De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Stuffis Generalis > Games
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 21-03-2009, 12:35
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Live Competition Gaming in ontwikkeling

Quote:
Live Competition Gaming in ontwikkeling
Bij Moritz Racing werkt men nauw samen met I Opener Enabled. Deze firma werkt aan een systeem waarbij vanuit de huiskamer de competitie kan worden aangegaan met de auto’s die zich echt op het circuit bevinden. Je kunt dus echt racen tegen de bolides die echt aan het trainen of racen zijn op een echt circuit. Bij I Opener Enabled wordt momenteel hard aan de ontwikkeling van de software gewerkt.

http://www.autosport.nl/news/17428/d...acing_(1).html
Dat begint leuk te worden alleen moet ik meteen aan de volgende situatie denken: Ik zit mijn huiskamer live mee te racen met de BTCS en opeens komt Bouvy ( ) voorbij met zijn Megane. Geheel pardoes deel ik een tikje uit op zijn bumper en komt Bouvy in het decor terecht, remde net wat te laat.

Hoe zou het systeem deze situatie afhandelen? Virtueel is de wagen gechrast maar in het echt rijdt deze nog. In echt blijft deze gecrashte wagen de wedstrijd beinvloeden.........

Of zie ik een probleem wat geen probleem is?
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #2  
Old 21-03-2009, 13:26
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,516
Doet me denken aan die NASCAR reclame waarbij kinderen via remote controle de wagens besturen.
Reply With Quote
  #3  
Old 21-03-2009, 16:02
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator
 
Join Date: Sep 2001
Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Posts: 8,648
Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Dat begint leuk te worden alleen moet ik meteen aan de volgende situatie denken: Ik zit mijn huiskamer live mee te racen met de BTCS en opeens komt Bouvy ( ) voorbij met zijn Megane. Geheel pardoes deel ik een tikje uit op zijn bumper en komt Bouvy in het decor terecht, remde net wat te laat.

Hoe zou het systeem deze situatie afhandelen? Virtueel is de wagen gechrast maar in het echt rijdt deze nog. In echt blijft deze gecrashte wagen de wedstrijd beinvloeden.........

Of zie ik een probleem wat geen probleem is?
hebd aa rergens nog een artikel over in een KIJK van enkele maanden geleden. Ze zouden het dan zo instellen dat Bouvy je ontwijkt. Straks eens zoeken.
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels,
So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium***

Reply With Quote
  #4  
Old 21-03-2009, 17:23
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green
 
Join Date: May 2004
Location: Merendree (Nevele)
Posts: 2,207
Hoe gaan ze dat allemaal klaarspelen? Maar anders, laat maar komen zou ik zeggen! :P
__________________
goossens :: lamy :: ortelli :: palttala

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 22:56.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.