De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Modelbouw > Modelbouw - Algemeen en vraagbaak
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 29-11-2003, 18:49
Aerogi's Avatar
Aerogi Aerogi is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Nov 2003
Location: Brugge
Posts: 37
Tamiya referentiefoto's

hoi iedereen!

ik ben nieuw hier op dit forum, en bij deze een summiere voorstelling van mezelf: ik woon samen met mijn vriendin in "Bruhhe die scone", en werk er in de financiële dienst van Bombardier Transportation in datzelfde Brugge.

Naast het verzamelen van alles wat met autosport te maken heeft, hou ik me ook bezig met voetbal, tennis, astronomie, strips, rockmuziek, ik reis graag, etc veel te veel eigenlijk...

En als uitvloeisel van mijn interesse van de Formule 1, ben ik een paar jaar geleden begonnen met het verzamelen en bouwen van Tamiya modelbouwkits. Ik heb er totnutoe 9 afgewerkt. Ik moet jullie wel waarschuwen: ze zijn gemaakt "straight out of the box" Deze zijn te "bezichtigen" op mijn website aerogi.be .
Daarnaast ben ik ook bezig om voor elk model F1 dat Tamiya gemaakt heeft (zowel schaal 1/20 als 1/12) referentiefoto's toe te voegen. Momenteel heb ik al foto's op mijn site staan tot en met de Ligier JS 11. Deze wordt nog constant up-ge-date.

Ik hoop dat jullie er misschien op de één of andere manier toch iets aan zullen hebben?

En verder hoop ik dat ze alles werkt, ook in andere brouwsers? Ik ben totaal geen expert in deze materie, dus het is behelpen met een boek "easy computing in dreamweaver 4".

Mocht er iets niet werken, of andere commentaren, ik hoor het graag!

tot modelbouws!

Aerogi
Reply With Quote
  #2  
Old 29-11-2003, 19:38
HHugo's Avatar
HHugo HHugo is offline
Moderator
 
Join Date: Jan 2002
Location: Dadizele
Posts: 1,588
Welkom op het forum namens de modelbouwers en alle anderen. Ik kende je site al langer, maar ik kijk zeker uit naar de referentiefoto's die nog zullen volgen. (vooral de 'coming soon' bij die FW13B die ik er al zie tussen staan )
Reply With Quote
  #3  
Old 29-11-2003, 19:59
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: May 2001
Location: Knokke-Heist
Posts: 3,806
Re: Tamiya referentiefoto's

Quote:
Originally posted by Aerogi
Bombardier Transportation in datzelfde Brugge.
Aah de duiventil!
__________________
WRC-prono 2009 kampioen
Reply With Quote
  #4  
Old 29-11-2003, 21:12
Aerogi's Avatar
Aerogi Aerogi is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Nov 2003
Location: Brugge
Posts: 37
Het is een kleine wereld
Reply With Quote
  #5  
Old 29-11-2003, 23:06
kevjef's Avatar
kevjef kevjef is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Aug 2003
Location: Eeklo
Posts: 62
Tamiya F1

Yep, mooie site, goede foto's, gaan we eens tot in detail onderzoeken naar bruikbaar materiaal. Goede referentie in ieder geval.
__________________
modeleeklo
Reply With Quote
  #6  
Old 01-12-2003, 00:00
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Welkom op De Paddock! Goed te zien dat onze kleine modelbouw groep weer wat uitbreiding neemt hier!
Reply With Quote
  #7  
Old 02-12-2003, 11:13
Gilles's Avatar
Gilles Gilles is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Dec 2002
Location: MM
Posts: 788
die wagen van Leyton House, hoeveel kost die ongeveer?
Reply With Quote
  #8  
Old 02-12-2003, 18:55
Aerogi's Avatar
Aerogi Aerogi is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Nov 2003
Location: Brugge
Posts: 37
Merci voor de leuke reacties!

