De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #31  
Old 16-07-2009, 11:39
BSOT's Avatar
BSOT BSOT is offline
De Paddock Sponsor
 
Join Date: Jun 2007
Location: Belgium
Posts: 633
Quote:
Originally Posted by RKG View Post
Maar een ex-belcar wagen mag in klasse 3 van de Belgian GT meerijden, en als de wedstrijd onder de vlag van Belgian GT rijdt, zou hij in principe wel mee mogen doen.
Neen want de cilinderinhoud is te groot voor Klasse 3
De enige weg is dus de DSMEC van dit weekend maar dan pakken ze weer geen punten voor de drivers challenge in de BGTC.
Tot op heden nog geen Kuismanen dus ... maar, ik heb net vernomen dat alles onderweg is naar ergens om te rijden, vraag is natuurlijk naar waar!

Ik zou niet verbaasd zijn als ze daar vanavond of morgen staan om deel te nemen.
Reply With Quote
  #32  
Old 16-07-2009, 12:02
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: May 2001
Location: Knokke-Heist
Posts: 3,806
Quote:
Originally Posted by Dunlop BeLux View Post
Neen want de cilinderinhoud is te groot voor Klasse 3
De enige weg is dus de DSMEC van dit weekend maar dan pakken ze weer geen punten voor de drivers challenge in de BGTC.
Tot op heden nog geen Kuismanen dus ... maar, ik heb net vernomen dat alles onderweg is naar ergens om te rijden, vraag is natuurlijk naar waar!

Ik zou niet verbaasd zijn als ze daar vanavond of morgen staan om deel te nemen.

Ik denk het ook want er staat niks anders op hun kalender en ze willen duidelijk deelnemen met hun Viperilla.
__________________
WRC-prono 2009 kampioen
Reply With Quote
  #33  
Old 16-07-2009, 12:10
Viper GTS-R***'s Avatar
Viper GTS-R*** Viper GTS-R*** is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2006
Location: Zemst
Posts: 1,748
Willie Moore samen met Philippe Broodcooren, Michel De Coster en Olivier Muytjens in een BMW M3 GTR.



bron: autosport.be

Is deze BMW evenwaardag aan het model van Düller?

Last edited by Viper GTS-R***; 16-07-2009 at 12:12.
Reply With Quote
  #34  
Old 16-07-2009, 12:48
RKG RKG is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2007
Location: Tongeren
Posts: 1,127
Quote:
Originally Posted by Bart.Vandecavey View Post
Ik denk het ook want er staat niks anders op hun kalender en ze willen duidelijk deelnemen met hun Viperilla.
Mooi, misschien een strijd tussen de 2 vipers van weleer

Vandaag stond ook in hbvl dat Lagrange misschien zou meedoen met een Ferrari. Als dit zo is, wat zou er met de Biturbo gebeuren voor de 24u?!
__________________
www.krisgilissen.net
Reply With Quote
  #35  
Old 17-07-2009, 21:00
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by Viper GTS-R*** View Post
Is deze BMW evenwaardag aan het model van Düller?
Het lijkt me dat Moore enkele trapjes onder de Duller en Scheid GTR's zit. Let wel, lijkt me......ik kan niet onder de kap kijken van die wagens In het verleden waren de genoemde BMW's in gezamelijke wedstrijden sneller dan het exemplaar van Moore. Lag voor een gedeelte ook aan de bemanningen op de wagens, Duller/Scheid konden vaker beschikken over echte kleppers gezien hun achtergronden/budgetten.

Neemt niet weg, ik begin weer een gevoel te krijgen voor deze 24 uur van Zolder. Afgelopen 2 jaren waren schertsvertoningen en hebben veel schade veroorzaakt aan het imago van deze koers.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #36  
Old 17-07-2009, 22:06
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Gelegenheidsrijder Euser zette de Marcos op de 7de startplaats

http://www.autosport.be/news/2009/07...DsmecSuperprix
Good old hero Euser met een Marcos in de 24 uur?
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #37  
Old 18-07-2009, 02:54
RKG RKG is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2007
Location: Tongeren
Posts: 1,127
Jammer genoeg niet de lm600 dan.
__________________
www.krisgilissen.net
Reply With Quote
  #38  
Old 20-07-2009, 13:47
fenixracing's Avatar
fenixracing fenixracing is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2007
Location: tessenderlo
Posts: 396
Waarschijnlijk geen barwell AM.Als ik het bericht op pitstop lees dan hebben ze voor de 24h van spa gekozen.

