De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 25-04-2004, 19:49
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2001
Location: Keerbergen
Posts: 2,963
WS: Belcar -> Race

Vertigo 12de algemeen én 2de GTB
Reply With Quote
  #2  
Old 25-04-2004, 19:51
Selespeed's Avatar
Selespeed Selespeed is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2002
Location: Lochristi
Posts: 411
Proficiat. Prachtige wagen trouwens!
Reply With Quote
  #3  
Old 25-04-2004, 20:21
PorscheGT's Avatar
PorscheGT PorscheGT is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2003
Location: Hasselt
Posts: 719
voor degene die het willen weten bouvy/vosse hebben gewonnen voor kumpen/longin en kuismanen/hasenbichler.. kenis/severich in touring en duez/chouvel in silh...
Reply With Quote
  #4  
Old 26-04-2004, 00:19
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jul 2001
Location: Everywhere
Posts: 4,300
Wat een volk seg vandaag Dat heb ik nog nooit gezien in Zolder... Er was bij momenten geen doorkomen aan in de paddock. Aan de inkom zijn ze op de duur te tel ook kwijtgeraakt denk ik: ik schat toch iets van 60.000 man (rekening houdend met de toeschouwersaantallen die ze vrijgeven voor de 24u van Zolder ed). Waarschijnlijk iets teveel maar ik vond het echt overdonderend!
Reply With Quote
  #5  
Old 26-04-2004, 00:27
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Aug 2003
Location: Beersel
Posts: 2,866
Quote:
Originally posted by stijnconinx
Wat een volk seg vandaag Dat heb ik nog nooit gezien in Zolder... Er was bij momenten geen doorkomen aan in de paddock. Aan de inkom zijn ze op de duur te tel ook kwijtgeraakt denk ik: ik schat toch iets van 60.000 man (rekening houdend met de toeschouwersaantallen die ze vrijgeven voor de 24u van Zolder ed). Waarschijnlijk iets teveel maar ik vond het echt overdonderend!
ja, voor de start van de belcar-race heb ik op een kwartier toch zeker 2 cm afgelegd... kben dan maar in de andere richting gegaan, dat ging vlotter
__________________
Reply With Quote
  #6  
Old 26-04-2004, 09:05
Selespeed's Avatar
Selespeed Selespeed is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2002
Location: Lochristi
Posts: 411
Was inderdaad veel te veel volk. We hebben 2 maal getracht tot bij de tribune te komen, maar zijn 2 keer terug gekeerd naar de chicane. De tijd die je nodig had om tot aan de tribune te geraken was ??????
Reply With Quote
  #7  
Old 26-04-2004, 09:20
Selespeed's Avatar
Selespeed Selespeed is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2002
Location: Lochristi
Posts: 411
Heeft er trouwens iemand het klassement van gisteren?
Reply With Quote
  #8  
Old 26-04-2004, 10:30
Twisted's Avatar
Twisted Twisted is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Dec 2003
Location: Elversele
Posts: 125
Das door het goede weer en de massa's vrijkaarten wss dat er zoveel volk was !!
Reply With Quote
  #9  
Old 26-04-2004, 10:45
Twisted's Avatar
Twisted Twisted is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Dec 2003
Location: Elversele
Posts: 125
Quote:
Originally posted by Selespeed
Was inderdaad veel te veel volk. We hebben 2 maal getracht tot bij de tribune te komen, maar zijn 2 keer terug gekeerd naar de chicane. De tijd die je nodig had om tot aan de tribune te geraken was ??????
De uitslag is te vinden op de PitStop site op volgende link
Klik Hier

Sorry Peter

Last edited by Twisted; 27-04-2004 at 12:33.
Reply With Quote
  #10  
Old 26-04-2004, 11:39
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone
 
Join Date: May 2001
Location: Hoboken (Antwerpen)
Posts: 6,845
Re: WS: Belcar -> Race

Quote:
Originally posted by JPMontoya
Vertigo 12de algemeen én 2de GTB
er zijn meer dan 50 auto's aan de start gekomen en jij loopt enkel wat te blaten over de vertigo ....
Met alle respect voor hun knappe prestatie .... Maar een woordje over de winnaar en de uitslag in de andere klasses was op zijn plaats geweest als je een topic opent over de Belcar race in het kader van de world series.
__________________
Reply With Quote
  #11  
Old 26-04-2004, 11:41
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone
 
Join Date: May 2001
Location: Hoboken (Antwerpen)
Posts: 6,845
Quote:
Originally posted by stijnconinx
Wat een volk seg vandaag Dat heb ik nog nooit gezien in Zolder... Er was bij momenten geen doorkomen aan in de paddock. Aan de inkom zijn ze op de duur te tel ook kwijtgeraakt denk ik: ik schat toch iets van 60.000 man (rekening houdend met de toeschouwersaantallen die ze vrijgeven voor de 24u van Zolder ed). Waarschijnlijk iets teveel maar ik vond het echt overdonderend!
inderdaad .... wel zonde dat velen de moeite niet doen om naar de Belcar te blijven kijken ... of anders al na een half uurtje wegzijn ....

