De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Driver's seat & Trackdays
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 08-12-2008, 12:25
Filip's Avatar
Filip Filip is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 61
VIDEO's Skylimit races 7 december

Zijn er mensen zijn die foto's of video's hebben van de sprintraces? Ik rij de Blauwe Clio 3 Cup met witte striping.

Zaterdag laatste half uurtje vrij gereden + laatste uurtje vrije training en Zondag de 2 sprintraces gereden.
__________________
http://www.fjracingteam.be

Last edited by Filip; 17-12-2008 at 22:41.
Reply With Quote
  #2  
Old 09-12-2008, 01:01
KAMIEL KAMIEL is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Sep 2008
Location: herselt
Posts: 6
Join Date: Sep 2008
Location: herselt
Posts: 2

als er iemand fotos en of filmpje heeft van mini nr1 in de sprint en endurance wedstrijden heeft altijd welkom en op voorhand bedankt
ps wij vonden het een geweldig plezant seizoen bedankt aan de geweldige organisatie en de sportieve tegenstanders tot volgend seizoen . leo en patrik
en het ganse BRS TEAM
Reply With Quote
  #3  
Old 09-12-2008, 01:18
Brecht's Avatar
Brecht Brecht is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Location: Heusden-Zolder
Posts: 2,145
Mensen met interesse voor foto's van hun wagen van afgelopen weekend kunnen me contacteren via PM

Last edited by Brecht; 09-12-2008 at 01:18.
Reply With Quote
  #4  
Old 09-12-2008, 01:20
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by Brecht View Post
Mensen met interesse voor foto's van hun wagen van afgelopen weekend kunnen me contacteren via PM
Teveel moeite om hier iets te posten?
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #5  
Old 09-12-2008, 01:23
Brecht's Avatar
Brecht Brecht is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Location: Heusden-Zolder
Posts: 2,145
ja
Reply With Quote
  #6  
Old 09-12-2008, 13:08
pudding1's Avatar
pudding1 pudding1 is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Dec 2002
Location: Begijnendijk
Posts: 190
skylimit Race 07-12-2008

Onder een flauw zonnetje gingen de kwalificaties van start, en op een nog natte en koude baan
was het niet evident om op de baan te blijven. Bart nam de start en kon rustig de baan verkennen,
na enkele ronden nam ik over en trachtte een goede ronde neer te zetten maar kwam niet verder dan een zevende plaats.

In een ultime poging om de pole positie te bemachtigen ging ik nog snel even pitten om de bandenspanning laten aan te passen
en meteen bij het buitenrijden voelde de wagen al beter aan, maar ik zou me moeten haasten want het doek ging bijna vallen over de kwalificaties!
Bij het opgaan van de start/finishlijn zag ik de bui al aankomen, net te laat om nog een snelle ronde te doen, en waar de meesten in hun laatste ronde
hun tijd nog verbeterde bleven wij staan en strandden op een 13e plaats!

Vastbesloten het in de Race beter te gaan doen nam ik plaats op de pre-grid!
Banden opwarmen tijdens de formatieronde en hup, we zijn vertrokken voor de 200 Miles!
Meteen na de start kon ik enkele plaatsen goedmaken en waren er enkele spannende maar faire gevechten om een plaats.
en zo reed ik na enkele ronden op een 10e plaats.

Onze "Chief Mechanic" Chris had er een erezaak van gemaakt een een mechanish perfecte auto af te leveren en onze "Track Engineer" Wim
had tijdens de kwalificaties al bewezen een geweldige afstelling te hebben gevonden!
De auto voelde na enkele ronden ook beter aan en het ging steeds sneller. De baan begon steeds meer op te drogen en dus moest ik er op letten
geregeld de natte stroken op te zoeken! Na een tiental ronden had ik een 5e plaats bemachtigd en was ik in mijn opmars niet meer te stuiten!
Enkele ronden later reed ik dan ook voor de eerste maal in mijn carriere aan de leiding!

Net toen is het fout beginnen gaan! We beginnen met een geluidsovertreding! 95.1 dB en dus een stop and go. Helaas had het team dit niet gemerkt
en dacht dat ik een rempunt had gemist en daarom door de pits reed (ze hadden beter moeten weten ) enfin dus terug als 7e de baan op en
opnieuw inhalen dan. Na enkele ronden had ik terug de leiderspositie in handen en kwam het pitbord met de melding langer dan gepland te
blijven rijden. Ik begreep de boodschap en duwde nog net iets hader op het gaspedaal, met 4 tot 5 seconden per ronde op de eerste achtervolgers
ging dit de goede kant uit tot... net voorbij de inrit van de pits kreeg ik lekke band links vooraan.
Meteen een hoop scheldwoorden door de auto en aan een slakkegangetje een volledige ronde afmalen, aangekomen aan de villeneuve chicane was
er van rechts afdraaien al niet veel sprake meer, dan nog maar snel een uitstapje door de grindbak........

Enfin... binnengekomen in de pits stond het team klaar om te tanken. Nu moest de beslissing vallen voor sliks of regenbanden ...
In het overleg met m'n collega piloot heb ik er niet aan gedacht te melden van de geluidsovertreding en na de bandenwissel ging hij er ten volle voor.
We waren inmiddels teruggevallen naar een 18e plaats en Bart deed het goed.
In enkele ronden waren we terug 16e ... 15e en het zag er goed uit.
Door mijn stop and go had ik al een pitstop gedaan en met het tanken, piloot en bandenwissel was ook onze 2e stop al gedaan. Racen tot de finish dus.
Bart draaide zeer constante tijden en het zag er goed uit tot... de 2e geluidsovertreding er kwam... binnenkomen, tekenen en over and out!