Eddy wou deelnemen aan de 24u van Zolder maar beseft dat zijn wagen meer tot zijn recht komt op het circuit van Francorchamps. Hij hakte de knoop door, koos voor Francorchamps en ging op zoek naar teamgenoten.
Reply With Quote
  #39  
Old 29-07-2009, 17:45
klopklop1 klopklop1 is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Feb 2009
Location: Essene
Posts: 83
Voorlopige deelnemerslijst

Bepaalde Wagens zijn nog onder voorbehoud

GT3 :

2. Dodge Viper Comp.coupé: Thiers-Thiers-Thiers-Van Mol Scuderia Monza
3. Ferrari F 430 GT3: Bouvy-Coens-Kelders-Mollekens Francorchamps Motors by Delahaye
4. Dodge Viper Comp.coupé: Wauters-Wauters-Van Hooydonck-Vanthoor KRK Racing
5. Lamborghini Gallardo : De Laet-Vollebergh-V.d Zwaan-V.d Zwaan JD Competition by KS Motorsport
16. Ford Mustang FR500 GT3 : Lémeret-v.d Straeten-De Doncker-Martin VDS Racing Adventures
50. Porsche 997 GT3 Cup S : Longin-Verbist-Maes-Haane First Motorsport
69 Dodge Viper Comp.coupé : Cracco-Van Audenhove-Dujardin-Gonnissen Speedlover


Divison 2

150 Porsche 997 GT4 : Wouters-Beliën-Van Rompuy-Derdaele First Motorsport
117. Ford Mustang GT4 : Deridder-Heurckmans-Princen-Close VDS Racing Adventures



Divisie 4(BTCS)

6 Renault Mégane Silhouette : Kumpen-Goossens-Soulet-Sougnez Delahaye Racing
21 BMW M3 Silhouette : Vanbellingen-Vandermaesen-Schrauwen-Renard KS Motorsport
22 BMW M3 Silhouette : Moonens-Redant-Stoeltie-Gepts KS Motorsport
23 Opel Astra Silhouette : De Groof-Janssens-Richard-Nelissen-Grade MTE Racing
116 Seat Leon Cupra : De Lattre-Vannerom-Chaillet-Geoffroy Signa Motorsport

Divisie 4(DSMEC)

12 Dodge Viper GTS-R : Kuismanen-Huisman-Behrens-Hasenbichler Kuismanen Competition
14 Chrysler Viper GT1 : Marchal-Lumbeeck-Heyer-Kuus AD Sport
15 Porsche 996 Biturbo : Derdaele-Lagrange-Raes-Polderman AD Sport
20 Porsche 997 GT3 Cup : Van Hover-Hemroulle-Verbergt-RausSpeedlover
60 Porsche 996 GT3 RSR : Penders-Lamot-Loix-Machiels Prospeed Competition
° BMW 120D : Van Loo-De Vocht-Sluys-Heyman Recy Racing Team
217 Porsche 996 GT3 RS : Bouillon-Voets-Tavernier-Cox McDonald's Racing Team


Overige

7 BMW M3 GTR : Moore-Muytjens-Broodcooren-Decoster Moore International Motorsport
11 Renault Mégane Trophy : Becker-Vos-Kolen Equipe Verschuur
33 BMW M3 GT : Verpoort-Qvick-Philppaert-Van Asch Ostend Racing
44 Mosler MT 900 : Clucas-Smyth-Gormley-Beaumont Topcats Racing
77 Renault Clio : Grouwels-Grouwels-Frijns Rudolph Racing
88 Renault Clio : Vermeeren-Legrand-Voet-Vankelst Gabriël Racing

Last edited by klopklop1; 19-08-2009 at 08:18.
Reply With Quote
  #40  
Old 29-07-2009, 19:00
Grig-O's Avatar
Grig-O Grig-O is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2006
Location: Lierde
Posts: 1,798
Die Porsche voor Verbergt en Jef Hemroulle wordt wss ingezet door Mühlner. Verder kan je uit het persbericht dat vandaag werd verspreid een veertigtal mogelijke deelnemers afleiden, voorlopig ziet het er nog goed uit dus .
Reply With Quote
  #41  
Old 29-07-2009, 21:27
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Leuk bericht, het lijkt erop dat de dalende tendens, qua deelnemers, van de afgelopen jaren gestopt is en we wellicht een kleine groei mogen verwachten.

