De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Rittensport
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #31  
Old 17-09-2006, 22:44
Pinzie's Avatar
Pinzie Pinzie is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jan 2006
Location: Houthalen
Posts: 629
Als een van de deelnemers een foto wilt van hun, gelieve dan merk,model en nummerplaat van auto door te mailen naar me. Ik heb aan de tijdskontrole enkele foto's kunnen maken tussendoor, dus misschien ook wel van jullie. Het gaat dus om een frontaanzicht.

Met sportieve groeten...
Reply With Quote
  #32  
Old 18-09-2006, 22:17
bozo bozo is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 14
Wink fotos en verslag

voor de geinteresseerden : fotos en verslagje van de Belgian Westhoek Rally op http://t.905330.webbuilder02.hostbas.../Page65495.htm

proficiat aan de organisatoren : de rit was prachtig, op elk punt OK.
grootste onderscheiding en felicitaties !
Zelfs aan de controleposten werden er door de officials foto's gemaakt !
(en wij dus maar verblind door de flash moeten proberen verder te rijden)

groeten, Geert.
Reply With Quote
  #33  
Old 18-09-2006, 22:53
Pinzie's Avatar
Pinzie Pinzie is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jan 2006
Location: Houthalen
Posts: 629
@Bozo: jullie concurrenten uit eigen kamp betaalden erg goed om jullie te verblinden, bij hun lukte het fotograferen zonder flash ...
Reply With Quote
  #34  
Old 19-09-2006, 10:02
Kaze's Avatar
Kaze Kaze is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 91
Onze eerste rittensport was er direct eentje van formaat.

Blijkbaar redelijk wat 'must do points' gemist (gezien onze strafpunten)
maar wel altijd redelijk stipt binnengereden. (totale RT 1.6 ofzo)

Volgende keer beter ons best doen!!!

ALLE PICS : http://images.scooterrace.be/thumbnails.php?album=192

enkele teasers:







Reply With Quote
  #35  
Old 16-09-2007, 16:18
Pinzie's Avatar
Pinzie Pinzie is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jan 2006
Location: Houthalen
Posts: 629
Verslagje van editie 2007

[/B]Hoi,

Aangezien ik geen piloot of co-piloot gevonden heb voor de wedstrijd, heb ik maar aan BiHorNie gevraagd of hij nog ergens hulp nodig had. Blijkbaar was hij net als verleden jaar nog op zoek naar iemand die de 0-wagen volgde om eventueel een post die te laat op zijn plaats was, te vervangen. Dus ik ben zaterdagmorgen maar om 8u vertrokken richting Deerlijk. Onderweg natuurlijk voorbijgereden door Mr. Holemans. Gelukkig had hij de politiekontroles even verder gezien . Aangekomen in Deerlijk waren er reeds enkele teams die aanwezig waren en zich ook al ingeschreven hadden. Eerst even een aantal mensen gegroet, en dan gezorgd dat de groene Suzuki klaar stond achter de 0-wagen om te starten. Toen we dan even later ook vertrokken, begon een tof dagje voor mij. Lekker relaxt rondrijden door een prachtig landschap, en ondertussen toch weer enkele valletjes ontdekken. Het eerste deel zat er best snel op.
Terug in Deerlijk snel even mijn co van de vorige rit gegroet met haar nichtje en dan even gezorgd voor de innerlijke mens en dan maar aan het grote deel van de rit begonnen. Dus onmiddelijk de snelweg op en na een km of 20 begon de rit. Heel knap deel deels door Frankrijk en ook hier weer paar valletjes ontdekt. Deze keer was de pauze op een plaatselijke parking ergens in een klein dorpje. Blijkbaar was er voordien nog een evenement, dus kon alles pas op het laatste moment daar opgeruimd/geinstalleerd worden, wat soms voor rare taferelen zorgde toen de eerste deelnemers arriveerden... Hier kon ik even spieken in de tussenstand na deel 1 en amaai, er waren enorm veel teams die geen enkel bordje gemist hadden !!!
Het derde deel was weer een korter deel terug richting Deerlijk. Was ook weer vlot te rijden, maar het bleef toch weer goed opletten voor de deelnemers. Ikzelf amuseerde me nog steeds goed, maar het begon toch lang te duren in de auto nu, zo helemaal alleen. Terug aan de finish dan nog even gewacht en regelmatig eens wat kontrolekaarten naar de rekenkamer gebracht. Ook hier kon ik de tussenstand na deel 2 bekijken en nog steeds was er een groot aantal deelnemers die foutlees reden.
Ik heb niet gewacht op de definitieve eindstand, want ik had nog 150km voor de boeg richting mijn slaapplekje...
Mijn conclusie: zwaar dagje (600km), goed geamuseerd ondanks dat mijn hulp gelukkig niet nodig was, tof om zoveel gezichten nog eens terug te zien en plezier te zien hebben.

Hopelijk amuseert iedereen zich volgende keer even goed, en keep the good spirit up
Reply With Quote
  #36  
Old 16-09-2007, 16:26
BiHorNie's Avatar
BiHorNie BiHorNie is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Nov 2005
Location: Waregem
Posts: 19
Superveel dank aan Pinzie voor de aangeboden hulp. Uiteindelijk waren alle posten op tijd op hun plaats, maar dat weet je natuurlijk niet vooraf... Zie vorig jaar trouwens Hopelijk vind je volgend jaar een (co)piloot onder het motto "derde keer goede keer". Al zullen we dan wel je hulp missen

Ook bedankt aan de deelnemers en hun positieve reacties terug.

Bjorn
Reply With Quote
  #37  
Old 16-09-2007, 18:46
Pinzie's Avatar
Pinzie Pinzie is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jan 2006
Location: Houthalen
Posts: 629
graag gedaan BiHorNie
Reply With Quote
  #38  
Old 17-09-2007, 16:28
gtr gtr is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Mar 2007
Location: Vlamertinge
Posts: 21
Mensen die foto's zoeken,sturen me maar een pm.
Reply With Quote
  #39  
Old 22-09-2007, 20:52
666's Avatar
666 666 is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 20
Ook namens ons team felicitaties voor Bjorn en zijn team. Alles meer dan naar wens. Laat dit de standaard worden.
Met 33 tijdscontroles hadden wij ervoor gekozen om vooral foutloos te rijden en minder aandacht aan de tijd te geven. Met in het achterhoofd de tafelritten dachten wij dat de schifting gemaakt ging worden door de navigatie. Blijkbaar verkeerd gegokt want 12 teams reden foutloos. Dan wordt je tijd wel belangrijk en daar schoten we wel wat tekort.
Volgend jaar dus het geweer van schouder veranderen en iets meer blazen.
Daarstraks nog wel even geschrokken want bij het verwijderen van de deurstickers ook "wat" lak meegenomen. Dus toch een minpuntje. Volgend jaar minder sterke lijm Bjorn.


Guy
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 01:49.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.