De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rating: Thread Rating: 9 votes, 5.00 average.
  #61  
Old 17-01-2011, 01:38
GT2-R's Avatar
GT2-R GT2-R is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2005
Location: Heusden-Zolder
Posts: 1,345
Quote:
Il ne s'agit bien sûr que d'une première partie du programme de ProSpeed Competition, puisqu'on attend encore une présence en FIA GT3 européen, dans la Blancpain Endurance Series et dans le Belcar Endurance Championship, avec les Porsche 911 GT3 R, quand bien même cette dernière hypothèse demande à être confirmée...
Gepost door Round-Up Racing op Facebook .

De bron van bovenstaande post was trouwens Endurance-Info.com.
__________________
Reply With Quote
  #62  
Old 17-01-2011, 11:17
Grig-O's Avatar
Grig-O Grig-O is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2006
Location: Lierde
Posts: 1,798
Quote:
Originally Posted by GT2-R View Post
Gepost door Round-Up Racing op Facebook .

De bron van bovenstaande post was trouwens Endurance-Info.com.
Speedactiontv
Reply With Quote
  #63  
Old 17-01-2011, 13:35
GT2-R's Avatar
GT2-R GT2-R is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2005
Location: Heusden-Zolder
Posts: 1,345
Quote:
Originally Posted by Grig-O View Post
Speedactiontv
Ik zeg maar waar ik het gezien heb .
__________________
Reply With Quote
  #64  
Old 17-01-2011, 18:57
Grig-O's Avatar
Grig-O Grig-O is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2006
Location: Lierde
Posts: 1,798
Quote:
Originally Posted by GT2-R View Post
Woorden van Henri Moser. Laten we de vingers kruisen om dit talent aan het werk te kunnen zien in België .
Henri Moser heeft vorig jaar al met de Aston Martin in de Belcar gereden, vond eerlijk gezegd dat hij daar niets uitzonderlijks heeft mee gepresteerd.
Reply With Quote
  #65  
Old 17-01-2011, 20:51
GT2-R's Avatar
GT2-R GT2-R is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2005
Location: Heusden-Zolder
Posts: 1,345
Quote:
Originally Posted by Grig-O View Post
Henri Moser heeft vorig jaar al met de Aston Martin in de Belcar gereden, vond eerlijk gezegd dat hij daar niets uitzonderlijks heeft mee gepresteerd.
Heb op racingsportscars.com zijn resultaten eens opgezocht. In GT1 was het allesbehalve een vet jaar. Maar in ADAC GT heeft hij met de R8 toch al een paar overwinningen en podia behaald. In GT Open ook al podia gehaald. Bovendien een 3e plaats in de 24 uren van Spa, en dat voor iemand van toen 22 jaar. Misschien geen groot talent zoals er sommige rondrijden maar die kerel weet toch wel hoe hij aan een stuur moet draaien volgens mij .

Vorig jaar in de Belcar een 6e plaats met de DBRS9, een wagen van het stenen tijdperk als je hem vergelijkt met de GT3-R's, R8 LMS'en en Ferrari F430 Scuderia's. Niet dat het wereldschokkend is maar opnieuw een degelijke prestatie van de kerel.

Anyway, het is maar hoe je het ziet zeker? Ik hoop alvast dat hij komt want is in mijn ogen toch een meerwaarde.
__________________
Reply With Quote
  #66  
Old 17-01-2011, 20:53
Sir Kwietje's Avatar
Sir Kwietje Sir Kwietje is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2007
Location: zolder
Posts: 305
Quote:
Originally Posted by GT2-R View Post
Heb op racingsportscars.com zijn resultaten eens opgezocht. In GT1 was het allesbehalve een vet jaar. Maar in ADAC GT heeft hij met de R8 toch al een paar overwinningen en podia behaald. In GT Open ook al podia gehaald. Bovendien een 3e plaats in de 24 uren van Spa, en dat voor iemand van toen 22 jaar. Misschien geen groot talent zoals er sommige rondrijden maar die kerel weet toch wel hoe hij aan een stuur moet draaien volgens mij .

Vorig jaar in de Belcar een 6e plaats met de DBRS9, een wagen van het stenen tijdperk als je hem vergelijkt met de GT3-R's, R8 LMS'en en Ferrari F430 Scuderia's. Niet dat het wereldschokkend is maar opnieuw een degelijke prestatie van de kerel.

Anyway, het is maar hoe je het ziet zeker? Ik hoop alvast dat hij komt want is in mijn ogen toch een meerwaarde.
Ma tommeke, iedereen weet toch hoe je aan een stuur moet draaien, je gaat toch niet naar rechtsdraaien als je links wilt gaan
__________________
Design is a passion,
The passion to design is mine.
----------------------------------

Reply With Quote
  #67  
Old 17-01-2011, 21:39
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green
 
Join Date: May 2004
Location: Merendree (Nevele)
Posts: 2,207
Quote:
Originally Posted by Sir Kwietje View Post
Ma tommeke, iedereen weet toch hoe je aan een stuur moet draaien, je gaat toch niet naar rechtsdraaien als je links wilt gaan
Al van ijsrijden gehoord en zo.
__________________
goossens :: lamy :: ortelli :: palttala

