachten maar dit hebben ze zeer dik verdiend. proficiat SRT
Reply With Quote
  #3  
Old 27-03-2005, 17:30
kazan's Avatar
kazan kazan is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Mar 2005
Location: vlaanderen
Posts: 36
nummer 1 - 2 en 3

Reply With Quote
  #4  
Old 27-03-2005, 17:56
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it
 
Join Date: Jan 2004
Location: Italy
Posts: 1,926
Deze overwinning is meer dan verdient voor SRT en hun supper duo Goossens - Hart!

Als je weet dat ze pas vier dagen geleden hun eerste meters maakten met de "vette" in 2005, en dat ze vanaf zaterdag alle puntjes op de I al hadden en daardoor met overmacht de pole veroverden.
Hier mag dus zeker niet het prachtige werk van heel de team crew van SRT vergeten worden!

De race zelf dan: Goossens miste z'n start en viel terug naar plaats vier. Maar na enkele ronden had hij de leiding weer te pakken na enkele machtige duels met Maes, Kuismanen en Login.
De manier waarop het gebeurde; gewoonweg "Goossens style", er waren geen woorden voor!

Een 20tal minuten nadat Hart had overgenomen gebeurde het onwaarschijnlijke (weer)! Safety car . (ff erbij vermelden dat Bert Redant er uiteraard niet kon aan doen dat het misliep bij het afdalen vd sacraments heuvel!)
Iedereen dus in een treintje achter de safety car voor een ronde of 5. Toen dacht ik en vele anderen "toch weer niet al die voorsprong weg, nu zal de PKviper mss weer voor de corvette eindigen. En is weer de prachtige voorspring van Goossens weg " (aangezien Kumpen in de viper zat en Hart in de C5R voor de tweede stint)

Maar niets was minder waar, Hart deed het bijna evengoed goed als Goossens en reed ook zonder moeite op korte tijd weer een mooie voorsprong bij mekaar tot aan de finish.

Ik denk dat vandaag een nieuw hoofdstuk is aangebroken in de Belcar met (eindelijk!) een zeer snel maar vooral homogeen duo op de Vette!

Toen David de pit kwam ingereden na de finisch flag (met gebalde vuist door het raam), maakte IEDEREEN van de eerste box tot de box van SRT spontaan een prachtig applaus! Het was een moment om kippevel van de krijgen!
Zou iedereen (van piloten tot mecano's tot het publiek) dan toch die saaie vertoningen met steeds de PK viper als winnaar (kots) beu zijn??
__________________

Last edited by Mr.Dallara; 27-03-2005 at 18:09.
Reply With Quote
  #5  
Old 27-03-2005, 18:43
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2003
Location: Turnhout / Leuven
Posts: 1,702
Eindelijk SRT Corvette!

Het was weer wel een mooie race, jammer dat Marc een mindere start had. Het blijkt toch nog altijd iets met die starts te zijn. Wij stonden aan de buitenkant bij de Jacky Ickx chicane, en de achtersten van het peloton moesten toch weer even op hun rem gaan staan voor ze echt konden starten.

En toen de safety car buiten moest, dacht ik toch ff van "oh nee, weer ..." maar David Hart heeft laten zien wat hij kan en draaide nagenoeg dezelfde tijden als Kumpen.

Ne dikke proficiat aan Marc, David en het hele SRT-team!!

heb net ook nog de samenvatting op Sporza gezien, wel een redelijk verslagje, enkel jammer dat ze de crash vd Vertigo niet lieten zien. En verder moeten ze eens gaan horen hoe ze Kuismanen uitspreken
__________________
..: www.marcgoossens.com :..
Reply With Quote
  #6  
Old 27-03-2005, 19:13
lotuzzz's Avatar
lotuzzz lotuzzz is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: May 2002
Location: Konijnenberg
Posts: 184
Redelijk spectaculaire race vandaag!! Leuk om eindelijk nog eens tussen dat gebrul te staan

En dank aan Depaddock (en mark) voor de tickets die mooi klaarlagen! Klasse!
Reply With Quote
  #7  
Old 27-03-2005, 19:38
TOM's Avatar
TOM TOM is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Mar 2004
Location: Brasschaat
Posts: 145
Waar is de vertigo gecrashed?
Heb wel de Audi TT vlak voor mijn neus van de baan zien gaan na de sacramentsheuvel.
Reply With Quote
  #8  
Old 27-03-2005, 19:40
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Aug 2003
Location: Beersel
Posts: 2,866
ik heb de TT ook zien gaan. t valt ni op, met de 24uren stond ik op exact dezelfde plaats toen de Z3 erop exact dezelfde manier afging
__________________
Reply With Quote
  #9  
Old 27-03-2005, 19:42
TOM's Avatar
TOM TOM is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Mar 2004
Location: Brasschaat
Posts: 145
De Z3 heb ik daar toen ook zien afgaan.
Reply With Quote
  #10  
Old 27-03-2005, 19:55
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Apr 2004
Location: bilzen
Posts: 2,363
Quote:
Originally posted by Mr.Dallara
De race zelf dan: Goossens miste z'n start en viel terug naar plaats vier. Maar na enkele ronden had hij de leiding weer te pakken na enkele machtige duels met Maes, Kuismanen en Login.
De manier waarop het gebeurde; gewoonweg "Goossens style", er waren geen woorden voor!
ooh stond net aan de draad toen de corvette de glpk viper pakte .. hoho gewoonweg machtig !!!


wel jammer van de 700 pk porsche ( ) al meteen in de eerste bocht patat..

voor de rest echt verdiend voor srt .. eindelijk de corvette
Reply With Quote
  #11  
Old 27-03-2005, 19:57
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: May 2001
Location: Knokke-Heist
Posts: 3,806
Quote:
Originally posted by Mr.Dallara

Toen David de pit kwam ingereden na de finisch flag (met gebalde vuist door het raam), maakte IEDEREEN van de eerste box tot de box van SRT spontaan een prachtig applaus! Het was een moment om kippevel van de krijgen!
Ik stond ook bij het binnenkomen van de pits met de handen op elkaar... Net naast mij heeft hij nog eens de pk's losgelaten amai mijn oren
__________________
WRC-prono 2009 kampioen
Reply With Quote
  #12  
Old 27-03-2005, 20:18
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2001
Location: Antwerpen
Posts: 1,551
Weet iemand wie de start nam op de Red Bull Porsche? Vrij raar maneuver dat die wou doen...
Reply With Quote
  #13  
Old 27-03-2005, 20:19
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: May 2001
Location: Knokke-Heist
Posts: 3,806
Fred Bouvy "Il avait un cayou (of hoe schrijf je dat) sur la piste"
__________________
WRC-prono 2009 kampioen
Reply With Quote
  #14  
Old 27-03-2005, 20:52
MichelRacing MichelRacing is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jan 2005
Location: Nederland
Posts: 169
Mooie wedstrijd, jammer dat de AD-Sport 993 de race moest staken, ze waren goed bezig de tijd dat ze meereden hingen ze telkens 2e TB achter Paltalla en voor Penders... Met wat voor pecht kreeg deze wagen te maken....
Tevens jammer van de Vertigo het gebeurde vlak voor mijn neus op het rechte stuk
Reply With Quote
  #15  
Old 27-03-2005, 21:02
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Aug 2003
Location: Beersel
Posts: 2,866
toen ik in de Bianchi stond, is die AD Sport porsche gepasseerd, en der kwam blauwe rook uit zijn uitlaat...
__________________
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 01:07.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.