De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #46  
Old 26-12-2003, 21:30
Kelly Jamers Kelly Jamers is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2003
Location: Zolder
Posts: 357
de race-wereld is hard he...???
you win some, you lose some,
I lost one,
but that doesn't mean all...
Reply With Quote
  #47  
Old 26-12-2003, 21:43
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2001
Posts: 1,627
Euhm... me denkt had ene F. Williams het anders gezegd... maar het weze jou vergeven... nadenkenken stemt soms gelukkig hé.. no hard feelings, just think...

Last edited by Mistery; 27-12-2003 at 10:21.
Reply With Quote
  #48  
Old 27-12-2003, 10:37
Kelly Jamers Kelly Jamers is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2003
Location: Zolder
Posts: 357
De dingen die geschreven staan zijn niet allemaal zoals ik ze precies gezegd hebt, het kwam er op neer maar het is anders geformuleerd en het komt anders over als je het interview leest.
Ik heb zelfs gezegd dat ik het Alexandra en Vanina gun,
t is een sterk voorstel, dat is gewoon zo, en ik wist op voorhand waar ik aan begon, voila.
Zeker geen vies gezicht naar Alexandra omdat zei het spel gewonnen heeft.
Ik hoop voor haar het beste en dat ze meer geluk heeft dan afgelopen seizoen met mij.
Dit zijn nu mijn woorden.
En voor mezelf hoop ik natuurlijk ook het beste samen met Linsy en Caroline. Als alles rondkomt zoals het moet gaan we een leuk trio vormen.
Reply With Quote
  #49  
Old 27-12-2003, 12:21
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Volgens een "verspreking" van een paddocker mogen we een nieuwe wagen verwachten in GTB, een Saker Sportscar. Een wereldpremiere.

http://users.skynet.be/raceplan/GTB1.jpg

edit: Als de Saker daadwerkelijk gaat deelnemen in GTB, dan moeten ze wel nog ergens 230 KG plaatsen................of je het dan redt met die "standaard 220 pk Subaru motor" ? Ach we zullen wel zien...........wederom, u hoort ons niet klagen

links:
http://www.sakermotorsport.nl/
http://www.saker.co.nz
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.

Last edited by Mark; 27-12-2003 at 13:10.
Reply With Quote
  #50  
Old 27-12-2003, 20:31
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor
 
Join Date: Feb 2003
Location: ZOLDER
Posts: 2,637
Heeft die Saker dan een homologatie voor op de baan? Misschien in Nieuw-Zeeland?
__________________
http://www.skylimitevents.com
Reply With Quote
  #51  
Old 27-12-2003, 20:50
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally posted by A.J.
Heeft die Saker dan een homologatie voor op de baan? Misschien in Nieuw-Zeeland?
Voor de DNRT / ZAC zal het wel in orde zijn, voor de Belcar weet ik het niet zeker.........maar de initiatiefnemer is hier eens op depaddock geweest en vertelde o.a. dit:

Quote:
member: SakerMotorsport

"Om in de Belcar GTA klasse te rijden lijkt het mij wat onpraktisch om 300KG bij te plaatsen. Het rijden in de GTB klasse lijkt aantrekkelijker, daar rijdt immers ook de Vertigo. Voorlopig zal de motor getuned zijn voor ongeveer 280PK. Hiermee heeft de wagen een gunstige pk/gewichtsverhouding. Daarnaast verwachten wij veel van het onderstel."

"We zijn nog een dossier aan het aanleggen voor de Belcar organisatie. Vorig jaar hebben we contact gehad met de belcar organisatie welke niet al te veel problemen zag voor toelating.

Dit moet een auto worden waar elke autosport liefhebber met een Renault Clio / Alfa Cup budget me uit de voeten kan. "
meer in deze thread: http://forum.depaddock.eu/showthread...r&pagenumber=1
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #52  
Old 27-12-2003, 22:13
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jul 2001
Location: Everywhere
Posts: 4,300
Deze auto hoort gewoon niet thuis in Belcar maar in een (bvb voor privé-teams voorbehouden) proto-kampioenschap vind ik: het is noch een GT noch een Toerisme... Hij kan misschien samen met andere buizenchassis-auto's en de nieuwe auto van KS in de silhouette-klasse rijden Wat heb je aan een reglement als de regels niet moeten gevolgd worden

Last edited by Scapa; 27-12-2003 at 22:24.
Reply With Quote
  #53  
Old 31-12-2003, 17:56
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Alweer een mogelijke deelnemer................en wat voor eentje !!!!

