De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Community > De Paddock - Autosport Quiz > Quiz 2002
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 19-08-2002, 21:31
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Oplossing vraag 15- 24

Ineens de ganse zwik in één thread :

Vraag 15 :

Het was de betreurde Gilles Villeneuve die in 1982 in Zolder zijn laatste kwalifs reed in een Ferrari 126 C2...

Vraag 16 :

Klaus Ludwig in zijn Zakspeed-Capri op het circuit van Zolder in 1980 werd toch nog vrij goed herkend vind ik.

Vraag 17 :

In tegenstelling tot deze Andruet die weliswaar zijn Ferrari 308 op zijn dak legde in de Hünsrück Rally in 1981, een vraag die enkel door Raceboy compleet correct opgelost werd. Proficiat!!

Vraag 18 :

Moss in 1955 in een Mercedes W196 in Aintree was dan weer gemakkelijk.

Vraag 19 :

Weer in tegenstelling tot deze Albert Vanierschot die in een Alpine A 110 in 1977 op het circuit van Zolder rondreed. Als Ad-fotograaf kon ik mijn "baas" toch niet achterwege laten, niet?

Vraag 20 :

En dat bracht ons tot Paul Kumpen (AD versus GLPK) die in 1990 2e werd in het Belgisch kampioenschap Divisie 2 (na Steukers) in een Metro 6R4.

Vraag 21 :

In 1962 werden Beurlys/Eldé 3e algemeen in een Ferrari 250 GTO in de 24 uur van Le Mans.

Vraag 22 :

En Armin Schwarz reed op 3 wielen in zijn Skoda Oktavia WRC in de Network Q Rally van 1999.

Vraag 23 :

Chatriot/Périn in een Renault 5 GT Turbo in de Tour de Corse in 1986 leek niet al te moeilijk voor de meesten.

Vraag 24 :

Net zoals de Matra-Ford MS 80 waarin Jacky Stewart in 1969 in de GP van Monaco reed. Maar dat Richard Attwood achter hem reed heeft iedereen in de luren gelegd, behalve : Hhugo! Proficiat!

Dat levert volgende tussenstand op :
[list=1][*]HHugo : 3530[*]Bart VDC : 3296[*]Johan : 3285 (closer kan wel niet zeker?)[*]Raceboy : 2789[*]Bart : 2000 (een sterke opkomer!)[*]Mario : 1996 (ook wel zeer close met Bart)[*]Jan : 1741 (die te lijden heeft van een niet-deelname wegens vakantie)

De volgende vragen komen er zeer binnenkort aan en ze zijn NIET makkelijk maar brengen wel ZEER veel punten op!!

Proficiat aan alle deelnemers en tot binnenkort! [/list=1]
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #2  
Old 19-08-2002, 21:49
Bart's Avatar
Bart Bart is offline
-... .- .-. -
 
Join Date: Nov 2001
Location: Wilrijk (A'pen)
Posts: 1,414
bij vraag 21 is er bij mij een "lapsus" ingeslopen bij het intypen van 3 & 4.

Maar bij 1 & 2 heb ik gegokt. Ik had dus wel aan de hand van de gegevens de twee piloten gevonden, maar dan hé.

vraag aan guy & medekwissers (die het allemaal juist hadden: proficiat !!!) => hoe wisten jullie welke de piloot was?

(medekwissers moeten zich niet bedreigd voelen hoor, 'k had toevallig eens een beetje tijd tussen de middag)
Reply With Quote
  #3  
Old 19-08-2002, 21:55
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Dat dacht ik wel hoor Bart, maar ik kon moeilijk de "1962e" plaats in jaar "3" goedkeuren eh :-)
Mario heeft ooit ook zo eens iets voorgehad en toen heb ik het ook niet goedgekeurd. Eerlijk is eerlijk eh.
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #4  
Old 19-08-2002, 21:57
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Quote:
Originally posted by bart
vraag aan guy & medekwissers (die het allemaal juist hadden: proficiat !!!) => hoe wisten jullie welke de piloot was?
Eerlijk gezegd : omdat het als tekst bij de foto stond die ik voor deze vraag gebruikt heb. Maar ik denk wel dat de helm van Beurlys net zichtbaar genoeg is om hem te herkennen. Ik ga ervan uit dat de kwissers op die manier tot de juiste oplossing gekomen zijn.
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #5  
Old 19-08-2002, 21:59
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator
 
Join Date: Sep 2001
Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Posts: 8,648
mja wie die kraker niet kon
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels,
So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium***

Reply With Quote
  #6  
Old 19-08-2002, 22:09
Bart's Avatar
Bart Bart is offline
-... .- .-. -
 
Join Date: Nov 2001
Location: Wilrijk (A'pen)
Posts: 1,414
Afkeuren van 21/ 3&4 totaal geen probleem ze! Juist is juist!

Had het er bij eerste post maar bijgezet om aan te tonen dat 21/ 1&2 niet zomaar omgewisseld was.

=> kleur van de helm... => heel dikke proficiat voor die kwissers hier! Zijn dan al op zoek gegaan naar andere foto mét onderschrift van welke piloot het was én die had toevallig een hele andere kleur van helm.
Reply With Quote
  #7  
Old 20-08-2002, 09:29
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai
 
Join Date: May 2001
Location: Zoom Zoom
Posts: 1,799
Ik vrees dat ik nu wel een grote doos zelfmotivatie moet gaan kopen om er weer een beetje bovenop te komen.

jan
Reply With Quote
  #8  
Old 20-08-2002, 10:00
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat
 
Join Date: May 2001
Posts: 1,871
Kop op Jan !

Zie naar mij : ettelijke vragen niet meegedaan en na een paar maanden van niet-deelname opnieuw de laatste twee beantwoord (terwijl ik wel een paar antwoorden meende te kennen van vragen waaraan ik niet meedeed). Stond dus met nog geen 200 punten ergens onderaan te bengelen.

Bon, soit, ik bengel nog steeds onderaan, maar enkel en alleen al door op de twee laatste vragen te antwoorden, heb ik m'n puntentotaal zo goed als vertienvoudigd. Wie weet maken die mannen vooraan ook wel foutjes.
__________________
Reply With Quote
  #9  
Old 20-08-2002, 10:35
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai
 
Join Date: May 2001
Location: Zoom Zoom
Posts: 1,799
Dankjewel voor de morele steun Mario, ik ben inmiddels alweer over m'n dipje heen (ben nu eenmaal een optimistisch iemand).
Toch vrees ik dat de eerste drie nog moeilijk te kloppen zullen zijn. Als Paddock anciens mogen we zoiets toch niet laten gebeuren hé.

jan
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 08:13.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.