De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 12-09-2005, 09:34
CBG's Avatar
CBG CBG is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Mar 2005
Location: SPEEDVILLE
Posts: 49
Thumbs down ***** Huisman Laat Zijn Ware Aard Zien

Om zeker te zijn dat broertje Patrick de Porsche Supercup won, heeft de Duncan zijn enige concurrent, David Saelens gewoon van de baan geknald.

Op één of andere manier zijn er van die piloten die al sinds 12 jaar iedereen die hun een haarbreed in de weg legt gewoon van de baan knallen, en toch nog au serieux genomen worden.

Ik heb ineens weer een beetje spijt dat ik mij 10 jaar (of was het langer) geleden in Zandvoort heb ingehouden. Duncan had "mij een beetje onderstuur meegegeven". 'k had 'm toch op zijn "b****s" moeten slaan!
__________________
Known by those who need to

Last edited by CBG; 12-09-2005 at 15:09.
Reply With Quote
  #2  
Old 12-09-2005, 09:41
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Over de inhoud van de zaak spreek ik me niet uit, u kunt heel goed gelijk hebben. "Eikel" en "bakkes" horen echter niet thuis in de Paddock-terminologie. U kan zeer zeker zeggen wat er op uw lever ligt door middel van een beschaafder taalgebruik, iets waar we op dit forum nogal prat op gaan. Gelieve daar in het vervolg dan ook rekening mee te houden aub.
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #3  
Old 12-09-2005, 18:42
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,516
Quote:
Originally Posted by CBG
Om zeker te zijn dat broertje Patrick de Porsche Supercup won, heeft de Duncan zijn enige concurrent, David Saelens gewoon van de baan geknald.

Op één of andere manier zijn er van die piloten die al sinds 12 jaar iedereen die hun een haarbreed in de weg legt gewoon van de baan knallen, en toch nog au serieux genomen worden.

Ik heb ineens weer een beetje spijt dat ik mij 10 jaar (of was het langer) geleden in Zandvoort heb ingehouden. Duncan had "mij een beetje onderstuur meegegeven". 'k had 'm toch op zijn "b****s" moeten slaan!
Je vergeet Patrick Huisman's teamgenoot Zampredi....
Reply With Quote
  #4  
Old 12-09-2005, 20:08
Eddy V Eddy V is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2005
Location: B+D+UK
Posts: 284
Om geen verwarring te krijgen: het gaat over Huisman en niet over Huysman.
Deze laatste (Harald) is een vrij toffe kerel met af en toe eens een zwak moment, de eerste (Duncan) is een vrij arrogante kerel met permanent een zwak moment. (lees brainfade)
Reply With Quote
  #5  
Old 12-09-2005, 20:57
CBG's Avatar
CBG CBG is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Mar 2005
Location: SPEEDVILLE
Posts: 49
Ge hebt allebei overschot van gelijk !

'k had het effectief alleen over Duncan Huisman. In het Engels spreken ze wel eens over "red mist", wel deze noorderbuur heeft volgens mij gewoon een rood vizier.

Greetz!
__________________
Known by those who need to
Reply With Quote
  #6  
Old 12-09-2005, 23:19
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
@CBG

Als je het niet erg vind heb ik de thread titel een beetje aangepast Wat betreft de beschreven actie..........zoiets zien we (helaas) vaker terug in de autosport op het einde van een kampioenschap. Nooit aantoonbaar en 100% bewijsbaar maar wel realiteit.


Known by those who need to Volgens mij hebben wij eens een pint gedronken op de camping van Le Mans 2002
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #7  
Old 13-09-2005, 14:18
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,516
Quote:
Originally Posted by Mark
.......zoiets zien we (helaas) vaker terug in de autosport op het einde van een kampioenschap. Nooit aantoonbaar en 100% bewijsbaar maar wel realiteit.
Vraag maar aan Duncan Huisman en Peter Kox (ETCC, 2001)

Last edited by FIRE; 13-09-2005 at 15:23.
Reply With Quote
  #8  
Old 13-09-2005, 15:20
Autofan's Avatar
Autofan Autofan is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2004
Location: Neerpelt
Posts: 656
Ik kan niet geloven dat Duncan Huisman dat opzettelijk heeft gedaan. Echt een sympathieke kerel waarmee je altijd een babbeltje kan slaan
Reply With Quote
  #9  
Old 13-09-2005, 15:53
Eddy V Eddy V is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2005
Location: B+D+UK
Posts: 284
Dat is net het probleem van Duncan. Een onschuldig lammetje. In de wagen is hij totaal anders. Ik heb al genoeg mogen schrijven aan de koersdirekties dankzij deze mijnheer. En telkens is hij o zo onschuldig.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 13:50.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.