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
  #68  
Old 18-01-2011, 11:50
S. Claeys S. Claeys is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2004
Location: Geraardsbergen
Posts: 657
Quote:
Originally Posted by Sir Kwietje View Post
Ma tommeke, iedereen weet toch hoe je aan een stuur moet draaien, je gaat toch niet naar rechtsdraaien als je links wilt gaan
Ik kan u daar van bewijzen laten zien dat het wel zo is.
En neen, geen drifting of rallye.
Puur circuit racen.


http://www.youtube.com/watch?v=oJ84Fa-AqXY
__________________
SimRacer by Nature
www.iRacing.com



Last edited by S. Claeys; 18-01-2011 at 11:53.
Reply With Quote
  #69  
Old 18-01-2011, 12:57
joost joost is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2002
Posts: 1,419
Quote:
Originally Posted by GT2-R View Post
Heb op racingsportscars.com zijn resultaten eens opgezocht. In GT1 was het allesbehalve een vet jaar. Maar in ADAC GT heeft hij met de R8 toch al een paar overwinningen en podia behaald. In GT Open ook al podia gehaald. Bovendien een 3e plaats in de 24 uren van Spa, en dat voor iemand van toen 22 jaar. Misschien geen groot talent zoals er sommige rondrijden maar die kerel weet toch wel hoe hij aan een stuur moet draaien volgens mij .

Vorig jaar in de Belcar een 6e plaats met de DBRS9, een wagen van het stenen tijdperk als je hem vergelijkt met de GT3-R's, R8 LMS'en en Ferrari F430 Scuderia's. Niet dat het wereldschokkend is maar opnieuw een degelijke prestatie van de kerel.

Anyway, het is maar hoe je het ziet zeker? Ik hoop alvast dat hij komt want is in mijn ogen toch een meerwaarde.
Wie werd er in 2007 Europees GT3-kampioen?
Reply With Quote
  #70  
Old 18-01-2011, 14:28
GT2-R's Avatar
GT2-R GT2-R is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2005
Location: Heusden-Zolder
Posts: 1,345
Quote:
Originally Posted by joost View Post
Wie werd er in 2007 Europees GT3-kampioen?
Dat moet den Henri dan wel zijn eh .
__________________
Reply With Quote
  #71  
Old 23-01-2011, 00:14
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by GT2-R View Post
Ide overweegt een programma met WRT in Belcar en of Blancpain Series of een piste met een Mercedes SLS GT3 in de FIA GT3.

Ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden .

BRON: turbomagazine.be

Quote:
Quote:
Originally Posted by Niels View Post
N-GT, met sponsorgeld van de familie Ide, zou ook een Mercedes SLS inzetten, met natuurlijk Enzo als rijder. Nog een Mercedes naast de 2 KRK's en het TBR exemplaar. GPR zou er ook aan gedacht hebben 2 exemplaren in te zetten maar heeft afgehaakt.
Bron : Turbo-magazine.fr
Wat moeten we nu van turbomagazine geloven?
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.

Last edited by Mark; 23-01-2011 at 00:15.
Reply With Quote
  #72  
Old 23-01-2011, 00:42
Grig-O's Avatar
Grig-O Grig-O is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2006
Location: Lierde
Posts: 1,798
Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Wat moeten we nu van turbomagazine geloven?
Dat N-GT nog niet zeker is van een deelname met een Mercedes, er is namelijk maar een beperkt aantal (20) Mercedessen gebouwd. Vermoed dat indien het Mercedes-project mislukt, Enzo Ide z'n heil gaat zoeken bij WRT.
Reply With Quote
  #73  
Old 29-01-2011, 12:31
joost joost is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2002
Posts: 1,419
Wat vindt U hiervan? http://sport.turbomagazine.be/news_N...rsus_GT3_.html
Reply With Quote
  #74  
Old 29-01-2011, 13:23
fenixracing's Avatar
fenixracing fenixracing is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2007
Location: tessenderlo
Posts: 396
Laat maar komen!
Ik begrijp het probleem niet, hij rijdt nog altijd onder dsc rules een volledige gt1 zal het niet zijn.Dat hadden ze erwel even mogen bij vermelden.
Als we het zo gaan bekijken dan moeten ze ook voor de gt2's schrik hebben.
Maar ik geloof dat de hoogste klasse in dsc niet veel sneller is dan de gt3's in de belcar. Misschien zelfs trager?
En de meeste gt3's hebben ondertussen wel al bewezen een 24hrs race aan te kunnen.
het bericht had veel beter gekund (ik zou zelfs zeggen overbodig) zoals vermelding van dsc rules.
Reply With Quote
  #75  
Old 30-01-2011, 11:24
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by joost View Post
Wat vindt U hiervan?
Van het posten van links naar de eigen website?


Voor de kenners hier, op welke waarde moeten we zo'n GT1 wagen inschatten? Laten we stellen dat deze wagens in 2009 op hun top waren en dus het snelst waren. Dat nivo zien we dan als 100%. In 2010 hebben ze die wagens al "iets" moeten knijpen, in het DSC 2011 gaan ze de wagens nog meer knijpen. Andere remmen, andere uitlaat en wie weet wat nog meer.

Zit zo'n wagen dan op bijvorbeeld 80% van zijn capaciteit t.o.v. 2009?

Als SRT de wagens gaat runnen, wat doet SRT dan met zijn eigen Corvette(s?)?
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 19:18.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.