De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Community > De Paddock - Aankondigingen
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 21-10-2017, 18:48
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Eindejaarsactiviteit De Paddock - 16-12-2017

Beste Paddockers,

Zoals elk jaar is de laatste meeting in december anders dan een normale modelbouwmeeting. We hebben al van alles gedaan in de voorgaande jaren, en één van de succesformules die door menig Paddocker graag nog eens over gedaan zou worden is de combinatie steengrill-bowling.

Wie zijn wij om aan deze vraag niet tegemoet te komen, dus dit jaar vieren we het eindejaar opnieuw in "Bowling Champion" te Zonhoven.

Ook dit jaar zal de laatste meeting 1 dagje opschuiven, nml van vrijdag 15-12-2017 naar zaterdag 16-12-2017.

Plaats van het gebeuren is dus zoals gezegd Bowling Champion:

Zavelstraat 71
3520 Zonhoven
info: http://www.bowlingchampion.com

Deze zaak ligt zo'n 5 min verwijderd van de Savarin.

Opgelet! Het aanvangsuur is 19 uur.

Als uur van samenkomst stellen we 18u30 voor.

Hoe zal deze avond nu verlopen?

Wel, het is een all-in formule, wat betekent dat het alles of niets is. Men kan dus niet zeggen, ik kom later en doe alleen mee met bowling. Dat gaat helaas niet. Vanaf het moment dat het aperitief wordt geserveerd (19.00), begint de avond die zo'n 4 uur in beslag zal nemen. Er wordt zo'n 2 uur voorzien voor het eten en zo'n 2 uur om te bowlen.

Wat kost dit feestje nu?

De standaard all-in prijs voor eten+drinken à volonté + bowlen is € 49 euro per persoon.

Inbegrepen in deze prijs zijn:

* steengrill vleesmix
* warme sauzen
* dessert
* 2 spellen bowling (incl. schoenen)
* 4 uur drank: frisdranken, bieren, huiswijnen, koffie en thee (geen energydrinks, Carlsberg en Duvel)

Dat is echter de prijs die wij aan Bowling Champion dienen te betalen; we gaan er voor onze leden van de Paddock een leuke korting afdoen zodat jullie uitkomen op een ronde prijs van zegge en schrijve € 40,- per persoon. En dan zijn jullie er voor die avond vanaf, ook geen pot inleggen dus

Ook niet-leden mogen komen meedoen, maar zij betalen dan wel de volledige prijs van €49. Tenzij ze die avond lid worden natuurlijk

De reden waarom deze thread zo vroeg wordt opgestart is dat jullie de tijd hebben tot 15 november 2017 om in te schrijven. Daarna moeten we onze definitieve bestelling binnendoen.

Ik heb horen zeggen dat het vrouwenbowling ploegske van Zonhoven ook weer van de partij zal zijn, dus we zullen ons moeten weren!



Ik denk dat ik in elk geval wel zal kunnen winnen in deel 1, zijnde het steengrillen

Enfin, het wordt weer nen onvergetelijke plezante avond mannen, en ik hoop dan ook dat er zoveel mogelijk leden van de partij zullen zijn want alleen kan ik die madammen echt nie aan hoor

Tot dan!
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #2  
Old 19-11-2017, 10:44
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Aangezien het aantal deelnemers eerder aan de lage kant is, wat we trouwens niet aan ons hart gaan laten komen, omdat de afwezigen altijd ongelijk hebben, werd er tijdens de clubvergadering van november met unanimiteit van stemmen beslist dat de bijdrage van de kas iets verhoogd wordt. In plaats van € 40,- per persoon zullen clubleden slechts € 35,- per persoon betalen. Dat betekent dat je op 1 euro na je volledige lidgeld terugwint door mee te gaan bowlen. Van een leuk eindejaarsgeschenk gesproken
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 19:15.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.