Wellicht een foutje in de persbabbel maar deze valt me op:

Quote:
Uit het BTCS-kamp krijgen we sowieso twee van de topteams aan de start. Delahaye Racing kondigde aan dat het met de nieuwe Mégane Trophy naar Zolder afzakt. Om de handschoen tegen Ferrari, Porsche, Dodge, Aston Martin, Audi, Lamborghini en BMW op te nemen, doet Delahaye op een dreamteam beroep
Iets verder:
Quote:
Verder in GT3 is er nog een project van Mülhner Motorsport, dat voor Tim Verbergt en Jean-François Hemroulle (de leiders in het GT3-kampioenschap) mogelijk een oplossing biedt voor het ontbreken van de Audi R8 LMS.
Wel of geen Audi? Of heeft men het over de Audi van Tony Frans?

@Bart VDC,
In welke staat is de Dodge? Afgelopen weekend de beelden gezien van de crash bij SBS6. Dat was een beste klapper. Nog een (stout) vraagje: Hoeveel wagens zijn er in bezit van Russell? 2 x F430 GT3, Viper GT3 en Porsche 996 met 997 look?
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #42  
Old 30-07-2009, 03:07
Grig-O's Avatar
Grig-O Grig-O is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2006
Location: Lierde
Posts: 1,798
Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Leuk bericht, het lijkt erop dat de dalende tendens, qua deelnemers, van de afgelopen jaren gestopt is en we wellicht een kleine groei mogen verwachten.
Als de deelnemersaantallen dalen, sta je altijd klaar met procenten, en nu het goed gaat, hoor ik je niet Mark... 40 deelnemers dit jaar (slechts een voorspelling uiteraard) tegen 27 deelnemers vorig jaar. Als ik zonder abuisen heb gerekend, is dat een stijging van maarliefst 32.5%! Wellicht een kleine groei?

Last edited by Grig-O; 30-07-2009 at 03:08.
Reply With Quote
  #43  
Old 30-07-2009, 13:16
Coach Ep Coach Ep is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2006
Location: Ollanda
Posts: 364
Quote:
Originally Posted by Grig-O View Post
Als de deelnemersaantallen dalen, sta je altijd klaar met procenten, en nu het goed gaat, hoor ik je niet Mark... 40 deelnemers dit jaar (slechts een voorspelling uiteraard) tegen 27 deelnemers vorig jaar. Als ik zonder abuisen heb gerekend, is dat een stijging van maarliefst 32.5%! Wellicht een kleine groei?
Rekenfoutje, het verschil tussen de oude en de nieuwe waarde deelt men door de oude waarde en zo wordt de procentuele verandering gemeten.
Dus: 27 t.o.v. 40 = 13 verschil gedeeld door 27 = afgerond 48%!!! Dus (de helft) meer deelnemers dan vorig jaar! Althans, naar verwachting natuurlijk. Eerst maar eens afwachten hoeveel bolides er daadwerkelijk aan de start staan..
Reply With Quote
  #44  
Old 30-07-2009, 14:07
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: May 2001
Location: Knokke-Heist
Posts: 3,806
Quote:
Originally Posted by Mark View Post
wagens zijn er in bezit van Russell? 2 x F430 GT3, Viper GT3 en Porsche 996 GT3-RS met 997 look?
Klopt
__________________
WRC-prono 2009 kampioen
Reply With Quote
  #45  
Old 30-07-2009, 14:30
Grig-O's Avatar
Grig-O Grig-O is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2006
Location: Lierde
Posts: 1,798
Quote:
Originally Posted by Coach Ep View Post
Rekenfoutje, het verschil tussen de oude en de nieuwe waarde deelt men door de oude waarde en zo wordt de procentuele verandering gemeten.
Dus: 27 t.o.v. 40 = 13 verschil gedeeld door 27 = afgerond 48%!!! Dus (de helft) meer deelnemers dan vorig jaar! Althans, naar verwachting natuurlijk. Eerst maar eens afwachten hoeveel bolides er daadwerkelijk aan de start staan..
Godver, daarom zit ik dus in de Moderne Talen! Hopelijk 40 auto's aan de start, dan is er tenminste geen leeg circuit op zondagmorgen...
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 19:06.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.