De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Admin Corner > Vraag aan de admin's
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 15-03-2007, 00:34
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by guntha View Post
Ik kan niet naar de eerste race. Ik ben dan in Italie met school. Komen de foto's op het forum?
Nee, het is ten strengste verboden om zelfgemaakte foto's te plaatsen van de opening van het nieuwe seizoen ! Voor elke niet gepubliceerde foto krijg ik € 10 van Witmeur. Door deze deal ben ik er zeker van dat alle admins dit jaar hun debuut maken in de Belcar maken op een dikke GT3-wagen, geflankeerd door een ex-F1 piloot uit Maaseik.

M.a.w, ga eerst eens een tijdje De Paddock lezen. Dergelijke berichten dragen niets bij aan dit forum!
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #2  
Old 15-03-2007, 01:54
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2003
Location: Groningen, Nederland
Posts: 1,430
Quote:
Originally Posted by Mark View Post
M.a.w, ga eerst eens een tijdje De Paddock lezen. Dergelijke berichten dragen niets bij aan dit forum!
Wat ben je weer heerlijk vriendelijk tegenover nieuwkomers Mark. Is het nou zo moeilijk om hem er gewoon even op te wijzen dat normaalgesproken de dag na de race een fotothread te vinden is in het Belcar forum?
Reply With Quote
  #3  
Old 15-03-2007, 02:00
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by Bramzel View Post
Wat ben je weer heerlijk vriendelijk tegenover nieuwkomers Mark. Is het nou zo moeilijk om hem er gewoon even op te wijzen dat normaalgesproken de dag na de race een fotothread te vinden is in het Belcar forum?
Het beste heerschap heeft reeds meerdere pm's gehad Bij geen geen verbetering zijn de gevolgen voor de nieuwkomer / slecht luisterende gebruiker voor eigen rekening
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #4  
Old 15-03-2007, 16:36
wilmai wilmai is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2001
Location: Hasselt, Limburg
Posts: 255
Angry

Wat ben je weer heerlijk vriendelijk tegenover nieuwkomers Mark. Is het nou zo moeilijk om hem er gewoon even op te wijzen dat normaalgesproken de dag na de race een fotothread te vinden is in het Belcar forum?

Voila iemand iemand die ik volledig bijtreed. Want je mag dan wel beheerder zijn maar sommige teksten uitspraken van Mark zijn me stilaan enerverend aan het worden. We zitten hier op een vrij forum waar iedereen zijn mening kan plaatsen. En kan die Nederlandse opmerkingen missen als de kiespijn. Er zijn verschillende opmerkingen waaraan ik me erger. Maar hieraan zal ik een pm posten voor onzse MARK.
__________________
Greeting Wilmai
Reply With Quote
  #5  
Old 15-03-2007, 17:44
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Aug 2003
Location: Beersel
Posts: 2,866
Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Het beste heerschap heeft reeds meerdere pm's gehad Bij geen geen verbetering zijn de gevolgen voor de nieuwkomer / slecht luisterende gebruiker voor eigen rekening
als iemand na meerdere waarschuwingen nog steeds "in de fout" gaat, dan ga je als beheerder over tot een tijdelijke ban, met een pm of mail van hoe en waarom. dan ga je niet een kinderachtige post doen om die persoon te kleineren

(alhoewel ik niet zie wat hij hier fout doet, behalve niet op de hoogte te zijn van wat hier allemaal gebeurt op het forum. maar dan kan je zowat elke nieuweling afstraffen)
__________________
Reply With Quote
  #6  
Old 15-03-2007, 22:15
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by wilmai View Post
Maar hieraan zal ik een pm posten voor onzse MARK.
Niks ontvangen
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #7  
Old 15-03-2007, 23:24
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2007
Location: donk(herk-de-stad)
Posts: 805
Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Niks ontvangen
Ik lees dit pas. Sorry dat ik niet direct alles lees in het forum. Ik weet ook niet alles direct zijn natuurlijk.
__________________
giallocorse= www.grabx-art.be/giallocorse
FBR vzw=www.grabx-art.be/fbr
Reply With Quote
  #8  
Old 16-03-2007, 10:41
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai
 
