De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Rittensport
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 07-09-2006, 20:49
thrust ssc thrust ssc is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: May 2003
Location: waasland
Posts: 90
nachtuilenrit 23/09

Gaat er iemand naar de nachtuilenrit op 23 september in en rond roeselare ?
Reply With Quote
  #2  
Old 08-09-2006, 18:49
Pinzie's Avatar
Pinzie Pinzie is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jan 2006
Location: Houthalen
Posts: 629
Ikzelf hoop er bij te zijn, tesamen met Fordje.
Reply With Quote
  #3  
Old 11-09-2006, 21:27
beesie beesie is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: May 2006
Location: Rollegem-kappelle (west-vlaanderen)
Posts: 18
luc en ik zijn er zeker ook bij e, tis de laatste voor ons kampioenschap en verleden jaar reden we de eerste plaats in recreatie dus nu gaan we ons proberen te bewijzen in toerisme e
groetjes Liesbeth
Reply With Quote
  #4  
Old 11-09-2006, 21:28
Pinzie's Avatar
Pinzie Pinzie is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jan 2006
Location: Houthalen
Posts: 629
Fordje kan er helaas niet bij zijn, dus zal ik weer op zoek kunnen naar een andere co ...
Reply With Quote
  #5  
Old 16-09-2006, 08:39
VRS's Avatar
VRS VRS is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Nov 2005
Location: Deerlijk
Posts: 11
@ Pinzie

Hallo,
Ik weet iemand die op zoek is naar een piloot voor de toerismeklasse
kweet niet of jij daar voor te vinden bent
laat anders iets weten naar mij persoonlijk en ik geef je dan indien van toepassing de gegevens door van deze persoon
Het gaat om een West-Vlaming

greetz VRS
Reply With Quote
  #6  
Old 20-09-2006, 16:03
Kaze's Avatar
Kaze Kaze is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 91
Ik wil deelnemen (piloot) maar er is nog geen zekerheid omtrent deelname co.
Indien iemand een co op overschot heeft hoor ik het graag!
Reply With Quote
  #7  
Old 20-09-2006, 16:49
Pinzie's Avatar
Pinzie Pinzie is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jan 2006
Location: Houthalen
Posts: 629
@ Kaze, kijk eens naar je mail ...
Reply With Quote
  #8  
Old 20-09-2006, 23:50
Pinzie's Avatar
Pinzie Pinzie is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jan 2006
Location: Houthalen
Posts: 629
En het is gelukt, ik neem deel samen met Kaze (normaal gezien). Yesssssss, dat het maar snel zaterdag is !!!
Reply With Quote
  #9  
Old 25-09-2006, 04:11
Pinzie's Avatar
Pinzie Pinzie is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jan 2006
Location: Houthalen
Posts: 629
Mijn ritverslagje:

In Roeselare aangekomen stond Kaze al op me te wachten. Hij had ons al ingeschreven, dus ik moest enkel nog mijn handtekening zetten, en mijn licentie tonen aan de Beroemde/Beruchte VAS-commissaris . Die dus ook maar leren kennen snel en toen met Kaze nog rustig iets gedronken en alles in orde gebracht, zodat we maar moesten instappen en konden vertrekken.
Doordat Kaze ons als had ingeschreven, mochten we al starten om 19.03u. De rit was best mooi, de bordjes hingen soms wel leuk verstopt, en ja, ook hebben we ons weer laten vangen. Op een bepaald moment kwamen we aan een kerkje, en daar moest je overschakelen van ingetekende lijn naar bolleke-pijl. Onmiddelijk kwam je aan een rond punt, dat verdeeld was op roadboek. Doordat er ook een doodlopende weg op dat rond punt uitkwam, gingen daar veel teams de boer op, net zoals ons. Na een tijdje zoeken, vond uiteindelijk Kaze de oplossing, terwijl ik al serieus zat me op te jagen inwendig. Kaze mocht toen zijn best doen om de verloren tijd in te halen. Op een bepaald moment moesten we aan een kruispunt rechtsaf, en dan moesten we een linkse laten liggen. Doordat de linkse lag vlak nadat je rechtsaf geslaan was, misten we die. Dus daar gingen we weer de boer op, en hebben we een hele hoop tijd verloren. Op bepaald moment kwamen we aan de TK vanaf de verkeerde kant, dus maar terugdraaien en opnieuw op zoek naar de goede route. Zeker een kwartier later vinden we ze, en dus maar weer gaspedaal wat dieper. Aan de TK niet twijfelen: letters overschrijven van kladblad naar net, en laten afstempelen. Dan rijden we verder tot einde deel 1. Daar aangekomen moest ik de ideale rijtijd berekenen, en ja, ik ging weer in de fout. Volgens mijn berekening waren we 45 minuten te vroeg. Dus maar gewacht met inleveren voordat we ons kontroleblad inleverden, en toen inleveren en bijna onmiddelijk weer terug op weg. We hadden geen enkel bordje gemist, maar wel enorme tijdsoverschreiding, met als gevolgd: buiten wedstrijd .

