De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Endurance
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rating: Thread Rating: 19 votes, 5.00 average.
  #31  
Old 27-07-2012, 15:23
NetForce84's Avatar
NetForce84 NetForce84 is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2010
Location: Sint Martens Lierde
Posts: 825
Quote:
Originally Posted by schumivill View Post
Dit is misschien wel een interessante link.

tv.audi.com/
Thx
__________________
BMW M3 GT2 - BMW Motorsport
Reply With Quote
  #32  
Old 27-07-2012, 15:30
Pegasus's Avatar
Pegasus Pegasus is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jun 2006
Location: Diest
Posts: 266
Superpole afgelast door het onweer. BMW op pole..
Reply With Quote
  #33  
Old 29-07-2012, 06:38
NetForce84's Avatar
NetForce84 NetForce84 is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2010
Location: Sint Martens Lierde
Posts: 825
We hebben tot nu toe toch al 1 record verbroken bij deze editie

Quote:
Ondertussen braken we ook een minder mooi record. We reden tot nu meer dan 4H achter safety-car wat niet minder is dan een derde van de race. De vele regensituaties maar ook het gigantisch aantal ongevallen of dergelijke leden tot een onaangenaam record voor de laatste jaren.
Na 14u race Audi aan de leiding
__________________
BMW M3 GT2 - BMW Motorsport
Reply With Quote
  #34  
Old 29-07-2012, 12:39
NetForce84's Avatar
NetForce84 NetForce84 is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2010
Location: Sint Martens Lierde
Posts: 825
WRT Audi #2 bovenop de Raidillon zwaar in de bandenmuur gegaan.
Momenteel dus Audi op plaatsen 1 en 2 gevolgd door de Vita4One BMW #66 op plaats 3
__________________
BMW M3 GT2 - BMW Motorsport
Reply With Quote
  #35  
Old 29-07-2012, 16:23
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Zo te zien hangen de vlaggen verkeerd bij het podium van de pro-cup! Is WRT duits? Is Vita4one belgisch?
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #36  
Old 29-07-2012, 17:18
Dries DS's Avatar
Dries DS Dries DS is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2006
Location: Ried - Austria
Posts: 589
Een of andere Hollander moest de vlaggen ophangen
Reply With Quote
  #37  
Old 29-07-2012, 19:09
NetForce84's Avatar
NetForce84 NetForce84 is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2010
Location: Sint Martens Lierde
Posts: 825
Heb het ook gezien
Vond dat ook al raar...

Ze wisten waarschijnlijk niet meer bij welk land de strepen horizontaal staan en verticaal (of was het nu omgekeerd...)

Wat betreft de race zelf... opnieuw dominantie van Audi en BMW.
Voor de rest vond ik deze editie beter dan vorig jaar.
Minder opgaves dan vorig jaar (of vergis ik mij??)
Er mochten naar mijn mening wel wat meer Mercedessen aan de start staan, dat was maar een mager beestje.
De McLarens daarentegen zijn blijkbaar wel betrouwbaarder geworden ten opzichte van vorig jaar.

Misschien opnieuw een discussiepunt: bepaalde rijders die denken dat ze alleen op de baan zijn zoals het voorval van de McLaren met die Griek aan het stuur die op het laatste moment beslist op de pit op te zoeken en daardoor de Audi van Fässler - Lotterer - Kristensen een tik geeft...
__________________
BMW M3 GT2 - BMW Motorsport

Last edited by NetForce84; 29-07-2012 at 19:15.
Reply With Quote
  #38  
Old 31-07-2012, 21:39
crosserke crosserke is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 213
Dit jaar een heel spannende 24h gezien.Tot het laatse uur verschillende kanshebbers.Heel veel safety cars ook,maar allemaal terecht denk ik.Hoeveel wagens zijn er eigenlijk zwaar gecrasht?Vrees dat er teams met gemengde gevoelens terug naar huis gereden zijn.De VDS Bmw vond ik soms wel agressief rijden,maar hij kliefde wel door het pak.spijtig dat de Gulf Aston Martin op een gegeven moment stilstond langs de baan.Die had ook wel een goede snelheid.Misschien een nieuwe toekomst voor Baguette?De regen maakte de race wel spectaculair maar teveel is teveel natuurlijk.Volgend jaar weet ik al wat doen eind juli.
Reply With Quote
  #39  
Old 31-07-2012, 21:59
Coach Ep Coach Ep is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2006
Location: Ollanda
Posts: 364
Quote:
Originally Posted by NetForce84 View Post
Misschien opnieuw een discussiepunt: bepaalde rijders die denken dat ze alleen op de baan zijn zoals het voorval van de McLaren met die Griek aan het stuur die op het laatste moment beslist op de pit op te zoeken en daardoor de Audi van Fässler - Lotterer - Kristensen een tik geeft...
Je bedoelt Adam Christodoulou, een Britse coureur en hij werd door de wedstrijdleiding uitgesloten van verdere deelname aan de race. Overdreven als je het mij vraagt maar het was niet anders...

Ben het ermee eens dat er wel heel veel SC perioden waren, wellicht waren er een paar overbodig maar het merendeel was wel terecht. Dit krijg je nu eenmaal met zoveel wagens, dit weer en de mix van pro's en 'amateurs'...
Reply With Quote
  #40  
Old 31-07-2012, 22:27
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Ergens gelezen:

Quote:
Prachtig dat Audi wint. Niets op tegen. BMW derde. Vitafone krijgt steun via de achterdeur uit München dat is bekend. Jens Marquart zag ik niet, maar wel Dr. Ulrich bij Phoenix en WRT. Dit zijn "full-blown" fabrieksteams. Helemaal top. Vind ik prachtig. Maar volgens de geest van het GT3 reglement is dit door Monsieur Ratel niet toegestaan.
Leuke gedachte. De kans dat een gentleman ooit de 24 uur wint is dus nihil, terwijl de gedachte achter de BES net bedoeld was voor de dikke buiken racers

Maar ja, als je dat filmpje ziet van WRT over de aanloop naar deze 24 uur.......dat is gewoon een fabrieksteam. Volgens mij kunnen we niet zonder fabrieksgeld

Misschien dat SRO daar wat meer open over moet communiceren....
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #41  
Old 01-08-2012, 09:32
Mattiallemakki's Avatar
Mattiallemakki Mattiallemakki is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 78
Quote:
Originally Posted by Coach Ep View Post
Je bedoelt Adam Christodoulou, een Britse coureur en hij werd door de wedstrijdleiding uitgesloten van verdere deelname aan de race. Overdreven als je het mij vraagt maar het was niet anders...

Ben het ermee eens dat er wel heel veel SC perioden waren, wellicht waren er een paar overbodig maar het merendeel was wel terecht. Dit krijg je nu eenmaal met zoveel wagens, dit weer en de mix van pro's en 'amateurs'...
Het is wel vreemd te noemen dat er meerdere wagens uit de strijd zijn getikt en hiervoor niemand bestraft is?! Wellicht had de betreffende coureur kunnen blijven deelnemen als hij een andere auto (bijvoorbeeld een wagen uit de cup klasse) geraakt had....
Reply With Quote
  #42  
Old 08-08-2012, 16:42
NetForce84's Avatar
NetForce84 NetForce84 is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2010
Location: Sint Martens Lierde
Posts: 825
Filmke van de GT parade:

http://www.blancpain.tv/video/665787...a-fracorchamps
__________________
BMW M3 GT2 - BMW Motorsport
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 01:31.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.