De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Rally
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 13-09-2005, 18:05
jurgen jurgen is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Oct 2004
Location: heuvelland
Posts: 150
Fast Freddy In Haspengouw Rally

ik zie dat er hier nog niemand een opmerking over heeft gemaakt, dus een thread starten . Fast freddy komt dus aan de start in de haspengouw rally met de wagen waarmee hij de condroz 2003 heeft gewonnen. mooi om hem met zo'n wagen nog een te zien rijden in België. Hopelijk komt er voldoende tegenstand en is het geen overwinning (want daar ga ik van uit als loix-fan) zonder tegenstand, zoals Snijers in de impreza. Ik zal er alvast zijn.
__________________
jurgen
Reply With Quote
  #2  
Old 13-09-2005, 18:28
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Ik zat het net te lezen, en ben zo'n beetje van mijn stoel gevallen, maar van contentement natuurlijk! Het moet zijn dat George Tracey de 206 weer heeft opgebouwd, want ik meen me te herinneren dat hij deze in Zweden eerder dit jaar behoorlijk plat gereden had.

En dan te zeggen dat ik slechts 1 dag kan gaan kijken...
Reply With Quote
  #3  
Old 14-09-2005, 10:36
Autofan's Avatar
Autofan Autofan is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2004
Location: Neerpelt
Posts: 656
Als Freddy de overwinning behaalt, zal het niet zonder tegenstand zijn. Waarschijnlijk dat Tsjoen wel het duel wil aangaan in zijn Corolla WRC, misschien ook Bouche in de Ford Focus WRC als hij over voldoende budget beschikt
Reply With Quote
  #4  
Old 14-09-2005, 10:39
NOx's Avatar
NOx NOx is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Apr 2003
Location: Hasselt
Posts: 154
Quote:
Het moet zijn dat George Tracey de 206 weer heeft opgebouwd, want ik meen me te herinneren dat hij deze in Zweden eerder dit jaar behoorlijk plat gereden had.
Ik dacht dat de wagen al meer dan een jaar stilstaat in Ierland, en dat hij nu terug wordt geprepareerd.
__________________
Reply With Quote
  #5  
Old 14-09-2005, 11:20
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Quote:
Originally Posted by Autofan
Als Freddy de overwinning behaalt, zal het niet zonder tegenstand zijn. Waarschijnlijk dat Tsjoen wel het duel wil aangaan in zijn Corolla WRC, misschien ook Bouche in de Ford Focus WRC als hij over voldoende budget beschikt
De Corolla was in de Condroz geen partij voor de 206, wat me ook normaal lijkt, gezien toch nog enkele jaren ouder. De Focus zou wel eens partij kunnen zijn, maar blijft de vraag of Bouche de wagen voldoende onder de knie heeft om er het maximum uit te halen.

Zou wel een interessante affice zijn, dat wel.
Reply With Quote
  #6  
Old 14-09-2005, 19:50
jurgen jurgen is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Oct 2004
Location: heuvelland
Posts: 150
Ondertussen is ook al bekend geraakt dat freddy in ierland zal rijden met een suzuki s1600, in een rally die blijkbaar ook kandidaat is voor het wk! een voorbereidende stap richting wk-suzuki?? het worden interessante weken
__________________
jurgen
Reply With Quote
  #7  
Old 14-09-2005, 22:05
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by Huudo
Ik zat het net te lezen, en ben zo'n beetje van mijn stoel gevallen
Zit je goed vast op je stoel? Lees dan het volgende:

Quote:
Freddy Loix neemt van 14 tot en met 16 oktober deel aan de rally van Ierland, die vanaf 2007 naar het WK wil promoveren. Loix komt in Ierland aan de start met een Suzuki Ignis S1600 van het Tsjechische JM Engineering.

http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbe...hp?newsid=9682
Hou je het nog wel bij met je collectie modellen waarin Loix heeft gereden?
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #8  
Old 14-09-2005, 22:57
Dragu's Avatar
Dragu Dragu is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Dec 2003
Location: Zoutleeuw
Posts: 141
Het zou mooi zijn Loix - Tsjoen - Bouche
Maar denk niet dat pieter naar Landen komt .
Hij rijdt in Ierland de Corck rally de week ervoor en wou ook in Touqet rijden en dat valt samen met Landen en weet trouwens nog niet als hij nu in frankrijk start .
Reply With Quote
  #9  
Old 15-09-2005, 17:13
Juha's Avatar
Juha Juha is offline
rally rally rally ...
 
Join Date: Dec 2003
Location: Landen
Posts: 1,187
Quote:
Originally Posted by Mark
Hou je het nog wel bij met je collectie modellen waarin Loix heeft gereden?
Ik denk dat hij nu al uitkijkt naar z'n pensioen.
__________________
www.rallyfoto.be
Reply With Quote
  #10  
Old 15-09-2005, 17:52
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Quote:
Originally Posted by Mark
Zit je goed vast op je stoel? Lees dan het volgende:



Hou je het nog wel bij met je collectie modellen waarin Loix heeft gereden?
Dat hij in Ierland met de Suzuki aan de start komt, doet wel het beste verhopen voor de Condroz overigens. Er circuleren immers al wat langer geruchten dat hij in een geel gevaar in Huy zou rijden. En wat de collectie betreft, zolang er geld is, blijf ik plekken. Niets is zo leuk als een "dikke collectie" bij elkaar te bouwen/verzamelen.
Reply With Quote
  #11  
Old 15-09-2005, 18:32
Bart's Avatar
Bart Bart is offline
-... .- .-. -
 
Join Date: Nov 2001
Location: Wilrijk (A'pen)
Posts: 1,414
Quote:
Originally Posted by Huudo
Dat hij in Ierland met de Suzuki aan de start komt, doet wel het beste verhopen voor de Condroz overigens.
laat ons hopen... misschien met een beetje hulp van Dirk van der Sluys? Dirk is al een paar jaar de pr manager van het Junior WRC project van Suzuki én ooit één van de mensen achter het "Junior Mitsubishi Ralliart team" waar o.a. Cols en Duval de nodige kansen hebben gekregen.
Reply With Quote
  #12  
Old 15-09-2005, 21:46
jurgen jurgen is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Oct 2004
Location: heuvelland
Posts: 150
het is waarschijnlijk zeer verstandig om de relaties met suzuki goed te krijgen en te houden, gezien freddy nog altijd de ambitie heeft om WK te rijden, en ondertussen mogen we gerust zeggen, na vele geruchten, dat Suzuki dit ook zinnens is. hopelijk vergaat het hem goed met de ignis.
__________________
jurgen
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 05:09.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.