Deel twee verliep iets beter. Ook een leuk gedeelte met bolleke-pijl en ingetekende lijn. We maakten tijdens ingetekende lijn een foutje, maar dat was snel rechtgezet. Op bepaald moment moest je ergens links inslaan, dan een rechts terugdraaiende laten liggen, en dan kwam je aan een zelfkontrole. Daar dus stempelen, en dan kwam je aan een eigenaardig rond punt. Daar kwam weer een fout dus: we namen de eerste afslag ipv dat we drie afslagen moesten laten liggen. Resultaat: slechts 1 maal de letter a genoteerd, ipv 2 maal. Dan moesten we linksaf en liep het weer mis. De co van dienst was echt niet goed: hij had lang niet in de gaten dat de situaties niet in volgorde stonden, en toen het wel zo was, was er alweer heel wat tijd voorbij. De rest van de toffe en leuke route verliep eigenlijk weer goed. We hebben in dit gedeelte enkel dus die ene letter gemist. Ook hebben we nog bij de TK 8 minuten te vroeg ingeklokt, dus ik ben weeral de mist in gegaan bij het uittellen van de ideale tijd.

Resultaat: 98 strafpunten in totaal + buiten wedstrijd wegens tijdsoverschreiding. De strafpunten was best een goede score in recreatie, maar die tijdsoverschreiding ligt me nog steeds dwars. Shame on me !!!
Kaze was een aangename piloot, die de richtlijnen goed opvolgt van de co, was tof om eens met hem mee te mogen. De wedstrijd op zich was goed georganiseerd, er waren best weer wat paddockers aanwezig. En met als leuke kers op de taart: Pascal zijn ega haalde in toerisme de prijs van eerste dame !!!
Reply With Quote
  #10  
Old 25-09-2006, 10:12
Kaze's Avatar
Kaze Kaze is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 91
ik sluit mij volledig aan bij bovenstaande

(do i have a choice )
Reply With Quote
  #11  
Old 01-10-2006, 13:21
thrust ssc thrust ssc is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: May 2003
Location: waasland
Posts: 90
Ik wist dat jullie te laat gingen afgeven in deel 1 maar als sportcommissaris moet ik neutraal blijven !
volgende keer beter
tot ziens
Reply With Quote
  #12  
Old 01-10-2006, 13:30
Pinzie's Avatar
Pinzie Pinzie is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jan 2006
Location: Houthalen
Posts: 629
Ik had gewoon moeten kontroleren, of de max rijtijd niet langer was als de tijd die ik in totaal geteld had ervoor, dan was ook niets aan de hand geweest ...

Was wel leuk je te leren kennen Thrust scc !
Reply With Quote
  #13  
Old 03-10-2006, 16:16
Kaze's Avatar
Kaze Kaze is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 91
och ja.. foutje van de pinzie..

maar ik heb toch op mijn gemak een broodje kunnen eten
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 08:35.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.