De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Community > De Paddock - Autosport Quiz > Quiz 2002
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 18-07-2002, 21:39
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Vraag 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22

Ok, jullie hebben nu lang genoeg op je honger moeten blijven zitten, en je hebt je batterijen voldoende kunnen heropladen.

Tijd om er terug in te vliegen.

Normaal gezien hadden we tot op heden vragen 15 t.e.m. 20 al gehad en moest je vraag 21 en 22 oplossen tegen zondag.

Die krijg je dus nu ook al voorgeschoteld, kwestie van je wat extra tijd te gunnen want gemakkelijk zijn ze NIET!

Alle antwoorden zijn 50 punten waard (!) wat het totaal te behalen aantal op 1600 punten brengt! De moeite dus!

De antwoorden moeten binnen zijn tegen de start van de GP van Duitsland op 28 juli 2002. Ik kan er ook niet aan doen dat de GP's elkaar nu zo snel opvolgen eh :-)

Ik zou zeggen : veel succes!

En hier komen de langverwachte, gevreesde en echt wel moeilijke vragen :

Vraag 15 :[list=1][*]Wie is deze piloot?[*]Welke wagen is dit?[*]In welk jaar zitten we hier?[*]Welke GP is dit?[/list=1]



Vraag 16 :[list=1][*]Wie is deze piloot?[*]Welke wagen is dit?[*]In welk jaar zitten we hier?[*]Op welk circuit bevinden we ons hier?[/list=1]



Vraag 17 : (***KRAKER***)[list=1][*]Welke piloot heeft deze rallywagen op zijn dak gelegd?[*]Welke wagen is dit eigenlijk?[*]In welk jaar zitten we hier?[*]Welk rally is dit?[/list=1]



Vraag 18 : [list=1][*]Wie is deze piloot?[*]Welke wagen is dit?[*]In welk jaar zitten we hier?[*]Welke GP is dit?[/list=1]



Vraag 19 :[list=1][*]Wie rijdt hier aan de leiding?[*]Welke wagen is dit?[*]In welk jaar zitten we hier?[*]Op welk circuit bevinden we ons hier?[/list=1]



Vraag 20 :[list=1][*]Wie is deze piloot?[*]Welke rallycross-wagen is dit?[*]In welk jaar zitten we hier?[*]Wat was de eindstand in zijn klasse van deze piloot in het Belgisch kampioenschap rallycross?[/list=1]



Vraag 21 :[list=1][*]Wie is deze piloot die de 24 uur van Le Mans rijdt in een Ferrari 250 GTO?[*]Wie is zijn teammaat??[*]In welk jaar zitten we hier?[*]Welk eindresultaat behaalde dit team?[/list=1]



Vraag 22 :[list=1][*]Wie is deze piloot? (verdorie jammer dat die deur eraf gereden is...)[*]Welke wagen is dit?[*]In welk jaar zitten we hier?[*]Welke rally is dit?[/list=1]
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *

Last edited by Sennake; 19-03-2003 at 12:45.
Reply With Quote
  #2  
Old 19-07-2002, 08:12
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat
 
Join Date: May 2001
Posts: 1,871
't is grotendeels van voor mijn tijd allemaal, maar alleen al door de kleuren van de foto's en de modellen van auto's zou je al nostalgisch worden.
__________________
Reply With Quote
  #3  
Old 19-07-2002, 10:18
Alain's Avatar
Alain Alain is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2001
Location: Hasselt
Posts: 912
Miljaar, mijn keyboard vol kwijl dankzij foto 2
Reply With Quote
  #4  
Old 19-07-2002, 12:03
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai
 
Join Date: May 2001
Location: Zoom Zoom
Posts: 1,799
Schoon hé

jan
Reply With Quote
  #5  
Old 19-07-2002, 20:49
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock
 
Join Date: May 2001
Location: St. Kat. Waver
Posts: 5,490
Ja die nummer 2 is de moeite.
Prachtig.
__________________