aan Gilles: die Leyton House is blijkbaar één van de meer zeldzamere bouwkits van Tamiya op schaal 1/20. Op f1specialties.com wordt deze bvb voor 50 USD aangeboden. Misschien tijd voor Tamiya om deze te herproduceren? In ieder geval heb ik blijkbaar héél veel geluk gehad, want ik heb een stuk of 10 van mijn modelbouwdozen op schaal 1/20 gekocht aan ongeveer 7 of 8 EUR! Toen Maxi GB Carrefour werd, werden bepaalde zaken aan dumpingprijzen verkocht, en toevallig was ik op de goeie plaats op het goeie moment, want deze bouwdozen werden toen aan dumpingprijzen verkocht. Had ik het geweten, ik had er een paar extra gekocht om mee te experimenteren... Dus die Leyton House heb ik voor 7 of 8 EUR gekocht! (Samen met de Lotussen 102B, 107 en 107B, de Williams FW13, de Tyrrells 020B en 023, de Benetton B192 en de Lola T93).
Reply With Quote
  #9  
Old 21-12-2003, 15:57
Aerogi's Avatar
Aerogi Aerogi is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Nov 2003
Location: Brugge
Posts: 37
Talking 't is af!

Nog ne keer hoi!

gewoon om te zeggen dat "de eerste" fase van mijn website af is! Van ieder tamiya model F1 zijn er nu referentiefoto's on-line. Ondertussen heb ik ook wat foto's toegevoegd bij de andere secties: Historic GP in Zolder, Le Mans, Other en wat er momenteel op mijn "werkbank" ligt.
Het zal wel efkens duren vooraleer er nieuwe updates zullen zijn, want al mijn andere hobbies, interesses zijn een beetje achteruit gesteld geweest, en moet me dringend met die zaken bezighouden... en mijn vriendin kan het woord "racing" of iets dat er in de verte op gelijkt ook niet meer aanhoren vrees ik

In een 2e fase is het de bedoeling om deze constant bij te werken met het toevoegen van foto's. Maar ik ga eerst iets moeten webruimte vinden, want mijn 50MB is zo goed als opgesoupeerd

Enfin ik zou zeggen: HAVE FUN; alle feedback, fouten, commentaren zijn welkom!

URL: http://www.aerogi.be

Aerogi
Reply With Quote
  #10  
Old 21-12-2003, 16:53
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Zeer knap en zeer bruikbaar!!!

(Ook vanwege mij welkom op De Paddock trouwens...)

Als je er iets mee kan aanvangen mag je deze pagina aan je site toevoegen (via een link of zo), zodat de lezers niet enkel een idee van de ECHTE F1's hebben, maar tevens een overzicht krijgen van alle bestaande 1/20 Tamiya kits sinds het prille begin...
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #11  
Old 21-12-2003, 17:43
Gilles's Avatar
Gilles Gilles is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Dec 2002
Location: MM
Posts: 788
Quote:
Originally posted by Aerogi
Merci voor de leuke reacties!

aan Gilles: die Leyton House is blijkbaar één van de meer zeldzamere bouwkits van Tamiya op schaal 1/20. Op f1specialties.com wordt deze bvb voor 50 USD aangeboden. Misschien tijd voor Tamiya om deze te herproduceren?
Ik ga der eens voor kijken ... misschien een mooi geschenk voor een vriend die het team goed kent maar het bouwen zal een groter probleem vormen

thanks voor de info Aerogi
Reply With Quote
  #12  
Old 22-12-2003, 10:35
Aerogi's Avatar
Aerogi Aerogi is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Nov 2003
Location: Brugge
Posts: 37
Quote:
Originally posted by Sennake

Als je er iets mee kan aanvangen mag je deze pagina aan je site toevoegen (via een link of zo), zodat de lezers niet enkel een idee van de ECHTE F1's hebben, maar tevens een overzicht krijgen van alle bestaande 1/20 Tamiya kits sinds het prille begin... [/B]

Ik was eigenlijk al van plan om die links ergens te plaatsen, ging je daarover nog een mail sturen, maar bij deze is dat niet meer nodig! Ik heb de link voorlopig op mijn "reference page" gezet. Merci!

ben wel serieus onder de indruk van wat je allemaal al kunnen kopen hebt! Dat zal wel een klein kapitaal gekost hebben!
Reply With Quote
  #13  
Old 22-12-2003, 10:38
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Quote:
Originally posted by Aerogi
ben wel serieus onder de indruk van wat je allemaal al kunnen kopen hebt! Dat zal wel een klein kapitaal gekost hebben!
Tja, en nu alles nog bouwen eh...
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 15:04.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.