Imho is er aan de belcar meer te zien dan aan die opgeklopte world series.
__________________
Reply With Quote
  #12  
Old 26-04-2004, 11:52
Stefan Stefan is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2003
Location: Roosendaal(nl)
Posts: 364
Vond de world series een beetje tegenvallen qua spektakel, de light series waren helemaal een dieptepunt, 6 auto's in de tweede race. Belcar was daarin tegen zeer spectaculair met mooie gevechten tussen de Viper van Kuismannen,Hart en GLPK maar even later weer een DNF voor de Corvette en de Viper van Hart en Hezemans

Last edited by Stefan; 26-04-2004 at 11:56.
Reply With Quote
  #13  
Old 26-04-2004, 12:20
Pascal Pascal is offline
A4993
 
Join Date: May 2001
Location: Belgium, Diest
Posts: 2,462
Nu terug naar de wedstrijd :

Een aangename en bijna even spannende wedstrijd als het NRF. Vosse die bij aanvang sneller was en de drie Vipers die het onder elkaar uitvochten. Wees eerlijk ; waar in Europa kan je een zo spannend gevecht tussen drie Vipers gaan aanschouwen. Ja we worden toch vertroeteld dit jaar. Een vierde Viper van Cooke-Pelle volgde in de aanvangsfase op respectabele afstand maar de beide Engelsen begonnen het Zolderse asfalt beter en beter te kennen, reden constante tijden en finishten uiteindelijk op een uitstekende zevende plaats. Hopelijk smaakt dit voor hen naar meer. Wat mij betreft zijn ze natuurlijk welkom. Niet aleen in de hoogste klasse was het spannende en aangenaam om te zien. De GTB's deden hun duit in het zakje. Een snelle Vertigo nam afstand van de QVICK Ultima, de Gordon's Porsche en de Speedlover Porsche. Met Lefort en Lambert ga ik volgende wedstrijd eens een praatje doen. Ik volg hen al enkele jaren een beetje. Ik vind het namelijk een heel tof team. Zonder al te veel poespas en show slaan zij steeds hun tenten op en rijden bijgevolg een quasi anonieme race. Dit team verdiend zeker de resultaten die ze momenteel behalen...

In toerisme zien we Kenis Severich en Beliën Jakobs alle zeilen bij te zetten om te strijden met de Silhouettes. Gisteren moesten ze echter de Jaguar en de Mondeo voorlaten. Echt geen schande al blijf ik vinden dat de silhouettes niet echt thuishoren in de Belcar. In TB zagen we m.i. opnieuw een geslaagd weekend voor de Volvo al moetsen zij op het einde van de wedstrijd de handdoek gooien. Ook de Daikin Mini leek sneller te gaan. De beide dames zullen wel getest hebben en blijken hun bolide beter onder de knie te krijgen. Wat mij betreft is de overwinning van Moury/Morlet in TB toch een beetje een verrassing. De twee nieuwelingen in de Belcar (dit seizoen) zetten zich zomaar op de hoogste podiumtrede. Klinkt veelbelovend voor de toekomst...

Op naar de volgende...

C U
Reply With Quote
  #14  
Old 26-04-2004, 18:02
Peter Baert Peter Baert is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2002
Posts: 372
Het moet stilletjes aan gedaan zijn met het klakkeloos copiëren van artikels van www.pitstop.tv om die dan hier (vaak zelfs zonder bronvermelding) te komen publiceren.

Dat kan niet langer door de beugel. Laatste voorbeeld: de genaamde Twisted die met een lekkere en vooral snelle streep copy-paste onze uitslag overneemt en hier neerkwakt.

Wij gaan niet langer dulden dat ons copyright flagrant geschonden wordt.
__________________
www.skynet.be/pitstoptv
Reply With Quote
  #15  
Old 26-04-2004, 18:34
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally posted by Peter Baert

Wij gaan niet langer dulden dat ons copyright flagrant geschonden wordt.
Voor dit soort zaken zijn we bezig met een oplossing die in de komende dagen in werking zal treden. We hopen dan een oplossing bedacht te hebben die voor alle partijen leefbaar is.

Ik hoop, namens het bestuur van De Paddock, dat je ons die tijd nog gunt.

Namens het bestuur,
Mark Reijnders
secretaris vzw De Paddock
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 17:53.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.