De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Closed Thread
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #16  
Old 15-07-2004, 20:56
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Je mag hier nog altijd schrijven wat je wil, laat dat duidelijk zijn voor iedereen. Een forum is een plaats waar iedereen zijn zegje mag doen. We mogen wel van iedereen verwachten dat de berichten voldoen aan de FAQ zoals die lezen is op De Paddock. Dat was in het desbetreffende bericht niet het geval.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
  #17  
Old 16-07-2004, 09:11
gekada's Avatar
gekada gekada is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Mar 2004
Location: Hamont (B)
Posts: 46
Nou hoop ik dat je dit ook een leest beste Marshal...
Je grijpt ten alle tijden terug naar het zogenaamde regelement van dit forum, dit doe je te pas en te onpas, maar altijd zodra er iets geschreven wordt wat jou niet aanstaat!!
Laat me dit dan even duidelijk zeggen: ik heb nog nooit een forum bezocht met administrators die hun gal spuwen op/over het Nederlands Koningshuis, en die dan later duidelijk een politieke stelling inneemt ("Leve de Republiek").
Wat heeft dit in godsnaam met autosport te maken?? Helemaal niks, zodra ik daar iets over schrijf wordt ik gelijk gemaild met de mededeling dat als ik het niet verander dat dan je huoding tegenover gaat veranderen!! Flauwekul, het begint te lijken op een forum waar anderen de dienst uit maken en beslissen wat een ander mag of moet, anders krijg je mailtjes met manipulerende opdrachten.

even wat teksten uit het FAQ aanhalen:
-Er zullen altijd mensen zijn die er een andere visie op na houden dan jij. Zolang die meningen binnen de fatsoensnormen blijven dien je ze te respecteren.
-Probeer de discussie ook zoveel mogelijk on-topic te houden. Dit is een lastig punt, zeker omdat iedereen op zijn tijd de neiging heeft off-topic te gaan. Op een serieus probleem of vraag hoort ook een normaal antwoord in de vorm van een oplossing.
-Ok, wat mag dan in hemelsnaam nog WEL?
Bijna alles dus...

-oke als ik het heilige FAQ lees staat er dus nergens iets omschreven waar ik NIET aan voldeed. Als ik echter de een na laatste zin lees die ik uit het FAQ heb gekopieerd, zie ik staan: On-topic..en laat nu net het wel en wee over personen die niks met de autosport hebben zoals de Opa van 2 racende prinsen niks met on-topic te maken hebben. Ik vindt dat je niet MOET posten maar mag posten. Heb je niks wat met autosport van doen heeft, post dan niet en lees andere posts....Heb jij (marshal) een andere FAQ als die online staat op de Paddock?
__________________
  #18  
Old 16-07-2004, 10:15
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor
 
Join Date: Feb 2003
Location: ZOLDER
Posts: 2,637
Als een het Nederlands koningshuis zo'n discussie aan de gang zet vind ik dat Marshal gelijk heeft.
Leve de republiek...

Andere vraag : hebben die kerels van Oranje al iets gepresteerd of beginnen ze pas?
__________________
http://www.skylimitevents.com
  #19  
Old 16-07-2004, 10:28
gekada's Avatar
gekada gekada is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Mar 2004
Location: Hamont (B)
Posts: 46
Dat kan jij wel vinden Andy en dat is je goed recht, maar het gaat mij niet om het koningshuis of wat ie er tegen heeft, integendeel die kunnen me ook wat.
Het gaat erom dat wat Marshal schrijft niks met autosport van doen heeft....en als je daar dan op reageerd, je dan via mailtjes de hoek ingezet wordt als een klein kind door de meester!
Een meester die geen meester, is maar een administrator.
__________________
  #20  
Old 16-07-2004, 10:42
Nicki_Mks's Avatar
Nicki_Mks Nicki_Mks is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2004
Location: Vilvoorde
Posts: 752
Ik heb ook een vraag (die mét autosport te maken heeft): hoe zal zijn naam luiden op zijn overall en auto? Zijne Koninklijke Hoogheid Prins der Nederlanden Bernhard Junior van Oranje - Nassau?
  #21  
Old 16-07-2004, 17:11
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !
 
Join Date: Apr 2003
Location: Hasselt
Posts: 2,310
*oeps, dubbelpost *
__________________

Last edited by Ottooke; 16-07-2004 at 17:19.
  #22  
Old 16-07-2004, 17:19
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !
 