Join Date: May 2001
Location: Zoom Zoom
Posts: 1,799
Quote:
Originally Posted by marcel View Post
als iemand na meerdere waarschuwingen nog steeds "in de fout" gaat, dan ga je als beheerder over tot een tijdelijke ban, met een pm of mail van hoe en waarom. dan ga je niet een kinderachtige post doen om die persoon te kleineren

(alhoewel ik niet zie wat hij hier fout doet, behalve niet op de hoogte te zijn van wat hier allemaal gebeurt op het forum. maar dan kan je zowat elke nieuweling afstraffen)
Dit is ook wel een onderwerp dat tijdens de ledenvergadering mag besproken worden, het fenomeen (admin die nieuwelingen meteen de grond inboort) heeft zich het afgelopen jaar immers meermaals voorgedaan. Nu ja, als er voor de ledenvergadering maar een uurtje uitgetrokken wordt, blijft er na het officiële gedeelte nog weinig tijdsruimte over om de echt interessante onderwerpen ten gronde te bespreken. Het feit dat er de afgelopen jaren slechts een handvol leden aanwezig zijn op die algemene vergadering zal ook wel debet zijn aan de amper 60 minuten durende bespreking.

Beschouw dit dan ook als een oproep naar de vzw leden om aanwezig te zijn op de vergadering van 17 maart en kom daar zeggen wat er op je lever ligt, wellicht komt er een bevredigende oplossing uit de bus.

Ugh

Last edited by Jan; 16-03-2007 at 10:47.
Reply With Quote
  #9  
Old 16-03-2007, 11:06
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat
 
Join Date: May 2001
Posts: 1,871
Ja, De Paddock heeft ook zijn pitbull.
__________________
Reply With Quote
  #10  
Old 16-03-2007, 20:53
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by jan View Post
Dit is ook wel een onderwerp dat tijdens de ledenvergadering mag besproken worden, het fenomeen (admin die nieuwelingen meteen de grond inboort) heeft zich het afgelopen jaar immers meermaals voorgedaan.
Dit is ook wel een onderwerp dat tijdens de ledenvergadering mag besproken worden. Graag vervangen door het woord moet
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #11  
Old 17-03-2007, 21:45
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai
 
Join Date: May 2001
Location: Zoom Zoom
Posts: 1,799
Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Dit is ook wel een onderwerp dat tijdens de ledenvergadering mag besproken worden. Graag vervangen door het woord moet
Gevolg van cultuurverschillen
Reply With Quote
  #12  
Old 17-03-2007, 23:13
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Heel simpel, ik zat goed fout met die opmerking. Nu kan ik wel 33 excuses zoeken om me daar achter te verschuilen......dat doe ik niet, dat is me iets te laf. Net zoiets als een coureur die weleens met zijn wagen in het decor terechtkomt. Je moet af en toe de grens / limiet opzoeken om te weten wat wel kan en wat niet. Dit kon dus niet en ik hang in de bandenstapel van de Bianchibocht. Volgende keer dus iets later en discreter op het gas naar (jeugdige) nieuwkomers toe

Uit de discussie van hedenmiddag zijn bruikbare ideen naar voren gekomen om nieuwkomers op gang te helpen bij hun verkenning van De Paddock. E.e.a zal in de komende weken/maanden uitgewerkt worden
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #13  
Old 17-03-2007, 23:34
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2007
Location: donk(herk-de-stad)
Posts: 805
Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Heel simpel, ik zat goed fout met die opmerking. Nu kan ik wel 33 excuses zoeken om me daar achter te verschuilen......dat doe ik niet, dat is me iets te laf. Net zoiets als een coureur die weleens met zijn wagen in het decor terechtkomt. Je moet af en toe de grens / limiet opzoeken om te weten wat wel kan en wat niet. Dit kon dus niet en ik hang in de bandenstapel van de Bianchibocht. Volgende keer dus iets later en discreter op het gas naar (jeugdige) nieuwkomers toe

Uit de discussie van hedenmiddag zijn bruikbare ideen naar voren gekomen om nieuwkomers op gang te helpen bij hun verkenning van De Paddock. E.e.a zal in de komende weken/maanden uitgewerkt worden
Jullie zijn echt geweldig en dat meen ik echt!!!
__________________
giallocorse= www.grabx-art.be/giallocorse
FBR vzw=www.grabx-art.be/fbr
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 10:01.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.