WWW.WERNER333.COM
Reply With Quote
  #6  
Old 28-07-2002, 09:52
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Aangezien ik nog maar 2 antwoorden binnen heb EN het verlofperiode is (ik vermoed dat sommige kandidaten nog niet eens online geweest zijn) EN jullie de normale termijn van 2 weken niet gekregen hadden EN de vragen moeilijker en talrijker zijn, heb ik besloten om de deadline te verschuiven naar volgende week zondag.
Dus UITZONDERLIJK mogen de antwoorden binnenkomen tot en met de FINISH van de 24 uur van Spa-Francorchamps. Veel succes!
PS : mensen die hun antwoorden al binnenstuurden mogen dus eventueel ook nog hun inzending bijstellen en/of aanpassen als ze ondertussen iets bij gevonden hebben.
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #7  
Old 28-07-2002, 12:10
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator
 
Join Date: Sep 2001
Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Posts: 8,648
ik Vind te laat = 0 zo gaat da bij ons op school ook Mja maar dan win ik hier zonder tegenstand he
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels,
So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium***

Reply With Quote
  #8  
Old 28-07-2002, 12:15
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: May 2001
Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Posts: 4,889
het vakantieverschijnsel, onze F1prono had er met Magny Cours ook last van. Het is wel dé moment voor de thuisblijvers om punten te verdienen
__________________
ah. daar zit die reply-knop dus.
Reply With Quote
  #9  
Old 28-07-2002, 16:01
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
ik geef op........... komende weken meer weg als thuis...
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #10  
Old 29-07-2002, 08:35
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai
 
Join Date: May 2001
Location: Zoom Zoom
Posts: 1,799
Daar gaat mijn kans om de leiding over te nemen
Sennake, je kan misschien de deadline helemaal tot na Hongarije opschuiven, dan kan ik ook eens met vakantie geweest zijn

jan
Reply With Quote
  #11  
Old 29-07-2002, 17:12
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Ik zal in elk geval de 2 vragen voor Hongarije binnen zeer kort al stellen, dan kan ieder ze oplossen wanneer het hem belieft.
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #12  
Old 29-07-2002, 17:14
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator
 
Join Date: Sep 2001
Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Posts: 8,648
ben eens benieuwd of je nog meer antwoorden krijgt op deze vragen. iedereen geeft er de brui aan. raceboy kampioen 2002 ?
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels,
So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium***

Reply With Quote
  #13  
Old 29-07-2002, 18:26
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Ik zou het op zijn minst een elementaire vorm van beleefdheid vinden als de kandidaat quizzers die ermee ophouden iets zouden laten weten, zodat we hier niet nodeloos tijd zitten te verliezen. Als jullie al vinden dat je in het opzoekingswerk veel tijd steken, dan heb je er geen idee van hoeveel tijd ik steek in het opstellen van vragen en het inscannen van foto's...
Als de interesse tot onder het vriespunt gezakt is, dan maakt me dat niet uit hoor jongens, maar wees dan aub wel zo fair van het te zeggen zodat ik er stillekesaan mee kan ophouden.
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #14  
Old 29-07-2002, 21:37
HHugo's Avatar
HHugo HHugo is offline
Moderator
 
Join Date: Jan 2002
Location: Dadizele
Posts: 1,588
Wacht, wacht, ik sta nu eens aan de leiding, dan ga ik die zomaar niet uit handen geven zeker. Ik ging zondagmorgen mijn antwoorden opsturen, maar zag toen dat we extra tijd kregen (thank god). Ik doe zeker nog mee, dus zijn we zeker al met drie
Reply With Quote
  #15  
Old 30-07-2002, 08:40
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai
 
Join Date: May 2001
Location: Zoom Zoom
Posts: 1,799
Mijn antwoorden heb je al, en ik wil mij verder blijven vervolmaken in de autosportologie van professor Sennake en professor Werner333. Voor Hongarije zal ik echter moeten passen, ik ga straks enkele weken een PC-loos bestaan leiden.

Anderszijds kan ik er begrip voor opbrengen dat je voor twee man en een paardenkop (die van afgelopen zaterdag?) geen kwis in stand houdt, dus kwissers: BLIJF MEEDOEN!

jan
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 21:24.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.