Join Date: Apr 2003
Location: Hasselt
Posts: 2,310
Quote:
Originally posted by A.J.
Andere vraag : hebben die kerels van Oranje al iets gepresteerd of beginnen ze pas?
Uit een bericht dat op diverse sites terug te vinden is: Prins Pieter Christiaan (32) heeft net zijn racelicentie behaalt en verheugt zich erg op de race. Over de ervaring van de andere prins in de racerij wordt niets gezegd.
Hier kan je een foto van de prinsen zien. Als ze voorbij rijden zullen we eens zwaaien
@ Nicki_Mks :

Ik was vandaag even gaan kijken, er rijdt een fluo geel-oranje Seat. Achter het stuur zit ene Schaap Die man heeft blijkbaar al enige ervaring in de Duitse Yaris Cup. Zijn co-rijdster is Sheila Verschuur, dochter van Frans Verschuur. Ik ben eens benieuwd of ze even snel kan zijn als haar vader.
__________________
  #23  
Old 16-07-2004, 19:38
Brecht's Avatar
Brecht Brecht is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Location: Heusden-Zolder
Posts: 2,145
Ben vandaag ook eens een kijkje gaan nemen. Die Seat's en clio's zorgen wel voor spektakel in de villeneuve chicane.

Greetzz.. Corvetteboy
__________________
http://www.brechtdecancq.com
  #24  
Old 18-07-2004, 20:20
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,516
Quote:
Originally posted by Ottooke
Ik was vandaag even gaan kijken, er rijdt een fluo geel-oranje Seat. Achter het stuur zit ene Schaap Die man heeft blijkbaar al enige ervaring in de Duitse Yaris Cup. Zijn co-rijdster is Sheila Verschuur, dochter van Frans Verschuur. Ik ben eens benieuwd of ze even snel kan zijn als haar vader.
Ze heeft zondag gewonnen
  #25  
Old 18-07-2004, 21:47
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!
 
Join Date: Apr 2003
Location: TONGEREN
Posts: 1,087
Quote:
Originally posted by Nicki_Mks
Ik heb ook een vraag (die mét autosport te maken heeft): hoe zal zijn naam luiden op zijn overall en auto? Zijne Koninklijke Hoogheid Prins der Nederlanden Bernhard Junior van Oranje - Nassau?
Niets speciaals, hoor.
Die mannen reden dus gewoon onder hun namen Bernhard en Pieter van Vollenhoven. Over hun raceprestaties zullen we maar zwijgen.
  #26  
Old 18-07-2004, 22:10
pompierke's Avatar
pompierke pompierke is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2003
Location: Hasselt
Posts: 470
Quote:
Originally posted by gekada
Dat kan jij wel vinden Andy en dat is je goed recht, maar het gaat mij niet om het koningshuis of wat ie er tegen heeft, integendeel die kunnen me ook wat.
Het gaat erom dat wat Marshal schrijft niks met autosport van doen heeft....en als je daar dan op reageerd, je dan via mailtjes de hoek ingezet wordt als een klein kind door de meester!
Een meester die geen meester, is maar een administrator.
klein geestig ventje, dat is wat ik van jou vind !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  #27  
Old 18-07-2004, 22:28
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Ik zou graag hebben dat de discussie in een serene sfeer verloopt. Als dat niet kan, gaat het slot erop.

En ik moet van niemand dienaangaande genen uitleg krijgen in de stijl van 'ja maar hij dit' en 'ja maar hij dat'. Iedereen hoort zich te gedragen. Punt uit.

En als er al iets uitgevochten dient te worden, dan niet hier maar elders.
  #28  
Old 18-07-2004, 22:51
gekada's Avatar
gekada gekada is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Mar 2004
Location: Hamont (B)
Posts: 46
Ventje Pompierke???
Wel een ventje dan van 145 kilogrammetjes, schoon aan de haak........
__________________
  #29  
Old 18-07-2004, 23:02
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Blijkbaar lap je de goedbedoelde aanbevelingen van Huudo aan je laars. Zo'n antwoorden zorgen er in elk geval niet voor dat de discussie verdergezet wordt in een serene sfeer. Wie niet horen wil moet voelen : je gedrag levert je een waarschuwing op. De volgende keer resulteert zoiets automatisch in een ban.
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
  #30  
Old 19-07-2004, 12:41
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
en dus gaat het slot erop.
Closed Thread


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 00:24.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.