De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Modelbouw > Modelbouw - Algemeen en vraagbaak
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #16  
Old 02-07-2017, 22:22
Nismo's Avatar
Nismo Nismo is offline
Frieten, hmmmm, lekker
 
Join Date: Jan 2005
Location: Houthalen-Oost
Posts: 6,188
Quote:
Originally Posted by Futse View Post
dan blijf je alleszins verven, t is toch iets ;-)

en dit moet mijn eerste post in 5 jaar hier zijn denk ik. Hobby heeft heel lang stil gelegen, maar de 'goesting' is er nu weer!
Succes en hopelijk zien we creaties hier op het forum verschijnen.
__________________
Mvg Johny


When people rob banks, they go to jail
When banks rob people, they get a bonus.
Reply With Quote
  #17  
Old 04-07-2017, 19:48
eyckles's Avatar
eyckles eyckles is offline
Nen dulle plekker
 
Join Date: Dec 2009
Location: Hamme
Posts: 1,304
Na lang twijfelen ga ik ook eens een reactie plaatsen. Het is inderdaad een feit dat het forum een beetje op een laag pitje draait. Is niemand zijn schuld, dus ga ik ook geen vingers wijzen. Hopelijk komt er weer leven in, zodat het forum terug kan opfloreren. Ik persoonlijk zelf ben nooit een grote poster geweest. Buiten eens een paar Work In Progress builds, plaatste ik alleen maar mijn afgewerkte modellen. Doordat mijn persoonlijk leven vorig jaar een serieuze ommekeer gedaan heeft, ben ik verandert van club. Niet uit wrok of ambras. Gewoon omdat het me logischer leek. Tegenwoordig werk ik ook veel voor TMMI, waardoor er geen foto's geplaatst worden. Enkel van builds die van mij persoonlijk zijn. Ik zet ze altijd op facebook, omdat het veel makkelijker is en je hoeft er geen verslag voor te maken. Indien er vragen zijn, dan antwoord ik die altijd via messenger of op mijn facebook zelf.

Wat het motorsport gedeelte betreft. Daar wordt al jaren niks meer op gepost. Wordt het dan eens niet tijd om eens iets te bedenken om dat gedeelte af te schaffen. Hoe spijtig het ook mag klinken. Forums zijn tegenwoordig achterhaald. Dit heeft te maken door mediaplatformen zoals facebook en instagram. Wat er ook moge gebeuren. Ik vind forum van de modelbouw nog altijd de moeite om te bezoeken, want hier zitten heel vrienden van me op. En kijk nog altijd met veel belangstelling van de builds die hier passeren.
__________________
Mvg,
Lesley
Reply With Quote
  #18  
Old 04-07-2017, 21:15
EtronQuattro07 EtronQuattro07 is offline
petrolhaedtje
 
Join Date: Dec 2013
Location: Lauwe
Posts: 552
Hey Lesley .

Ja forums inderdaad de media doet veel ik post op beide gauw je goed Lesley grts Dieter.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 18:06.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.