De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Stuffis Generalis > Games
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 15-03-2011, 10:04
Rex Rex is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jun 2010
Location: Herk-de-Stad
Posts: 8
Rally Fanatics -Richard Burns Rally + Wedstrijd

Hoi,

Ben je een rallyfan en hou je van de RallySim " Richard Burns Rally".
Deel dan samen met ons deze passie en registreer je op www.rallyfanatics.forum-motion.net . RallyFanatics is een voorlopig kleine community die Nederlandse en Belgische Sim-Rally liefhebbers wil samenbrengen en als het dan ook even kan samen strijden voor het podium in een online event.
We staan voorlopig nog maar in onze kinderschoentjes maar dit kan alleen maar beter worden naargelang er gemotiveerde rijders bijkomen.

20 maart 2011 starten we ook onze eerste event met deze Sim, het is een fun event. Wil je hier graag meer over weten en wil weten hoe alles in zen werk gaat? Registreer je dan op het forum, dan worden de tutorials zichtbaar.
Hieronder een overzicht wat er op het programma staat 20 maart en een klein filmpje van een run van mij een paar dagen geleden op Pribram, niet perfect maar op deze stage is dat geen schande.

Happy racing Y'all



http://www.youtube.com/watch?v=TVpjXzN4Hiw
Reply With Quote
  #2  
Old 15-03-2011, 18:41
Don Kamiel Don Kamiel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jun 2003
Posts: 425
Ik heb vorige week de 2011 versie geinstalleerd.
Maar nog nooit online gereden, en de 20ste is't moorslede ..

Ik heb da spel al een paar jaren, maar zoveel speel ik niet.

(damage reduced... pussies )

Last edited by Don Kamiel; 15-03-2011 at 18:41.
Reply With Quote
  #3  
Old 16-03-2011, 09:58
Rex Rex is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jun 2010
Location: Herk-de-Stad
Posts: 8
Quote:
Originally Posted by Don Kamiel View Post
Ik heb vorige week de 2011 versie geinstalleerd.
Maar nog nooit online gereden, en de 20ste is't moorslede ..

Ik heb da spel al een paar jaren, maar zoveel speel ik niet.

(damage reduced... pussies )
Np, een andere keer dan maar ge weet nu dat we bestaan tenminste , zo een mooie event als Moorslede moogt ge zeker niet links laten liggen.
Er zit voorlopig ook geen kampioenschap aan vast, maar het is de bedoeling om dit in de toekomst wel te doen.Dus voorlopig organiseren we van deze funevents. Ik ben met dit begonnen in de hoop dat er sommigen zouden aanpikken en samen elke week een leuke event rijden. De rally's kan je naar eigen keuze, samenstellen en online plaatsen. Offline is leuk maar je wilt natuurlijk altijd graag weten hoe snel je wel degelijk bent, dus toch zeker eens de online modus uitproberen als ik van jou was. Je gaat aangenaam verrast zijn hoe lekker realistisch het allemaal in mekaar zit.

Ivm die Damage...tja, je hebt 4 keuze's......Damage off, low, reduced en realistic. Persoonlijk rijd ik ook graag op realistic maar aangezien er ook nieuwe en beginnende leden bijzitten, hebben ze rapper de neiging om op te geven in realistic.En om niet te eindigen met 6 rijders van de 30 heb ik het maar op reduced gezet. Maar wees gerust, op reduced is het soms nog lastig om door de proef te komen, soms is 1flinke tik tegen een rots nog genoeg om je wagen voor de stage uit te schakelen. Mischien in de toekomst kunnen we voor de Die Hard simmers een apart kampioenschap inrichten. Een soort elite klasse...is nog maar 1 van de vele ideečn die we hebben.
Dus ook aan degenen die hun willen aanbieden om mee te helpen en ideen willen geven om dit te laten groeien ..... please join, deze community is zoals ik al zei nog maar net begonnen en in volle ontwikkeling.

Mvg
Rex

Last edited by Rex; 16-03-2011 at 10:07.
Reply With Quote
  #4  
Old 16-03-2011, 19:29
Don Kamiel Don Kamiel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jun 2003
Posts: 425
Ben momenteel met nog wat dingen bezig, maar als ik wat meer tijd heb, zal ik eens op de website kijken.
Ne keer tegen iemand anders rijden, is ook wel eens plezant.

Nen die hard ben ik zeker niet (gisteren nog een half uurke geprobeerd, maar geen enkele keer de aankomst gehaald )
Reply With Quote
  #5  
Old 17-03-2011, 00:29
Rex Rex is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jun 2010
Location: Herk-de-Stad
Posts: 8
Quote:
Originally Posted by Don Kamiel View Post
Nen die hard ben ik zeker niet (gisteren nog een half uurke geprobeerd, maar geen enkele keer de aankomst gehaald )
Hahaha , weer gerust ...je bent niet de enige hoor.Soms kan je al eens van die dagen hebben dat je wagen net een magneet is die door bomen en rotsen aangetrokken word. Maar oefening baart kunst zeg ik altijd.
Je bent van harte welkom .....

Mvg
Rex
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 19:16.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.