Teleurstelling alom, het potentieel van de wagen en het team is er, de piloten weten wat ze kunnen en mogen, en dan haal je het toch niet!
Jammer, maar dit is autosport. De winter komt er aan en we gaan hard werken want WE WILL BE BACK ( with a vengeange )

HRT press (Manuel Van Edom)
__________________
The fastest way from A to B is come and ride with me ;-)

www.hrt-racing.be

Last edited by pudding1; 09-12-2008 at 16:50.
Reply With Quote
  #7  
Old 10-12-2008, 01:03
Nonkel Vroem Nonkel Vroem is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 110
pudding, ik was er niet bij omwille van familiale omstandigheden, maar het team kennende; nice job.
Die geluids metingen....tja we kunnen erover meepraten....

28dec zijn we er wel bij !
Reply With Quote
  #8  
Old 11-12-2008, 00:10
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by Brecht View Post
ja
Zo'n schandalig antwoord roept natuurlijk om een reactie, bij deze!

Aan de ene kant geef je aan foto's gemaakt te hebben, aan de andere kant weiger je om iets van je "kunsten" te laten zien aan de mede-paddockers. Ja, via PM kan ik de foto's bemachtigen. Beetje raar. Mijn inziens verlies je dan het idee achter de paddock uit het oog. Van liefhebbers, voor liefhebbers.

Het kost je niet al te veel moeite om je foto's te delen met de heren van Pitstop. Als je met hun kunt delen, waarom dan niet met ons? Heel graag wil ik de foto's zien van het nummer 00

Echter als ik e.e.a. zo lees en op me laat inwerken dan heb ik het idee dat je gepost hebt in de verkeerde thread of het verkeerde forum. Zoals ik het lees en begrijp wil je je foto's aan de man brengen. Niks mis mee, maar doe het dan in "te koop / te huur / gezocht". Vraag me wel af of jou "verkoop-activiteiten" vallen binnen het karakter van dit subforum. Is het voor Brecht VZW of Brecht BVBA? Of is het allemaal wat minder formeel geregeld? Hebben de activiteiten dezelfde kleur als deze tekst?

Bij de admins en mods zal ik melding van je "verkapte" verkoopactiviteiten op dit forum. Ik ga ervan uit dat ze gepaste maatregelen zullen nemen of het correcte commerciele voorstel jou kant uitsturen

Zo te zien beschik je over een accreditatie voor Circuit Zolder, mag ik vragen op basis van welke gronden je deze hebt verkregen? Voor de races van Skylimit, prachtig concept overigens, heb je die toch niet nodig?
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #9  
Old 11-12-2008, 12:47
Filip's Avatar
Filip Filip is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 61
Bij deze al een eerste filmpje:
De laatste half uurtje vrij rijden en de avondtraining op een verlicht en nat (glad en vettig Zolder met de Renault Sport Clio 3 CUP. 't is toch even wennen om in het donker te rijden. De Clio heeft geen pharen dus moeten we beroep doen op de verlichting van het circuit die eigenlijk voor de fietsers is aangebracht. We zien ook een uitstapje door de grindbak (zonder schade) daar ik geen risico wou nemen om de gespinde wagen die achteruit aan het bollen was niet te raken. Op het einde van het filmpje is volledig donker.
op Garage.tv http://www.garagetv.be/video-galerij...ining_mp4.aspx
of Youtube:

btw; op pitstip.tv staat ook een verslag en een paar foto's
http://www.pitstoptv.info/pitstop/?cat=49
__________________
http://www.fjracingteam.be

Last edited by Filip; 11-12-2008 at 13:00.
Reply With Quote
  #10  
Old 11-12-2008, 12:59
Dries DS's Avatar
Dries DS Dries DS is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2006
Location: Ried - Austria
Posts: 589
Knappe racehandschoenen
Reply With Quote
  #11  
Old 11-12-2008, 17:13
Filip's Avatar
Filip Filip is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 61
Quote:
Originally Posted by Dries DS View Post
Knappe racehandschoenen
Yep, ze voelen als gegoten
__________________
http://www.fjracingteam.be
Reply With Quote
  #12  
Old 11-12-2008, 19:44
pudding1's Avatar
pudding1 pudding1 is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Dec 2002
Location: Begijnendijk
Posts: 190
proficiat, zit goed in mekaar filmke met onboard van uit onze auto volgt nog... DVD wil niet meewerken
__________________
The fastest way from A to B is come and ride with me ;-)

www.hrt-racing.be
Reply With Quote
  #13  
Old 12-12-2008, 14:10
Filip's Avatar
Filip Filip is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 61
Hier een filmpje van de eerste sprintrace:
__________________
http://www.fjracingteam.be
Reply With Quote
  #14  
Old 17-12-2008, 22:39
Filip's Avatar
Filip Filip is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 61
sprintrace 2

DEEL 1:


DEEL 2:
__________________
http://www.fjracingteam.be
Reply With Quote
  #15  
Old 18-12-2008, 22:12
Speed997's Avatar
Speed997 Speed997 is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jul 2007
Location: Oostkamp
Posts: 114
Proficiat met je 2de en 5de plaats. Heb genoten van de onboard beelden. Zo mogen er meer komen
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 12:27.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.