De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Stuffis Generalis > Community-forum
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 15-09-2002, 20:37
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2001
Location: Antwerpen
Posts: 1,551
5 punten al....

'k Weet het het seizoen is nog jong, maar nu al 5 punten voorsprong hebben is iets dat toch zeer weinig voorvalt denk ik, allé chapeau voor club en als ze nu nog in den CL meekunnen standard vind ik anders echt wel triestig spelen, geen lijn , geen beleving,... Robert heeft daar blijkbaar nog zeer veel werk ('k vraag mij eigenlijk af of hij daar al iets gedaan heeft ) Anderlecht dit weekend was een accident de parcours denk ik alhoewel de beleving ook ver te zoeken was, maar Antwerp (of Goots?) speelden een sterke en gedurfde wedstrijd vond ik.Voor de rest denk ik dat Genk ook op toeren aan het komen zijn, maar ik denk dat Club dit jaar te sterk zullen zijn, kortom het ziet er nog mooi uit voor de komende maanden ('t is ooit anders geweest)
Reply With Quote
  #2  
Old 16-09-2002, 12:41
Benklak's Avatar
Benklak Benklak is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2002
Posts: 272
Bangelijke historische momenten beleeft gisteren op den bosuil!
I E D E R E E N was ze na de 1-1 naar de overwinning aant schreeuwen brullen roepen klappen dansen springen, werkelijk iedereen. Sfeer was subliem, kiekevlees, tranen, omhelzingen, ongekende vreugde-uitbarstingen,...en dan 8 minuten voor het einde...krijg terug kiekevlees...de winning-goal...ook Stefan van Loock (reporter van de vtm) kreeg kiekevlees zei hem op den bosuil. Ni normaal, ma om Anderlecht te troosten, binnnen 2 weken pakken we tegen Brugge ook de 3 punten zene! Allemaal komen naar den bosuil dan op 28/09 om 20.00u! (Risicomatch die uitzonderlijk op zaterdagavond mag doorgaan vanwege de CL op dinsdagavond)!

Greetzzz
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 01:20.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.