Op het forum van GT-Eins.de wordt er gesproken over een ex-STW Audi A4 die ietwat opgepept aan de start zal verschijnen

Wie en Wat:
De rijder zou een bekende duitse Belcar Guest zijn, Rudiger Noll. Met zijn Audi Ur-Quattro heeft ie meegedaan aan de Belpro 2003 (deelnemer nr. 65) en als ik het goed heb ook de race op de Nurburgring in 2002.

Welk speeltje neemt hij mee? Een ex-STW Audi A4 uit het voormalige Australische kampioenschap (ex-Coleman), veel STW is het niet meer Motor eruit en een IMSA Audi 2 liter erin........met vermoedelijk 600 tot 650 PK. Het verhaal wordt daar verteld door iemand die bij de ombouw van de wagen is geweest.

Wederom, U hoort ons niet klagen

De Audi Ur-Quattro van de Belpro 2003
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.

Last edited by Mark; 31-12-2003 at 18:19.
Reply With Quote
  #54  
Old 31-12-2003, 18:14
NGT Racing's Avatar
NGT Racing NGT Racing is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2003
Location: Grimbergen
Posts: 297
Dat heerlijke Audi wastegate geluidje is steeds welkom inderdaad
Reply With Quote
  #55  
Old 31-12-2003, 18:21
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jul 2001
Location: Everywhere
Posts: 4,300
Ze hebben in de Belcar een paar races met hun oude Audi mogen meerijden omdat ze in 2004 met iets nieuw aan de start zouden verschijnen heb ik ooit is gehoord. Zo geschiedde waarschijnlijk...
Reply With Quote
  #56  
Old 01-01-2004, 18:41
AlainH's Avatar
AlainH AlainH is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2002
Location: Dilbeek
Posts: 689
Hier een vraagje over :
Zijn in de klasse guest ook enkel maar wagens toegelaten die in de "lijst van toegelaten wagens" staan ? Of wordt door de Belcar-organisatie elke guest-kandidaat apart bekeken of die mag meerijden of niet bij inschrijving ?
__________________
Reply With Quote
  #57  
Old 01-01-2004, 20:53
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!
 
Join Date: Apr 2003
Location: TONGEREN
Posts: 1,087
Quote:
Originally posted by AlainH
Hier een vraagje over :
Zijn in de klasse guest ook enkel maar wagens toegelaten die in de "lijst van toegelaten wagens" staan ? Of wordt door de Belcar-organisatie elke guest-kandidaat apart bekeken of die mag meerijden of niet bij inschrijving ?

Je geeft zelf al het antwoord op je vraag. "No way" immers dat die oldtimer-Quattro nog in de lijst van de toegelaten wagens is opgenomen. Voor de guest-klasse ben je inderdaad overgeleverd aan de goodwill en willekeur van de organisatie.
Niet echt correct voor een professioneel kampioenschap, als je het mij vraagt.
Reply With Quote
  #58  
Old 01-01-2004, 21:04
Driesco Driesco is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Nov 2001
Posts: 2,158
Quote:
[i]
Welk speeltje neemt hij mee? Een ex-STW Audi A4 uit het voormalige Australische kampioenschap (ex-Coleman), veel STW is het niet meer Motor eruit en een IMSA Audi 2 liter erin........met vermoedelijk 600 tot 650 PK. Het verhaal wordt daar verteld door iemand die bij de ombouw van de wagen is geweest.

]
Joepie, nog een TC, nog 2 stuks en we hebben een eigen klasse.

MONDEO
AUDI
VOLVO

Volgens mij allemaal 2 liters. Enkel voor de 24H gaan we over op de 2.5L
Reply With Quote
  #59  
Old 01-01-2004, 21:07
R@ce@holiC's Avatar
R@ce@holiC R@ce@holiC is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2002
Location: Hasselt
Posts: 1,525
Quote:
Originally posted by Driesco
Joepie, nog een TC, nog 2 stuks en we hebben een eigen klasse.

MONDEO
AUDI
VOLVO

Volgens mij allemaal 2 liters. Enkel voor de 24H gaan we over op de 2.5L
Heeft die Audi geen turbo ? mits turbo komt ie toch uit in TB denk ik ?
Reply With Quote
  #60  
Old 02-01-2004, 00:34
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally posted by Baron
Voor de guest-klasse ben je inderdaad overgeleverd aan de goodwill en willekeur van de organisatie.
Niet echt correct voor een professioneel kampioenschap
Kijk als je eens een keertje de ogen dichtknijpt maar voor het jaar erop een klant erbij krijgt dan heb ik daar geen probleem mee. Daarnaast kunnen ze geen kampioenschaps punten wegkapen als ik het goed heb begrepen...........

Wat betreft de motor, het zou gaan om 2050 cc .................dus TB, alhoewel die duitsers er wat betreft motor nog niet uit zijn

Maar nogmaals we hebben dat gelezen ergens anders, wij verzinnen het niet
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 05:55.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.